CHL-Lodtrækning: Gensyn med Ancelotti

7 år 1 uge siden #13 af ChrillRM14

Lars1991 skrev:

Sahinovic skrev: Personligt er jeg glad for at vi fik en svær lodtrækning, det kommer til at blive to nervepirrende kampe og når man forhåbentligt kommer til at slå et hold som FC Bayern ud, så sidder man da med en euforisk fornemmelse efter kampene, frem for at sidde med en flad fornemmelse ligesom i sidste års Champions League.


Tror du ikke du skal finde en anden hobby hvis du sidder med en flad fornemmelse efter en ChL sejr?


En CHL-sejr er en CHL-sejr.

Så må man lade alle de andre om ihærdigt at forsøge at negligere titlen. Det er i samme boldgade som at sige, at Portugal ikke fortjente EM-titlen, fordi de kun vandt én gang i ordinær spilletid.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #14 af LukasModrik19

Madrid777 skrev:

LukasModrik19 skrev: Fremragende! Kom an, I rotter!

Hvis Ronaldo, Benzema eller Bale bliver skadet, vinder vi. Så længe vi bare kan få lov til at spille 442


Vil skal jo spille på kontra det havde godt nok været smart at spille med Mariano og Benzema på toppen. Bale er skabt til sådan en kamp som den her. Lad os vinde 4-0 ligesom i 2014 .


Kontra? Det er efterhånden lang tid siden, vi sidst har spillet et kontraangreb (hvis man altså ikke medregner de ynkelige højder i dybdeleddet fra Ramos), selv med BBC.

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #15 af Madrid777

LukasModrik19 skrev:

Madrid777 skrev:

LukasModrik19 skrev: Fremragende! Kom an, I rotter!

Hvis Ronaldo, Benzema eller Bale bliver skadet, vinder vi. Så længe vi bare kan få lov til at spille 442


Vil skal jo spille på kontra det havde godt nok været smart at spille med Mariano og Benzema på toppen. Bale er skabt til sådan en kamp som den her. Lad os vinde 4-0 ligesom i 2014 .


Kontra? Det er efterhånden lang tid siden, vi sidst har spillet et kontraangreb (hvis man altså ikke medregner de ynkelige højder i dybdeleddet fra Ramos), selv med BBC.


Det ved jeg godt, men jeg tror at en af måderne at vinde kampen er hvis vi kan få nogen kontraangreb i gang. Forstår godt dine bekymringer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #16 af LukasModrik19

Madrid777 skrev:

LukasModrik19 skrev:

Madrid777 skrev:

LukasModrik19 skrev: Fremragende! Kom an, I rotter!

Hvis Ronaldo, Benzema eller Bale bliver skadet, vinder vi. Så længe vi bare kan få lov til at spille 442


Vil skal jo spille på kontra det havde godt nok været smart at spille med Mariano og Benzema på toppen. Bale er skabt til sådan en kamp som den her. Lad os vinde 4-0 ligesom i 2014 .


Kontra? Det er efterhånden lang tid siden, vi sidst har spillet et kontraangreb (hvis man altså ikke medregner de ynkelige højder i dybdeleddet fra Ramos), selv med BBC.


Det ved jeg godt, men jeg tror at en af måderne at vinde kampen er hvis vi kan få nogen kontraangreb i gang. Forstår godt dine bekymringer.


Det er du ret. Spørgsmålet er bare, hvordan vi får gang i kontraangrebene.

Som jeg ser det, så er det vores opstilling, der er problemet. Vi har tre midtbanespillere, som står klods op ad hinanden i midtercirklen. Samtidig har vi tre angribere, som står med så lang afstand imellem sig, som det overhovedet er muligt. Det er ender med højdere op imod en af disse tre; det er lige meget hvem, for de ender hver især med at stå fuldstændig alene og taber enten bolden eller må spille tilbage. I kontrafasen skiftes disse "højdere" ud med høje stikninger, men resultatet er som regel det samme. Det er dét, der er vores problem: Vi står med for stor forskydning mellem os.
Min teori er, at netop derfor har vi en tendens til at spille bedre uden BBC, fordi vi i så fald ikke er tvungede til at bruge den formation.
Men nu har jeg fået en idé, hvor vi ikke behøver vrage nogen af de tre, men hvor vi simpelthen bare laver om på opstillingen.

Ronaldo Benzema
Bale
Kroos Casemiro Modric
Marcelo Ramos Pepe Carvajal
Navas
Altså rykke Bale ned i en 10'er position. Her vil han være mere involveret i spillet og have flere spillere omkring sig, når han har bolden. Han vil kunne udnytte sin hurtighed med bolden, hvor han kan drive bolden frem i kontrafasen, i stedet for uden. Generelt vil han have flere retninger, han kan løbe i, og måske kan det give ham den plads, han mangler.

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #17 af Madrid777
Er meget enig i det du siger, men hvis vi får de kontraangreb i gang vil vi vinde kampen tror jeg. Bale i 10'er positionen ville være interessant. HalaMadrid!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce