Bedømmelse af truppen mod Atlético
Zidanes infskftninger forstår Jeg intet af. Isco spiller jammerligt efter han kommer ind, det var meningen han skulle holde på bolden, men han bliver bare kørt over af Thomas. Lucas Vazquez løber rundt til ingen verdens nytte der ude på kanten. Vi skal stadig nok vinde The Double - HalaMadrid!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
RGBlanco skrev: Jeg forstår ikke den positivitet overfor Benz, der figurerer herinde. Synes igen, at det er en klassisk kamp af ham, hvor han i de store kampe understreger at han ikke er en af verdens bedste angribere.
Jo vist, han forbedret sit spil markant, og der er kommet godt gang i hans sammenspil med Ronaldo - men han brænder jo fælt de to største chancer vi har i kampen. Omstillingen hvor han skyder i paraderne på Oblak - masser af tid og plads. Og Ronnis hovedstød på tværs, hvor han bare skal lægge den ind fladt.
En top angriber laver mål i sådanne kampe. Jeg kan stadig ikke se, at han fortjener en startplads efter sommer. Samtlige af de hold vi sammenligner os med, har en mere effektiv mand oppe foran.
Hvordan kan man ikke forholde sig positivt overfor Benzema, når han sammen med Ronaldo stod for det meste af det offensive? De har begge nogle chancer der skal omsættes til mål, og det er selvfølgelig ærgerligt at de ikke formåede dette, men så længe de kommer frem til chancerne så er jeg absolut ikke bekymret.
Når du nu ikke er så positivt stemt overfor Benzema, hvad synes du så alternativet skal være?
Florentino Pérez
Hvordan kan du seriøst få dig selv til at give følgende karakter: Modrić 1 / Ronaldo 1 / Bale 2 (!?) / Benzema 2 / Lucas Vázquez 3 (!?)
Florentino Pérez
Edit:: uger = under
Sahinovic skrev: @Hugol
Hvordan kan du seriøst få dig selv til at give følgende karakter: Modrić 1 / Ronaldo 1 / Bale 2 (!?) / Benzema 2 / Lucas Vázquez 3 (!?)
Jeg husker det ikke, blev givet efter jeg kom hjem fra kampen og har trykket forkert eller glemt at analysere kampen i hovedet.
De er nu rettet
Har valgt at takke af på forum!
Neye skrev: Det er jo himmelråbende tåbelige at give ydrekarakterer til spilere der har været på banen i uger 15 minutter
Hvis nu denne spiller scorer 2 afgørende mål, hvad gør vi så ?
Har valgt at takke af på forum!
Sahinovic skrev:
RGBlanco skrev: Jeg forstår ikke den positivitet overfor Benz, der figurerer herinde. Synes igen, at det er en klassisk kamp af ham, hvor han i de store kampe understreger at han ikke er en af verdens bedste angribere.
Jo vist, han forbedret sit spil markant, og der er kommet godt gang i hans sammenspil med Ronaldo - men han brænder jo fælt de to største chancer vi har i kampen. Omstillingen hvor han skyder i paraderne på Oblak - masser af tid og plads. Og Ronnis hovedstød på tværs, hvor han bare skal lægge den ind fladt.
En top angriber laver mål i sådanne kampe. Jeg kan stadig ikke se, at han fortjener en startplads efter sommer. Samtlige af de hold vi sammenligner os med, har en mere effektiv mand oppe foran.
Hvordan kan man ikke forholde sig positivt overfor Benzema, når han sammen med Ronaldo stod for det meste af det offensive? De har begge nogle chancer der skal omsættes til mål, og det er selvfølgelig ærgerligt at de ikke formåede dette, men så længe de kommer frem til chancerne så er jeg absolut ikke bekymret.
Når du nu ikke er så positivt stemt overfor Benzema, hvad synes du så alternativet skal være?
