Valgår er Galáctico-år

7 år 3 uger siden #25 af RJ
Besvaret af RJ på emne Valgår er Galáctico-år

Rasmus29 skrev: Hvordan kan du sige at Mbappe er overvurderet, han ville passe perfekt ind på vores hold. Jeg ser også gerne hazard være vores Galactio køb i år, for så at gå over til en 4-4-2 med Ronaldo og Benz på toppen og Hazard på venstre midt, hvilket jeg også sagtens kunne se James spille.


Hvad får dig til at mene, at James vil passe ind på venstrekant?

1) Han har aldrig spillet der.
2) Han er elendig på højrekant.
3) Han er elendig alle andre steder også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #26 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Valgår er Galáctico-år

RJ skrev:

Rasmus29 skrev: Hvordan kan du sige at Mbappe er overvurderet, han ville passe perfekt ind på vores hold. Jeg ser også gerne hazard være vores Galactio køb i år, for så at gå over til en 4-4-2 med Ronaldo og Benz på toppen og Hazard på venstre midt, hvilket jeg også sagtens kunne se James spille.


Hvad får dig til at mene, at James vil passe ind på venstrekant?

1) Han har aldrig spillet der.
2) Han er elendig på højrekant.
3) Han er elendig alle andre steder også.

Super god analyse.

Han har vel spillet noget, der minder om venstrekant. Under Ancelotti fik han en del tid på venstre side af midtbanen hvor Di Maria spillede. Her trak Ronaldo jo ind fra sin kant, hvilket gav James et rum derude, som han skulle ud i fra tid til anden. Så han har jo brugt tid i nogenlunde den rolle. Samtidig har han spillet kant i højre side, så han kender jo godt principperne.
Jeg husker egentlig vores bedste periode under Ancelotti, hvor James spillede på højrekant med fin succes. Blandt andet da vi ødelagde Barcelona med 4-4-2 og James derude.
En helt igennem elendig spiller bliver vel ikke topscorer ved et VM.

Det, som har kendetegnet James, er vel at han i perioder har vist verdensklasse, men for det første har det været alt for sjældent og for det andet, så er det efterhånden lang tid siden, at man har set James på sit allerhøjeste. Når det fungerer, så har han en giftig venstrefod og lidt af en målnæse samtidig, men det har ikke kørt for ham i lang tid, desværre. Derfor ser jeg heller intet problem i at sige farvel til ham, men elendig er han bestemt ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #27 af RJ
Besvaret af RJ på emne Valgår er Galáctico-år

Brylle skrev:

RJ skrev:

Rasmus29 skrev: Hvordan kan du sige at Mbappe er overvurderet, han ville passe perfekt ind på vores hold. Jeg ser også gerne hazard være vores Galactio køb i år, for så at gå over til en 4-4-2 med Ronaldo og Benz på toppen og Hazard på venstre midt, hvilket jeg også sagtens kunne se James spille.


Hvad får dig til at mene, at James vil passe ind på venstrekant?

1) Han har aldrig spillet der.
2) Han er elendig på højrekant.
3) Han er elendig alle andre steder også.

Super god analyse.

Han har vel spillet noget, der minder om venstrekant. Under Ancelotti fik han en del tid på venstre side af midtbanen hvor Di Maria spillede. Her trak Ronaldo jo ind fra sin kant, hvilket gav James et rum derude, som han skulle ud i fra tid til anden. Så han har jo brugt tid i nogenlunde den rolle. Samtidig har han spillet kant i højre side, så han kender jo godt principperne.
Jeg husker egentlig vores bedste periode under Ancelotti, hvor James spillede på højrekant med fin succes. Blandt andet da vi ødelagde Barcelona med 4-4-2 og James derude.
En helt igennem elendig spiller bliver vel ikke topscorer ved et VM.

Det, som har kendetegnet James, er vel at han i perioder har vist verdensklasse, men for det første har det været alt for sjældent og for det andet, så er det efterhånden lang tid siden, at man har set James på sit allerhøjeste. Når det fungerer, så har han en giftig venstrefod og lidt af en målnæse samtidig, men det har ikke kørt for ham i lang tid, desværre. Derfor ser jeg heller intet problem i at sige farvel til ham, men elendig er han bestemt ikke.


Tak, jeg anstrengte mig også :)
Selvfølgelig er James ikke elendig, men det er virkelig længe siden, at jeg hat set en god kamp fra ham. Han er ikke hurtig, og kontraspil passer ham ikke. Han er heller ikke specielt god til spil, hvor boldbesiddelsen er i centrum, da hans teknik er - i bedste fald - mangelfuld. Jeg har tidligere udtrykt mig i positive vendinger om James, men han indfrier simpelthen ikke sit potentiale.
Rygter om dårlig træningsmoral, mv hjælper ham naturligvis heller ikke.

