Marca: Mbappé har sagt ja til Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Eden Hazard. Paulo Dybala. Pierre-Emerick Aubameyang. Antoine Griezmann. Ingen af dem!
Hvis man skal tro spanske Marca går Real Madrid helhjertet efter at hente Monacos 18-årige vidunderbarn, Kylian Mbappé, og den unge spiller skal allerede have accepteret et skifte til den spanske hovedstad.
Og der er flere grunde til, at det franske stjernefrø vælger Real Madrid. Hovedsageligt skyldes det landsmanden Zinedine Zidane, som allerede for flere år siden ønskede at hente spilleren til klubben og Mbappé var da også i Madrid for at se på forholdene. Herudover skal Kylian Mbappé også være blevet overbevist af Real Madrids fremgangsmåde og det sportslige projekt, som man har gang i i den spanske hovedstad i disse år.
Real Madrids sportslige ledelse har således intensiveret observationerne omkring Mbappé gennem denne sæson og man har rigtig gode informationer om den ydmyge angriber, som sin unge alder til trods fremstår utroligt moden og velovervejet i sine handlinger på og uden for banen.
Interessen for Mbappé er så voldsom, at det allerede nu synes sikkert, at prisen bliver særdeles voldsom og i den spanske hovedstad har man vænnet sig til tanken om, at der sandsynligvis skal udskrives en check på mere end 100 millioner €, men det skræmmer ikke Real Madrid, som mener at indkøbet kan gøres rentabelt over tid, akkurat som man har set det med Cristiano Ronaldo.
I første omgang var planen ellers at købe Mbappé og lade ham blive et år mere i Monaco, men over for den store interesse for andre klubber, tør Real Madrid angiveligt ikke arbejde videre i den plan og man kan da også sagtens finde plads i truppen til ham med det samme.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men indtil videre er denne nyhed jo som at spise en lækker chokolade, man vil ha mere lige om lidt og man holder ikke op før at man er blevet mæt nok !
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Køber vi Mbappe, så har vi en angriber der kan holde et højt niveau i max 14 år frem. Nu kommer der tit disse nyheder og samme har gjort med Hazard. Så det er lidt irriterende at der ikke kan komme noget mere konkret nyt omkring spillerens skifte.
Men indtil videre er denne nyhed jo som at spise en lækker chokolade, man vil ha mere lige om lidt og man holder ikke op før at man er blevet mæt nok !
Tror at der denne gang er noget om det! Mbappé er ekstraordinær. Håber dog ikke at prisen bliver så enorm, som den er spået til. Omvendt kan man sælge James/Morata/Benzema til cirka 65 mil € og få Mbappé for 30 mil € ekstra. Det er mange penge ja, men som der nævnes er denne investering ret sikker og meget holdbar.
Men en dyr herre på 100 mil euro. Dog siges det at Morata er solgt for 63 mil og James er på vej til Manchester U.
Så status bliver nok:
Morata - Mbappe
James - De Gea
Coentrao - Theo H
Men skal vi ikke se lidt mere til ham, inden vi sprænger banken? Jeg kan ikke lade være med at drage paralleller til Martial, og så håbløs en indkøbspolitik har vi trods alt ikke.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Bale Benzema Ronaldo
eller
Isco ...........Asensio
........Mbappe
Vi kan trygt læne os tilbage. Fremtiden er sikret
asp3200 skrev: Han virker utrolig spændende. Han har alt og kun skader kan vel forhindre han bliver en top angriber.
Men en dyr herre på 100 mil euro. Dog siges det at Morata er solgt for 63 mil og James er på vej til Manchester U.
Så status bliver nok:
Morata - Mbappe
James - De Gea
Coentrao - Theo H
Florentino har tidligere udtalt i et interview at Real Madrid vil købe en Galactico, en målmand og venstreback. Han plejer at spille med åbne kort i forhold til sine tranferplaner
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg frygter at de fleste baserer deres drømme på et fåtal af kampe. Jeg ved det dog ikke. Personligt kan jeg virkelig godt lide hvad jeg ser, men jeg har også set og hørt om et utal af unge fodboldspillere være som Mbappe og erfaret, at de alligevel ikke blev til det helt store.
Så er der nogle, der har en større kendskab til spilleren? Eksempelvis fulgt ham igennem de to seneste sæsoner.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Pelle skrev: I de 5-6 kampe jeg har set med Monaco, ser han enormt spændende ud. Sådan virkelig!
Men skal vi ikke se lidt mere til ham, inden vi sprænger banken? Jeg kan ikke lade være med at drage paralleller til Martial, og så håbløs en indkøbspolitik har vi trods alt ikke.
Ren nysgerrighed: Har du set mere til Dybala end 5-6 kampe?
Jeg er klar over, at du har set nok kampe med Hazard til at kunne vurdere ham, derfor er han ikke med i min nysgerrighed ;-)
For mig vil Hazard og Dybala forstærke Real Madrid fra dag 1, hvilket jeg vist også har skrevet i en anden tråd tidligere, men Mbappes talent er ekstraordinært og han bliver MEGET bedre end førnævnte spillere - han er slet ikke en Martial 2.0!
Jeg er ligeglad med købsprisen. De er alligevel ude af proportioner! Der går middelmådige spillere til vanvittige købs-summer i England. Mbappe bliver ALLE penge hver.
Jeg håber virkelig, at det er sandt, at Real Madrid står til at hente ham. Han ville være en markant forstærkning og en superstjerner i mange, mange år!
Kassow-Rossing skrev: Er der nogle, der har set flere kampe med Kylian end de seneste få runder af Champions League?
Jeg frygter at de fleste baserer deres drømme på et fåtal af kampe. Jeg ved det dog ikke. Personligt kan jeg virkelig godt lide hvad jeg ser, men jeg har også set og hørt om et utal af unge fodboldspillere være som Mbappe og erfaret, at de alligevel ikke blev til det helt store.
Så er der nogle, der har en større kendskab til spilleren? Eksempelvis fulgt ham igennem de to seneste sæsoner.
Jeg tror sgu, at det er de færreste 18-årige der snitter og- eller har snittet de tal, som Mbappe leverer i denne sæson i såvel Champions League som Ligue 1.
Jeg har aldrig set en spiller med så iøjnefaldende et talent falde igennem og blive en nulkupon. Men jeg kan også blive klogere ;-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
asp3200 skrev: Så status bliver nok:
Morata - Mbappe
James - De Gea
Coentrao - Theo H
(+ Navas og Pepe ud jf. ugens rygter)
Af alle sæsons rygter er det klart disse, som for mig at se giver mest mening både på den korte og lange bane. Hvis Mbappé holder niveauet slår han Benz af i løbet af næste sæson.
Theo vil både få lære- og spilletid nok i samspil med Marcelo mens DDG fjerner al tvivl om den position de kommende mange år.
Af hvad jeg kan læse mig frem til er Mbappé desuden yderst kompetent som venstre kant / med udgangspunkt mod venstre, hvilket passer rigtig godt til Ronaldos udgangspunkt helt fremme. Jeg har dog som mange af jer andre heller ikke set meget til drengen, så det kan være naturligvis være svært at vide sig 100% sikker på.
Det eneste der ærgrer mig er, at det mere og mere ligner et definitivt farvel til Morata, som jeg ellers synes ligner et godt bud på Spaniens bedste angriber de kommende år. Jeg kan kun unde ham succes og det bliver det ikke til med truppens nuværende sammensætning.
Det bliver også interesant at se om Mariano vil lade sin karriere gå helt i stå ved at nøjes med 5-10 kampe igen næste år, eller om der trækkes en ny striker fra egne rækker ind for at afløse ham. Mayoral og Sergio Diaz kunne være frække bud omend jeg synes det er en skam qua den begrænsede spilletid. Føj der er mange muligheder - pisse spændende!