Dommerhjælp i Spanien?

5 år 1 måned siden #13 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Dommerhjælp i Spanien?

Holm90 skrev: Denne artikel er faktisk et af de mindre eksempler. Det jeg mener er, at det virker oftere og oftere som om, at skribenterne her på sitet er mere interesseret i at videreformidle egne holdninger, i stedet for at fokusere på rene nyheder, samt kampreferater. Det er fint hvis det er jeres holdning på redaktionen er, at det skal være en mere personlig fanside. Det er så bare her jeg, og andre, står af. For det er trættende i længden, at læse hvad andres holdninger til en kamp, eller en nyhed er. Til det findes det fantastiske tiltag Madridista.dk mener eller debatten. Det er her vi kan diskutere fodbold på et subjektivt niveau.

At du mener at det altid har været en subjektiv hjemmeside, kan jo være din holdning. Nyhederne afspejler dog ikke din påstand, hvor, jeg mener, at man før i tiden fik mere saglig journalistik. Det er min holdning, og jeg respekterer at der vil være nogen som er uenige, ligesom de selvfølgelig respekterer min mening.

Referaterne frem over vil blive en mere subjektiv størrelse, og det er efter inputs fra netop brugerne, at vi har valgt at gå den vej. Længere er den egentlig ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #14 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Dommerhjælp i Spanien?
Jeg har snart været med i redaktionen i 10 år. Vi får langt færre klager over subjektivitet i dag end tidligere.

Hvis man læser Siempres nyheder med Marcelos navn fra for 3-4 år siden, så behøver man vist heller ikke understrege det yderligere.

Tak for kritikken. Vi lytter, men vi vil altid gå over stregen til tider, fordi vi altid ønsker at gå til den - og til enhver tid ønsker at forsvare vores klub.

Heldigvis er de mest subjektive tiltag i dag udgivet under Madridista.dk Mener, men vi vil aldrig stoppe med at hylde Arbeloa eller være klar til at gå fulm Osasuna.dk. Ellers bliver det sgu også for kedeligt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Zyconith

5 år 1 måned siden #15 af Holm90
Besvaret af Holm90 på emne Dommerhjælp i Spanien?
Sikke en skam.

5 år 1 måned siden #16 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Dommerhjælp i Spanien?

raul7=kongen skrev: Jeg har snart været med i redaktionen i 10 år. Vi får langt færre klager over subjektivitet i dag end tidligere.

Hvis man læser Siempres nyheder med Marcelos navn fra for 3-4 år siden, så behøver man vist heller ikke understrege det yderligere.

Tak for kritikken. Vi lytter, men vi vil altid gå over stregen til tider, fordi vi altid ønsker at gå til den - og til enhver tid ønsker at forsvare vores klub.

Heldigvis er de mest subjektive tiltag i dag udgivet under Madridista.dk Mener, men vi vil aldrig stoppe med at hylde Arbeloa eller være klar til at gå fulm Osasuna.dk. Ellers bliver det sgu også for kedeligt!

Flødebollen gik han vist under så vidt jeg husker. Dengang var det nu også berettiget.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.