Jeg husker ikke James på venstrekanten, har du nogle klip på det? :)
Alle fremhæver James' spil på højrekanten mod Barcelona, men der er godt nok løbet meget vand igennem åen siden.
Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved RJ.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #28 af Dios
Besvaret af Dios på emne Valgår er Galáctico-år
@Sebberg.

Byt nu Bale ud med Ronaldo! Nuvel, så er det sgu ikke kønt at se Ronaldo spille, men han er vores absolutte topscorer, og manden der redder Real Madrid kamp efter kamp. Ronaldo er bedre i små rum end Bale, og Ronaldo er bedre til at placere sig, afslutte og tage de rigtige løb. Derudover indgår han i et fint sammenspil med Benzema allerede, hvor Bale spiller alene. Med Isco og Hazard som faste startere, så er det nok ikke plads vi får mere af, og dermed eliminere vi Bale's absolut største kompetence.

Ja ja, Bale vil være god, hvis vi pakker os, men med det hold, så vil det være en umådelig falliterklæring, at pakke sig med et så boldsikkert hold.

Ellers er jeg helt med dig. Skrev selv for nogle uger siden, at vi skulle droppe de to 8'ere, og spille med en 10'er i stedet for. Vil dog stadig foretrække en anden 6'er end Casemiro. Det funker stadig ikke helt på en så vigtig plads.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #29 af RJ
Besvaret af RJ på emne Valgår er Galáctico-år
@Dios

Og så flytte Hazard over på Bales venstrekant og Ronaldo på højre?
Det er ikke dumt, men behøver vi spille en 4-3-3?

Hvad med:

De Gea
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Casemiro (synes han er eminent!)
Modric Isco Hazard
Benzema Ronaldo

Altså en 4-1-3-2
Spørsmålet er naturligvis, om den bliver for offensiv med Isco som 10'er, men jeg ser hvert fald nogle muligheder for at tilgodese vores offensiv med hurtig boldomgang og masser af boldbesiddelse, samtidig med der er en ekstra midtbanespiller til at lave et hurtigt genpres ved boldtab.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #30 af Dios
Besvaret af Dios på emne Valgår er Galáctico-år

RJ skrev: @Dios

Og så flytte Hazard over på Bales venstrekant og Ronaldo på højre?
Det er ikke dumt, men behøver vi spille en 4-3-3?

Hvad med:

De Gea
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Casemiro (synes han er eminent!)
Modric Isco Hazard
Benzema Ronaldo

Altså en 4-1-3-2
Spørsmålet er naturligvis, om den bliver for offensiv med Isco som 10'er, men jeg ser hvert fald nogle muligheder for at tilgodese vores offensiv med hurtig boldomgang og masser af boldbesiddelse, samtidig med der er en ekstra midtbanespiller til at lave et hurtigt genpres ved boldtab.


Jeg har alle dage været kæmpe fan af 4-3-3 formationen, men ingen siger midtbanen skal være flad. Det vigtigste i den formation er, at vi har 3 centrale midtbanespillere, så vi aldrig kommer i undertal. Fodbold domineres igennem midtbanen.

De Gea
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Casemiro Modric
Isco Hazard
Ronaldo Benzema

Eller:

De Gea
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Casemiro
Modric Isco
Hazard
Ronaldo Benzema.

Alt efter hvordan modstanderen vælger at spille. Det vigtigste udover, at de forreste skal presse er vel, at vi har en spiller som kan fordele boldene fra forsvaret og op til mellemrumsspillerne. Egentlig er jeg ret vild med tanken om Verratti som bagerste mand, men han ender nok i Juve på et tidspunkt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 dage siden #31 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Valgår er Galáctico-år
futbol.as.com/futbol/2017/04/17/champion...92387142_716517.html

Åh jeg håber snart at vi får en forandring i den ledelse. Jeg kan ikke holde ud at vide, at præsidenten og klubben ligefrem skal styrer trænerens beslutninger. Nu bliver Florentino nok genvalgt sikkert denne her sæson, men jeg håber med tiden at Raúl tager over.

Min kontakt i Spanien som har arbejdet i Real Madrid har også haft sine oplevelser med dårlig ledelse i fodboldklubberne.

Noget helt andet er, jeg har fundet DEN boghandel i Madrid, som sælger alt hvad hjertet kan begære om Real Madrid og fodbold. Jeg skal helt klart ha flere bøger med hjem næste gang. Der kan virkelig komme i dybden med bøger om trænerne og præsidenterne.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 7 år 3 dage siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 dage siden #32 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Valgår er Galáctico-år

Hugol skrev: futbol.as.com/futbol/2017/04/17/champion...92387142_716517.html

Åh jeg håber snart at vi får en forandring i den ledelse. Jeg kan ikke holde ud at vide, at præsidenten og klubben ligefrem skal styrer trænerens beslutninger. Nu bliver Florentino nok genvalgt sikkert denne her sæson, men jeg håber med tiden at Raúl tager over.

