Bedømmelse af truppen mod Atlético
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (36 brugere)
Hele holdet 2.6
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Jeg ved ikke hvordan jeg har det med Nacho, som starter mod Bayern - han har virket meget usikker inde centralt på det sidste.
Zidanes rotationshelvede er virkelig dømt til at mislykkes.
Edit: Og hvis det virkelig passer at der skal betales strafpenge hvis Bale ikke er med i en kamp (hvilket jeg slet ikke tror på) - så må de satm.. betale de penge. Mesterskabet skal komme i første række og ikke hensynet til en elendigt spillende fodboldspiller. Vores bedste brite var Beckham og det siger egentlig rigtig meget om Bale!
Hvis ikke den her kamp fra hans side fortjener et 1 tal, ja så ved jeg da snart ikke hvor ringe man skal spille før man hiver den karakter i land. Havde man kunne give ham minuspoint havde jeg gjort det.
DC19
mohbar skrev: Vores bedste brite var Beckham og det siger egentlig rigtig meget om Bale!
McManaman må være den bedste jeg har set.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zidane er skyld i pointtabet af flere årsager. Dels udskiftningerne undervejs som Salix7 er inde på. Men jeg må desværre også erkende, at min tålmodighed med Bale er løbet ud og at han er en kæmpe begrænsning for os - og spild af en position på banen. Zidane forsøger klart at få BBC til at sprudle igen ved kontinuerligt at spille dem - kan man bebrejde ham? De har vundet 2 ChL trofæer de seneste 3 sæsoner. Men nu går den ikke længere - og det kan ikke kun være os i Danmark der ser dette.
I mine øjne dominerer vi totalt Atletico, især i anden halvleg, og er uheldige med ikke at være på 2-0 da de udligner. Der er altså ikke mange hold der kan være Atletico så overlegne. Formentlig ingen.
Jeg synes præstationen igår vidner om, at vi (næsten) er der hvor vi skal være. Bale er langt fra verdensklasse, og Modric er også en del fra sit eget umenneskelige niveau. Især det sidste synes jeg er utrolig hårdt at se i øjnene, for han har været min, og sikkert de fleste andres, klare 1'er som verdens bedste centrale midt over de sidste par sæsoner. Stadig vil jeg sige, at det overordnede billede gør, at vi er klar til Bayern og Barca. Vores boldomgang er (i perioder) rigtig god. Intensiteten i duellerne er der hvor den skal være. Vi har verdens bedste backpar. Toni Kroos er top1 i verden som kampkontrollør. Ronaldo hjælper holdet og er sulten, Benzema ser skarp ud, og han er umådelig vigtig for holdets sammenhængskraft. Der er i mine øjne mange positive ting at hive ud fra opgøret i går.
Jeg tror på både CL og mesterskab!
Hala Madrid
Jo vist, han forbedret sit spil markant, og der er kommet godt gang i hans sammenspil med Ronaldo - men han brænder jo fælt de to største chancer vi har i kampen. Omstillingen hvor han skyder i paraderne på Oblak - masser af tid og plads. Og Ronnis hovedstød på tværs, hvor han bare skal lægge den ind fladt.
En top angriber laver mål i sådanne kampe. Jeg kan stadig ikke se, at han fortjener en startplads efter sommer. Samtlige af de hold vi sammenligner os med, har en mere effektiv mand oppe foran.
RGBlanco skrev: En top angriber laver mål i sådanne kampe. Jeg kan stadig ikke se, at han fortjener en startplads efter sommer. Samtlige af de hold vi sammenligner os med, har en mere effektiv mand oppe foran.
I bund og grund er de 2 bedre spillere også i Bayern og Barca, hhv. Leva og Suarez. Altså er de ikke en mulighed. Skulle du kunne nævne et andet alternativ, vil jeg da overveje at foreslå dig at sende et brev til Perez om at skifte Benz ud.
Jeg er enig i, at vi dominerer kampen i store dele af kampen, og vi burde have vundet. Men vi har åbenbart enten heldet med os eller spillet med os i denne sæson. De gode kampe får et dårligt resultat og omvendt. Sådan går det desværre i år, og jeg ville foretrække dårligt spil og sejr. Så kan vi i næste sæson få begge dele.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
I mine øjne dominerer vi totalt Atletico, især i anden halvleg, og er uheldige med ikke at være på 2-0 da de udligner. Der er altså ikke mange hold der kan være Atletico så overlegne. Formentlig ingen.
Lige præcis dette. Og det gør vi endda selv hvor vi alle sammen sidder og tænker at flere på holdet kan hæve deres niveau, og nogle endda markant. Spillere som Modric, Carvajal og især Bale spiller jo langt fra op til niveau igår. Modric lignede i momenter den gamle Modric, men både ham og Carvajal lavede alt alt for mange fejl i forbindelse med simple afleveringer. Især i starten af kampen hvor vi ellers lignede et hold med et klart overtag.
Jeg er enig i at Zidane til dels koster, men at udelukkende give ham skylden synes jeg heller ikke er fair. Han burde som nævt af andre vel have taget Bale ud og sat Isco ind der, istedet for at pille Kroos ud. Vi mangler lige præcis en central midtbanespiller i situationen ved deres mål, hvor Correa får alt alt for meget plads til at ligge en ganske fin bold. Nacho synes jeg ikke kan gøre meget i den situation. Han har meget lidt tid til at orientere sig om Griezmann, og bolden ligger bare hamrende godt. Men hvorfor render Casemiro i den situation rundt som venstre kant? Jeg kan ikke selv huske hele optakten til deres mål, men i de highlights jeg har set ligger han og presser som vores 3 højeste mand på venstre kant, i en kamp hvor der er 5 min tilbage og vi har et ønske resultat. Han spillede en ganske glimrende kamp igår, og der kan også ligge en fornuftig forklaring på at han er deroppe og presse.
Ang. Nacho synes jeg ikke han har vist noget der ikke gør at vi skal have fuldtiltro til ham. Det vil altid være svært at komme ind som midterforsvar i slutningen af en kamp hvor man kun fører med et enkelt mål. Men derfor synes jeg stadig det er en svækkelse at vi mangler Pepe og Verane, og skulle enten Nacho eller Ramos løbe ind i en skade nu, så vil det være en mindre katastrofe.