Den modige vinder til sidst

9 år 3 måneder siden #13 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Den modige vinder til sidst
Det var helt klart genialt i går. Den sult de spillere har, samt deres enorme talent, det kan kun gå godt.

Kan slet ikke få armene ned over at Isco kun er 24 år!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #14 af DarioGomez

Kassow-Rossing skrev: Det er helt latterligt hvor meget bedre referaterne på Madridista.dk er i forhold til andre fodboldfora!!

Vi takker og bukker herfra.

Og så kan Daniel jo så meget andet. Fx er han ret god til at spise pålægskagemand, og det er også en slags bedrift.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 3 måneder siden #15 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Den modige vinder til sidst

DarioGomez skrev:

Kassow-Rossing skrev: Det er helt latterligt hvor meget bedre referaterne på Madridista.dk er i forhold til andre fodboldfora!!

Vi takker og bukker herfra.

Og så kan Daniel jo så meget andet. Fx er han ret god til at spise pålægskagemand, og det er også en slags bedrift.

Sådan er det at være fra det provinsielle Nordjylland - vi elsker pålægskagemand...... faktisk bare ALT slags kage!

9 år 3 måneder siden #16 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den modige vinder til sidst

Zyconith skrev:
BBC kan være bedre og mere harmoniske offensivt, når de ellers får noget kontinuitet. Men det er glædeligt at reserverne er så imponerende som de er.

Nej. Hvornår har du set BBC være så harmoniske, som vi så holdet i går. Prøv at tænk på nogle af de store spillemæssige resultater i de seneste år; 3-1 hjemme mod Barcelona og 3-0 ude over Atlético Madrid. Begge uden fuld BBC. Den fronttrio fungerer bare ikke, og det bør altså ikke være til diskussion.

Zyconith skrev:
Ja, netop derfor skal de starte, men det er også et spørgsmål om form.

Hvorfor? De viser kamp efter kamp, at sammensætningen ikke fungerer. Det bliver for udynamisk, og når de så ovenikøbet ikke bidrager med et pres, så skal man VIRKELIG lede længe efter valide argumenter for, at de tre bør starte.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sebberg.

9 år 3 måneder siden #17 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den modige vinder til sidst
Jeg må godt nok sige at jeg stadig har armene i vejret efter gårsdagens kamp! På en eller anden måde synes jeg at Barca og Deportivo kampene har lært os noget og især give både ledelsen og trænere en rigtig god lærestreg og noget at gruble over.

Mod Barca så vi hvordan vi ikke skal spille, fordi vi altså IKKE kan spille sådan: Afventende, defensivt orienteret spil hvor vi overlader lidt ansvar til de andre om at skabe kampen. Zidane burde under kampen have set at når vi spillede kampen på vores præmisser så kunne vi altså sagtens dominere Barca – også når vi var i undertal! Jeg er sikker på at en veloplagt Asensio eller James kunne have lavet et mål til 3-3 hvis vi havde 5 minutter tilbage af kampen.

Vi er Real Madrid og vi skal vinde –færdig bum! Derudover så vi også og især Zidane SKAL indse at han NEVER change a winning team. Han skal ikke lade en Bale starte inde mod et tophold når han i de sidste mange kampe på ingen måde bevist at han skal være på starteren, tværtimod står han bag en del af vores spillere på bænken.

Isco er utrolig dygtig med bolden. Jeg tror at det er de allerfærreste der ikke får en dejlig rolig fornemmelse i kroppen når han får bolden til sine fødder. Det er utroligt at han i så vigtig en kamp mod et hold der skal domineres for at vi kan sejre mod dem, bliver holdt ude. Til at tude snot over. Virkelig. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at med ham på banen så havde vi være langt mere dominerende og effektive mod Barca.

Og James SKAL have mere spilletid. Det kan godt være hans første berøringer trænger til finpudsning. Men hans slutprodukter er helt eminente og han har en eminent vision for spillet. Han kan bruges som 10ér og hængende angriber. Afleverings procent er meget høj og han bør have lov til at tage flere hjørne og frispark (fra højre side). Jeg er ikke i tvivl om at mere tillid fra træneren vil gøre ham til en endnu bedre spiller på højere niveau end det han leverer på landsholdet.

Jeg tror simpelthen på at vi kan blive mere styrket hvis vi gør nogenlunde flg:

Spørgsmålstegn der SKAL blive i Real:

Isco: Ord er simpelthen helt og aldeles overflødige. Isco er ekstremt god til at trulle med bolden og give plads til andre spiller fordi modsatndere er nødt til at sætte mindst to mand på ham når han har bolden. Han bliver bedre og bedre og han skal ALDRIG blive det hos en anden klub! Giv ham meget mere spilletid og sikr at han bliver her og vi får dermed Spansk bedste playmaker, arvtageren efter Iniesta!

James: James har vist at han skal blive i Real. Men om han gør det kommer an på Zidanes tillid som er ret svær at gøre sig klog på… Når vi skal score, kommer han tit ind på banen. James har vist han er god til det simple spil hvor man skal fordele bolden rundt og holde boldbesiddelse. Han har også vist han kan lægge gode afleveringer især næstsidste eller sidste aflevering før mål. Han kan til tider virke lidt anonym, men det ser ud til at være betydeligt forbedret.

Sælg:

Bale: Han skal simpelthen væk til sommer. Han passer ikke til vores måde at spille på, han virker frustreret og han er meget meget ofte skadet. Vi kan stadig få lidt mønt for ham. Farvel og held og lykke i Man United!

Danilo: Han var vel ok i det offensive i går, men langtfra sikker i forsvaret.

Coentrao: Ord er overflødige

Navas: Meget sympatisk og rigtig gode reflekser. Men vi skal have Spaniens landsholdmålmand, der formår at lave de allervigtigste kampafgørende redninger.

Benzema: Jeg har altid kunne lide Benzema og han ineffektivitet skyldes at han er mere med i opbygningen af spillet og har en anden rolle. Men jeg synes at det er på tide han finder nye veje og vi bør satse på Dybala eller Mbappe, som først bør signes til næste sommer (sommer 2018), da vi er pænt stærke i det offensive selv uden Benzema. Benzemas landsholdsrolle er nærmest helt forsvundet (desværre) hvilket også gør at hans motivation ikke er helt så åbenlys..
Morata: Morata er Real Madrid produkt og han scorer mål. Men jeg synes han ofte svigter og viser at han ikke er effektiv nok. Jeg synes at vi skal beholde ham lidt endnu og så se om han skal sælges eller beholdes. Jeg tror at han virkelig vil kæmpe for det eftersom vi snart skal spille VM, derfor vil det være fint at beholde ham endnu.

SPillere vi bør købe til sommer:
De Gea: Vi skal have en der kan styre forsvaret og ikke altid overlader det til anføren kun. De kan De Gea

Kanté: Han bliver dyr, men han vil kunne aflaste Ninjaturtle og han er habil i det fremadrettede spil. Han var en af de vigtigste årsager til at både Leicester vandt mesterskabet og Chelsea vinder det.

En der kan aflaste backpladserne fra enten Carvajal eller Marcelo ... måske Alaba, eller ham fra PSG (husker ikke navnet)
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Leveret af Kunena Forum