Ja, Benzema og Ronaldo har fundet et rigtig sammenspil frem igen, som skaber nogle gode muligheder offensivt. Og ja, det er i sandhed en fornøjelse at kigge på. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved at Benzema bliver lovprist som en fremragende topangriber. Jeg synes at opleve, at han ofte er ineffektiv i de store kampe, hvilket betyder at vi må tage til takke med dårligere resultater end hvad holdet har "fortjent". I den her sæson tænker jeg på Barca, ude mod Dortmund og senest her i weekenden.
Jeg ser som ikke et direkte alternativ på nuværende tidspunkt. Med henblik på næste sæson, der er mit bud at skippe Benzema og for alvor give Ronaldo fuld tid på toppen. Han gør det allerede for Portugal, og jeg er sikker på han har både instinkt og evner til at udfylde rollen. En halv sæson, og han vil være spillet helt skarp på positionen. Tror jeg. Dertil skal så købes en ny kantspiller, Hazard er at drømme om.
Jeg kritiserer ikke med henblik på at finde et alternativ lige nu. Benzema er vores bedste mulighed. (Måske spille Morata lidt tidligere i nogle kampe). Jeg italesætter bare den positivitet der er overfor Benz lige nu. Jeg føler den er opstået som resultat af han pludselig ikke er direkte elendig længere.
Jeg italesætter bare den positivitet der er overfor Benz lige nu. Jeg føler den er opstået som resultat af han pludselig ikke er direkte elendig længere.
Jeg har alle dage synes at Benzema var verdensklasse, og sidste sæson var han jo fænomenal og vigtig for holdets succes, lidt ligesom han har været det siden Eibar kampen i start marts, så jeg ved ikke hvor lang tid ''direkte elendig'' strække sig over for dig. Ja han har - sammen med holdet! - haft et par måneder hvor han ikke har ramt niveau, men han har jo efterfølgende genfundet sit vanlige niveau og været en af de absolut bedste på holdet.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: RGBlanco skrev:
Jeg italesætter bare den positivitet der er overfor Benz lige nu. Jeg føler den er opstået som resultat af han pludselig ikke er direkte elendig længere.
Jeg har alle dage synes at Benzema var verdensklasse, og sidste sæson var han jo fænomenal og vigtig for holdets succes, lidt ligesom han har været det siden Eibar kampen i start marts, så jeg ved ikke hvor lang tid ''direkte elendig'' strække sig over for dig. Ja han har - sammen med holdet! - haft et par måneder hvor han ikke har ramt niveau, men han har jo efterfølgende genfundet sit vanlige niveau og været en af de absolut bedste på holdet.
Nej nej, Benzema faldt ikke sammen med holdet. Han var laaangt under holdets niveau. Han var, som en anden siger, direkte elendig.
Nu viser han noget af det han kan, nemlig være med i spillet og det en fornøjelse at se. Men vi ser stadig hvad hans problem er. Han brænder så mange chancer. Og i de store kampe især kan det altså bare tit komme til at koste.
Sahinovic skrev: RGBlanco skrev:
Haha stop dog lige dit mancrush :-D
"Faldt i niveau med resten af holdet"? Det er tæt på det mest farvede indlæg, jeg har læst nogensinde herinde!
Benzema var en katastrofe fra starten af sæsonen og frem til Eibar-kampen. Han har spillet godt i en måned, hvilket er skønt og tiltrængt.
Men i september, oktober, november, december, januar og februar har Benzema by far været den værste Real spiller. Utroligt så hurtigt, du glemmer.
Jeg kan slet ikke begribe, at du rent faktisk skrev det indlæg der :)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Benzema var en katastrofe fra starten af sæsonen og frem til Eibar-kampen. Han har spillet godt i en måned, hvilket er skønt og tiltrængt.
Tja, det er ihvertfald én måned mere end hvad dit mancrush har præsteret, eller nogensinde kommer til for den sags skyld (-:
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Pelle skrev:
Tja, det er ihvertfald én måned mere end hvad dit mancrush har præsteret, eller nogensinde kommer til for den sags skyld (-:
Hvem er mit mancrush? Hvis du hentyder til Bale, vil jeg opfordre dig til at læse lidt mere med herinde :)
"Maybe they hate me because I'm too good."