Optakt: Valencia scorer altid. To gange.
Brylle skrev:
De helt store løb blev nu ikke lavet fra holdkammeraterne og vi ved, at han kan sparke den ind derfra, så det er vel fair nok. Det blev ikke nævnt fra dig, da James eller Casemiro gjorde præcis det samme, så det er vel bare din sædvanlige propaganda mod Ronaldo.Sahinovic skrev: Vi er i overtal, og så vælger Ronaldo at sparke, dejlig beslutning.
Fantastisk af Morata og Marcelo! "Dejlig beslutning" at Marcelo sparker på den ;)
Du kan jo ikke sammenligne situationen med Casemiro og James, overhovedet. Han har en helt fri Asensio ude på kanten, hvor han så efterfølgende kan løbe ind, og nej jeg ved faktisk ikke at han kan sparke den ind fra den distance, for det sker ikke så tit.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ser frem til at B holdet skal spille mod Granada.
Har valgt at takke af på forum!
Fondo_Sur skrev: Nu er jeg kommet til besindighed. Valencia kommer ikke til at kunne følge med tempoet, og Cristiano afgører det for os.
Jeg kunne ikke have forudset mere forkert end dette indlæg, haha!. Hånden på hjertet, så var det heller ikke skrevet med overbevisning.
Men lad os se på de positive aspekter. Vi har verdens to bedste backs, og har muligheden for at forbedre os markant til den kommende sæson. Det vil egenligt også være passende, at vi vandt mesterskabet på denne tvivlsomme måde for denne gang.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Marcelo og Carvajal er kræftedeme geniale. Ronaldo er genial til at finde pladsen i feltet. Modrics spil hæver sig på det helt rigtige tidspunkt.
Nu håber jeg, at Zidane holdt Disco ude i dag, fordi han er udset pladsen som primus motor mod Atletico. Hvis det er tilfældet, så bukker jeg mig for Zidane over en god disposition. Mod Atletico er det altafgørende, at vi kan få kontrol på midtbanen.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Brug nu manden når han er i storform.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hugol skrev: Så lækkert!
Ser frem til at B holdet skal spille mod Granada.
For mig er det sgu A-holdet. Meget mere seværdigt end det her makværk.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hazard ind, ud med Benz, Ronaldo på toppen.
Ronaldo skal bare stå inde i det lille felt konstant for der er han verdens bedste, i alle andre aspekter minder han mest af alt om en serie 6 spiller.
Bliver så spændende med Isco mod ATM, spiller han ikke ved jeg ikke hvad jeg gør
El Siete skrev: Hvad foregår der? Ingen Isco?
Jeg forstår ikke behovet for at kloge sig på den taktiske disposition og hvorvidt Isco skal spille eller ej. Zidane har langt mere kendskab til truppens forfatning end nogle udefrakommende nogensinde får og kampen taget i betragtning var der ikke behov for Isco.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Desværre ikke den bedste kamp af Ronaldo i dag, han scorer godt nok, men brænder et straffe (som jeg ser den var den korrekt dømt) , og ødelægger flere angreb. Efter at han brændte straffet tænkte man "Åh nej, en af de dage hvor vi kommer til at miste point". Håber at han er mere klar på tirsdag.
Mht. Isco, uden at jeg skal sidde og være tankelæser for Zidane, så er jeg overbevist om at han har fået at vide at han starter inde på tirsdag. Vi har mange klassespillere og de skal også have spilletid, James gjorde det også fint idag. Dette synes jeg også fremgik tydeligere da Isco ikke engang varmede op eller gjorde klar til at komme ind idag, så jeg er ret overbevist om at det er aftalen. Hvis Isco spiller på tirsdag så synes jeg også at det er fedt at han spiller den større af de to kampe. Selvom begge kampe er svære og vigtige, så er Atl. Madrid et bedre mandskab end Valencia, og det er en semifinale i CL, så den kamp er selvfølgelig større end den vi oplevede idag. Så hvis Isco spiller, så vil det i mine øjne fortælle en historie om at han står forrest i køen til at træde ind i startopstillingen (af B-spillerne), hvilket han selvfølgelig også skal være.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
interfigo skrev: Dejligt med en sejr, vigtigt med Marcelo til sidst. Fantastisk teknik af Morata ved målet.
Desværre ikke den bedste kamp af Ronaldo i dag, han scorer godt nok, men brænder et straffe (som jeg ser den var den korrekt dømt) , og ødelægger flere angreb. Efter at han brændte straffet tænkte man "Åh nej, en af de dage hvor vi kommer til at miste point". Håber at han er mere klar på tirsdag.
Mht. Isco, uden at jeg skal sidde og være tankelæser for Zidane, så er jeg overbevist om at han har fået at vide at han starter inde på tirsdag. Vi har mange klassespillere og de skal også have spilletid, James gjorde det også fint idag. Dette synes jeg også fremgik tydeligere da Isco ikke engang varmede op eller gjorde klar til at komme ind idag, så jeg er ret overbevist om at det er aftalen. Hvis Isco spiller på tirsdag så synes jeg også at det er fedt at han spiller den større af de to kampe. Selvom begge kampe er svære og vigtige, så er Atl. Madrid et bedre mandskab end Valencia, og det er en semifinale i CL, så den kamp er selvfølgelig større end den vi oplevede idag. Så hvis Isco spiller, så vil det i mine øjne fortælle en historie om at han står forrest i køen til at træde ind i startopstillingen (af B-spillerne), hvilket han selvfølgelig også skal være.
Du har fat i nogle gode punkter, og som du selv nævner er jeg også ret overbevist om at Isco starter på tirsdag - ellers forstår jeg virkelig intet.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
Jeg forstår ikke behovet for at kloge sig på den taktiske disposition og hvorvidt Isco skal spille eller ej. Zidane har langt mere kendskab til truppens forfatning end nogle udefrakommende nogensinde får og kampen taget i betragtning var der ikke behov for Isco.
Men hvis dit argument er validt (og det mener jeg ikke det er), så ophører al diskussion om taktiske dispositioner og transfers jo reelt. For så vil man jo altid ku hævde - med rette - at Zidane har meget mere indsigt i spillernes tilstand, træningsindsats og evner - og han har adgang til et scoutingsystem som vurderer spillere rundt omkring på ugentlig basis. MEN det betyder jo bare IKKE at han nødvendigvis tager de rette beslutninger altid - hverken når det kommer til taktiske dispositioner eller spillerkøb/salg. Så der er da al mulig grund til at "kloge" sig på dispositionen idag - og hvis man ik sku gøre netop dét her på forummet, hva er vi her så for?
Siempre fiel skrev:
Zyconith skrev:
Men hvis dit argument er validt (og det mener jeg ikke det er), så ophører al diskussion om taktiske dispositioner og transfers jo reelt. For så vil man jo altid ku hævde - med rette - at Zidane har meget mere indsigt i spillernes tilstand, træningsindsats og evner - og han har adgang til et scoutingsystem som vurderer spillere rundt omkring på ugentlig basis. MEN det betyder jo bare IKKE at han nødvendigvis tager de rette beslutninger altid - hverken når det kommer til taktiske dispositioner eller spillerkøb/salg. Så der er da al mulig grund til at "kloge" sig på dispositionen idag - og hvis man ik sku gøre netop dét her på forummet, hva er vi her så for?
7's indlæg læser jeg som en kritik af Zidane. Som Zidane selv siger på pressemødet efter kampen, så spillede Isco fuld tid sidst og han skal tage højde for hele truppens forfatning, såvel som Isco's. Jeg synes James gjorde et udemærket indslag i dagens kamp, Isco var ikke nødvendig i dag, men at han eksempelvis er på toppen til på tirsdag er mere vigtigt.
Men okay, hvorfor skulle Isco have spillet i dag? Valencia er dybt elendige, de spiller usammenhængende og uden selvtillid. Om det havde været Vazquez, James eller Danilo på den højrekant havde det været mere end rigeligt. Det eneste jeg argument jeg kan se er, at Isco skulle have flere minutter i benene. Men var der ikke lige en nyhed der sagde, at han i og for sig har spillet en del kampe i denne sæson?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos