Valgår er Galáctico-år
Lars1991 skrev: Det vel netop problemet. Han gider vel ikke spilde en sæson mere i Real når han aldrig får en reel chance for at blive første angriber. Og når en klub som Chelsea sikkert står og mangler en angriber til sommer, da det lyder som om Diego Costa er på vej væk, så ville jeg da også være meget fristet af det tilbud. Og så under hans tidligere manager Conte. Det lyder som et perfekt match!
Altså, har han ikke lyst til at blive er han da velkommen til at smutte. Men i øjeblikket er han da et super gode for klubben. Han er en af verdens bedste angribere, tæller som hjemavl, har en fed attitude, scorer mål, etc.
Benzema fortsætter da ikke for evigt, og Benz stod selv i skyggen af Higuain indtil han smuttede. Var jeg Morata og den nærmeste konkurrent kun hedder Benzema/Ronaldo ville jeg synes det var fornuftigt at han blev, også for hans egen skyld, så skal hans tid nok komme som fortjent.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det blive aldrig til mere end en bænk for Morata i Real Madrid, og vi ryger forhåbentlig aldrig ned på det niveau, hvor han kommer til at være fast starter.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Han har da før fået chancen fra start, hvor han simpelthen ikke har vist nok. Senest var det mod Sporting Gijón, hvor han udover at scorer et mål er fuldstændig anonym, og de gange han fik bolden i en eventuel farlig situation smed han den væk.
Det blive aldrig til mere end en bænk for Morata i Real Madrid, og vi ryger forhåbentlig aldrig ned på det niveau, hvor han kommer til at være fast starter.
Så gjorde han vel også lige præcis det han er ansat til - score et mål? Vi vandt (knebent) 2-3, så det er vel også et pænt vigtigt et af slagsen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Elkrimi skrev: Den manglede tillid til Ancelotti's fysiske arbejde med truppen hænger ikke kun sammen med Perez, men i højere grad med den medicinske stab, som jeg ser det. De har også ageret underligt rigide og konventionelle i andre sammenhænge. Truppen kan slet heller ikke fordrage cheflægen.
Hvis Perez (og Zidane) virkelig ihærdigt går efter Hazard, så kunne det ende med disse formationer:
4-3-3:
De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric/Isco - Casemiro - Kroos
Bale - Ronaldo/Benz - Hazard
4-4-2:
De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Bale - Kroos - Casemiro - Hazard
Ronaldo - Benzema
Mon ikke Morata kommer til at indgå i en bytte handel med Hazard. Det ville være noget nær idiotisk af ham at blive i klubben nu hvor Ronaldo fylder mere og mere centralt. Truppen kunne se således ud:
(De Gea), Casilla
Carvajal, Danilo, Ramos, Vallejo, Varane, Nacho, Marcelo, (Theo)
Casemiro, Llorente, Modric, Isco, Kroos, Kovacic, James
Ronaldo, Benzema, Bale, Vasquez, (Hazard), Asensio, Mariano
Dvs farvel til:
Navas, Pepe, Coentrao, Morata
Ser rigtig fornuftigt ud, men tror ikke vi kan fylde to mand på midtbanen uden at sige farvel til nogle andre. James må være én af dem.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
Sahinovic skrev: Han har da før fået chancen fra start, hvor han simpelthen ikke har vist nok. Senest var det mod Sporting Gijón, hvor han udover at scorer et mål er fuldstændig anonym, og de gange han fik bolden i en eventuel farlig situation smed han den væk.
Så gjorde han vel også lige præcis det han er ansat til - score et mål? Vi vandt (knebent) 2-3, så det er vel også et pænt vigtigt et af slagsen.
Så kan man så også spørge sig selv om man havde været bedre stillet uden en Morata, og måske vundet komfortabelt istedet for knebent. Det har altså en påvirkning på holdet, når du har en spiller der er anonym og konstant smider bolden væk, så er jeg ligeglad med om han scorer et mål.
Benzema scorede ikke et mål mod FC Bayern, men hold fast hvor han vigtig for holdets spil og satte med sit fænomenale overblik mange af spillerne op til chancer.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Zyconith skrev:
Lars1991 skrev: Det vel netop problemet. Han gider vel ikke spilde en sæson mere i Real når han aldrig får en reel chance for at blive første angriber. Og når en klub som Chelsea sikkert står og mangler en angriber til sommer, da det lyder som om Diego Costa er på vej væk, så ville jeg da også være meget fristet af det tilbud. Og så under hans tidligere manager Conte. Det lyder som et perfekt match!
Altså, har han ikke lyst til at blive er han da velkommen til at smutte. Men i øjeblikket er han da et super gode for klubben. Han er en af verdens bedste angribere, tæller som hjemavl, har en fed attitude, scorer mål, etc.
Benzema fortsætter da ikke for evigt, og Benz stod selv i skyggen af Higuain indtil han smuttede. Var jeg Morata og den nærmeste konkurrent kun hedder Benzema/Ronaldo ville jeg synes det var fornuftigt at han blev, også for hans egen skyld, så skal hans tid nok komme som fortjent.
Nej. Benzema og Higuaín delte spilletid. Næsten 50/50. Nogle gange blev den ene angriber foretrukket til 60 % af spilletiden over den anden og nogle gange blev den anden foretrukket til 60 % af tiden.
Et eksempel på en kilde:
www.goal.com/en-india/news/2292/editoria...-benzema-and-higuain
Medmindre du mener at stå i skyggen af en anden person er at dele ligeligt, så stod Benzema ikke i skyggen af Higuaín inden argentineren blev sorteret fra.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Han har da fået et par startere hist og her. Det kan slet ikke sammenlignes med Benzema som har startet gang på gang på gang på gang selvom han bidrog med ingenting. Ville have været skægt at se hvad Morata havde fået ud af bare noget af alt den spilletid.
Kassow-Rossing skrev:
Zyconith skrev:
Nej. Benzema og Higuaín delte spilletid. Næsten 50/50. Nogle gange blev den ene angriber foretrukket til 60 % af spilletiden over den anden og nogle gange blev den anden foretrukket til 60 % af tiden.
Et eksempel på en kilde:
Medmindre du mener at stå i skyggen af en anden person er at dele ligeligt, så stod Benzema ikke i skyggen af Higuaín inden argentineren blev sorteret fra.
Min kilde er min hukommelse, og jeg er sikker på at den kan understøttes af tal der afspejler den. Javel, til at begynde med delte de sådan plus/minus imens Raul trak sig tilbage og kort tid efterfølgende, men som jeg husker det, så gik der ikke længe før Higuian var førstevalg. Heldigt at han trængte til nye udfordringer - for Benz's vedkommende...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Zyconith skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Zyconith skrev:
Et eksempel på en kilde:
Min kilde er min hukommelse, og jeg er sikker på at den kan understøttes af tal der afspejler den. Javel, til at begynde med delte de sådan plus/minus imens Raul trak sig tilbage og kort tid efterfølgende, men som jeg husker det, så gik der ikke længe før Higuian var førstevalg. Heldigt at han trængte til nye udfordringer - for Benz's vedkommende...
Vi kan hurtigt blive enige om at det bedste for Benzema var at klubben valgte at smide Higuain på porten :) Franskmanden havde simpelthen ikke rygrad til at dele spilletid med argentineren.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg ville nu ikke være sikker, hvis jeg var dig ;D
Benzema var alle dage førstevalg. Det var vel kun i Benzema's debutsæson, hvor Higuain til sidst i sæsonen blev foretrukket. Ellers delte de stort set spilletiden lige imellem sig, men Benzema fik de fleste store kampe.
Holdet spillede bedst med Benzema på banen IMO, men ifølge Higuain så spillede Ronaldo en stor rolle i fordelingen af spilletid til Benzema og Higuain. Det var ingen hemmelighed, at Ronaldo foretrak Benzema og stadig foretrækker ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Ellers er disse på min liste.
Marcos Alonso
Marcos Llorente
Jesus Vallejo
Tejero
Men egentligtaget så håber jeg på, at Real Madrid får styr på talent afdelingen og især Castilla. Hold op med at hente de sydamerikanske spillere til truppen, samt fokusere mere nationalt og internt. Vi har rigeligt med dygtige spillere.
Spanien står for nogle af de bedste talenter i verden pt, alligevel kigger vi stadig på andre.
Dvs, Solaris tid i Real Madrid er slut og Guti skal tage over.
Fokuser på at forbedre træningsmetoder i talent akademiet
Stol på det materiale man har og bliv ved med at forbedre dem og styrke dem mentalt.
Så får vi spillere som Iker, Raúl og Guti!
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Mbappe og en målmand er på min prioriteringsliste denne sæson. Jeg kan ikke sige nej til Hazard, men jeg håber faktisk vi lader ham blive i Chelsea, Isco er min favorit.
Ellers er disse på min liste.
Marcos Alonso
Marcos Llorente
Jesus Vallejo
Tejero
Men egentligtaget så håber jeg på, at Real Madrid får styr på talent afdelingen og især Castilla. Hold op med at hente de sydamerikanske spillere til truppen, samt fokusere mere nationalt og internt. Vi har rigeligt med dygtige spillere.
Spanien står for nogle af de bedste talenter i verden pt, alligevel kigger vi stadig på andre.
Dvs, Solaris tid i Real Madrid er slut og Guti skal tage over.
Fokuser på at forbedre træningsmetoder i talent akademiet
Stol på det materiale man har og bliv ved med at forbedre dem og styrke dem mentalt.
Så får vi spillere som Iker, Raúl og Guti!
Har lige siddet og set Alavés - Villareal.
Llorente har altså et fantastisk overblik og en stærk fysik, når man tager hans unge alder i betragtning. Ham ser jeg gerne indlemmet i truppen som 6'er og backup til Casemiro.
Derimod synes jeg, at ham Theo Hernandez virker vanvittig overvurderet. Det kan man naturligvis ikke bedømme ud fra én kamp, men han laver virkelig mange defensive fejl og dumme boldtab på farlige steder. Meget lig Marcelo. Bare slet ikke nær så farlig i det offensive. Jeg så hellere, at man kiggede sig om efter en anden venstreback.
"Maybe they hate me because I'm too good."