Min kontakt i Spanien som har arbejdet i Real Madrid har også haft sine oplevelser med dårlig ledelse i fodboldklubberne.

Noget helt andet er, jeg har fundet DEN boghandel i Madrid, som sælger alt hvad hjertet kan begære om Real Madrid og fodbold. Jeg skal helt klart ha flere bøger med hjem næste gang. Der kan virkelig komme i dybden med bøger om trænerne og præsidenterne.


Jeg tror, du vil hjælpe 95% af os, hvis du smed artikler op på engelsk, da de færreste af os får noget som helst ud af en spansk avis.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 dage siden #33 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Valgår er Galáctico-år
Pelle

Beklager, det er AS der skriver kort omkring Ancelottis bog om afsnit der tager udgangspunkt i hans tid i Real Madrid. Blandt andet, at Florentino Perez havde ringet til Ancelotti for at stille spørgsmålstegn, om hvorfor Ancelotti havde taget Bale ud i en kamp. Endvidere går artiklen ind på, at klubben ønskede at bestemme, hvor meget spillerne skulle træne i en periode, hvor spillerne havde haft mange sejre, men også mange skader. Ancelotti mente, at spillerne skulle have ro, mens klubben mente at de skulle træne mere. Denne beslutning kom fra klubbens side efter et nederlag og efter en statistik omkring, hvor meget Real Madrid trænede ift andre klubber. Ancelotti skriver så, at klubben havde mere tiltro til statestikkerne som kom fra UEFA fremfor hans arbejde.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 7 år 3 dage siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 dage siden #34 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Valgår er Galáctico-år
Den manglede tillid til Ancelotti's fysiske arbejde med truppen hænger ikke kun sammen med Perez, men i højere grad med den medicinske stab, som jeg ser det. De har også ageret underligt rigide og konventionelle i andre sammenhænge. Truppen kan slet heller ikke fordrage cheflægen.

Hvis Perez (og Zidane) virkelig ihærdigt går efter Hazard, så kunne det ende med disse formationer:

4-3-3:
De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric/Isco - Casemiro - Kroos
Bale - Ronaldo/Benz - Hazard

4-4-2:
De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Bale - Kroos - Casemiro - Hazard
Ronaldo - Benzema

Mon ikke Morata kommer til at indgå i en bytte handel med Hazard. Det ville være noget nær idiotisk af ham at blive i klubben nu hvor Ronaldo fylder mere og mere centralt. Truppen kunne se således ud:

(De Gea), Casilla
Carvajal, Danilo, Ramos, Vallejo, Varane, Nacho, Marcelo, (Theo)
Casemiro, Llorente, Modric, Isco, Kroos, Kovacic, James
Ronaldo, Benzema, Bale, Vasquez, (Hazard), Asensio, Mariano

Dvs farvel til:
Navas, Pepe, Coentrao, Morata
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 dage siden #35 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Valgår er Galáctico-år

Elkrimi skrev: Den manglede tillid til Ancelotti's fysiske arbejde med truppen hænger ikke kun sammen med Perez, men i højere grad med den medicinske stab, som jeg ser det. De har også ageret underligt rigide og konventionelle i andre sammenhænge. Truppen kan slet heller ikke fordrage cheflægen.

Hvis Perez (og Zidane) virkelig ihærdigt går efter Hazard, så kunne det ende med disse formationer:

4-3-3:
De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric/Isco - Casemiro - Kroos
Bale - Ronaldo/Benz - Hazard

4-4-2:
De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Bale - Kroos - Casemiro - Hazard
Ronaldo - Benzema

Mon ikke Morata kommer til at indgå i en bytte handel med Hazard. Det ville være noget nær idiotisk af ham at blive i klubben nu hvor Ronaldo fylder mere og mere centralt. Truppen kunne se således ud:

(De Gea), Casilla
Carvajal, Danilo, Ramos, Vallejo, Varane, Nacho, Marcelo, (Theo)
Casemiro, Llorente, Modric, Isco, Kroos, Kovacic, James
Ronaldo, Benzema, Bale, Vasquez, (Hazard), Asensio, Mariano

Dvs farvel til:
Navas, Pepe, Coentrao, Morata


Hvad er nu problemet med Morata? Han gør det da bravt hver gang han får chancen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 dage siden #36 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Valgår er Galáctico-år
Det vel netop problemet. Han gider vel ikke spilde en sæson mere i Real når han aldrig får en reel chance for at blive første angriber. Og når en klub som Chelsea sikkert står og mangler en angriber til sommer, da det lyder som om Diego Costa er på vej væk, så ville jeg da også være meget fristet af det tilbud. Og så under hans tidligere manager Conte. Det lyder som et perfekt match!
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum