Marca: Mbappé har sagt ja til Real Madrid

9 år 2 måneder siden #13 af Pelle

Daniel skrev:

Pelle skrev: I de 5-6 kampe jeg har set med Monaco, ser han enormt spændende ud. Sådan virkelig!

Men skal vi ikke se lidt mere til ham, inden vi sprænger banken? Jeg kan ikke lade være med at drage paralleller til Martial, og så håbløs en indkøbspolitik har vi trods alt ikke.

Ren nysgerrighed: Har du set mere til Dybala end 5-6 kampe?

Jeg er klar over, at du har set nok kampe med Hazard til at kunne vurdere ham, derfor er han ikke med i min nysgerrighed ;-)

For mig vil Hazard og Dybala forstærke Real Madrid fra dag 1, hvilket jeg vist også har skrevet i en anden tråd tidligere, men Mbappes talent er ekstraordinært og han bliver MEGET bedre end førnævnte spillere - han er slet ikke en Martial 2.0!

Jeg er ligeglad med købsprisen. De er alligevel ude af proportioner! Der går middelmådige spillere til vanvittige købs-summer i England. Mbappe bliver ALLE penge hver.

Jeg håber virkelig, at det er sandt, at Real Madrid står til at hente ham. Han ville være en markant forstærkning og en superstjerner i mange, mange år!

Jeg har hvert fald set flere kampe med Juventus end Monaco :)
Dybala og Mbappé er to vidt forskellige spillere, og deres roller på banen er slet ikke ens. Derfor går jeg med det, jeg mener, vi mangler - en kant i form af Hazard eller Dybala. Jeg vil rigtig gerne have rykket Ronaldo op på 9'eren, hvilket vil overflødiggøre Mbappé.
Det var et sidespring, sorry.

Lad os prøve at vende den om. Hvor mange kendte til Mbappé før Monacos kampe mod City? Jeg husker ikke, at han tidligere har været nævnt herinde inden de opgør, så jeg mener det er alt for tidligt at købe ham, da han simpelthen ikke har bevist sit værd over en længere periode. Jeg blive nødt til at se, at den 18-årige wonderboy ikke er en døgnflue. Det vises bedst ved at lave en forhåndsaftale med Monaco og lade ham blive der endnu en sæson. Jeg er samtidig interesseret i at se, hvad Monaco kan bedrive i den franske liga og CL næste år også.

Jeg er dog helt enig med dig i, at Mbappé kan noget helt specielt, hans gåpåmod og fart er fantastisk. Jeg er dog ikke sikker på, at det er fart og power, jeg ønsker i Real Madrid, når Ronaldo og Bale er væk. Min drøm er et teknisk hold, som spiller flydende fodbold, fremfor folk der kan raide op af banen. Udelukkende fordi jeg finder det mere seværdigt :)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #14 af Zyconith

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Pelle skrev: I de 5-6 kampe jeg har set med Monaco, ser han enormt spændende ud. Sådan virkelig!

Men skal vi ikke se lidt mere til ham, inden vi sprænger banken? Jeg kan ikke lade være med at drage paralleller til Martial, og så håbløs en indkøbspolitik har vi trods alt ikke.

Jeg er klar over, at du har set nok kampe med Hazard til at kunne vurdere ham, derfor er han ikke med i min nysgerrighed ;-)

For mig vil Hazard og Dybala forstærke Real Madrid fra dag 1, hvilket jeg vist også har skrevet i en anden tråd tidligere, men Mbappes talent er ekstraordinært og han bliver MEGET bedre end førnævnte spillere - han er slet ikke en Martial 2.0!

Jeg er ligeglad med købsprisen. De er alligevel ude af proportioner! Der går middelmådige spillere til vanvittige købs-summer i England. Mbappe bliver ALLE penge hver.

Jeg håber virkelig, at det er sandt, at Real Madrid står til at hente ham. Han ville være en markant forstærkning og en superstjerner i mange, mange år!

Dybala og Mbappé er to vidt forskellige spillere, og deres roller på banen er slet ikke ens. Derfor går jeg med det, jeg mener, vi mangler - en kant i form af Hazard eller Dybala. Jeg vil rigtig gerne have rykket Ronaldo op på 9'eren, hvilket vil overflødiggøre Mbappé.

Lad os prøve at vende den om. Hvor mange kendte til Mbappé før Monacos kampe mod City? Jeg husker ikke, at han tidligere har været nævnt herinde inden de opgør, så jeg mener det er alt for tidligt at købe ham, da han simpelthen ikke har bevist sit værd over en længere periode. Jeg blive nødt til at se, at den 18-årige wonderboy ikke er en døgnflue. Det vises bedst ved at lave en forhåndsaftale med Monaco og lade ham blive der endnu en sæson. Jeg er samtidig interesseret i at se, hvad Monaco kan bedrive i den franske liga og CL næste år også.

Jeg er dog helt enig med dig i, at Mbappé kan noget helt specielt, hans gåpåmod og fart er fantastisk. Jeg er dog ikke sikker på, at det er fart og power, jeg ønsker i Real Madrid, når Ronaldo og Bale er væk. Min drøm er et teknisk hold, som spiller flydende fodbold, fremfor folk der kan raide op af banen. Udelukkende fordi jeg finder det mere seværdigt :)

Hvis klubben efter at have fulgt ham i længere tid beslutter sig for at købe ham, så stoler jeg på at de har truffet den rigtige beslutning.

Jeg fornemmer også at han er populær blandt de unge. Havde James ikke tjent sin indkøbspris ind på trøjesalg og des lignende kort tid efter sit skifte?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 2 måneder siden #15 af Pelle

Zyconith skrev:

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Hvis klubben efter at have fulgt ham i længere tid beslutter sig for at købe ham, så stoler jeg på at de har truffet den rigtige beslutning.

Jeg fornemmer også at han er populær blandt de unge. Havde James ikke tjent sin indkøbspris ind på trøjesalg og des lignende kort tid efter sit skifte?

Jeg tror ikke, at der nogensinde er en spiller, der har tjent sin pris ind ved trøjesalg. Kan ikke huske de præcise tal, men jeg så engang en statistik omkring, hvor forsvindende lidt trøjesalg udgjorde af en samlet købspris. Det batter nada.
Hvis vi virkelig skal have gang i trøjesalget, bør vi købe en asiat og ikke endnu en franskmand :-D

Zidane har tydeligvis fulgt ham længe, hvilket er et plus. Men det er godt nok stadig et usikkert kort. Især med de priser der nævnes.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #16 af Matamoro
Real madrid vil kunne stille to meget forskellige hold.

Det vildeste kontrafodbold med et hold fuld af raketter:

............De Gea
Danilo Varane Ramos Marcelo
..............Casemiro..............
Kovacic....................Theo
Bale.......Mbappe........Ronaldo

I andre kampe kan man spille flot opbyggeligt fodbold.
............De Gea
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Modric Casemiro Kroos
.......Isco......Asensio....
..........Ronaldo.......
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Matamoro.

9 år 2 måneder siden #17 af Klubben
Jeg mindes at have hørt noget om at James havde indtjent sin købspris i trøjesalg inden han havde spillet den første kamp for os..
Ledte lige efter bekræftelser, men denne indikere da udsagnet meget fint.
20m£ på 48 timer.
www.independent.co.uk/sport/football/eur...-shirts-9628521.html

I forhold til Mbappe må jeg ærligt indrømme jeg personligt synes der er (for meget) hype omkring unge spillere og at lang størstedelen aldrig kommer videre fra de par gode driblinger og et klasse mål. Med det synes jeg Mbappe og desuden en Gabriel Jesus har noget mere end blot dette over sig.
For at holde sig til Mbappe... Han virker til at have en form for rutine når han for chancen for at afslutte og i de situationer når det spidser til. Der er jo ingen der stiller spørgsmål ved hans fart og hvad der ellers bliver snakket om i tråden. Det jeg synes er værd at bide mærke er at den 18 årige knægt virker helt nede på jorden trods al omtalen (minder mig om hans landsmand Varane).

Den næste tid indtil transfervinduet lukker vil der være hundredvis af rygter og Los Blancos vil altid være nævnt når der er tale om en god fodboldspiller, sådan er det jo. Lad os nu lige se hvad reelt kommer til at ske, det virker trods alt som om der har været styr på sagerne siden Zizou overtog som førsteholdstræner! :-)

Hala Madrid
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 2 måneder siden #18 af BBB

Klubben skrev: Jeg mindes at have hørt noget om at James havde indtjent sin købspris i trøjesalg inden han havde spillet den første kamp for os..
Ledte lige efter bekræftelser, men denne indikere da udsagnet meget fint.
20m£ på 48 timer.
www.independent.co.uk/sport/football/eur...-shirts-9628521.html

Klubben får ikke alle pengene fra trøjesalg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

9 år 2 måneder siden #19 af Matamoro
Vi sælger James, Morata,, Pepe og Coentrao
Vi henter Vallejo, Llorente, Mbappe og Theo Hernandez og De Gea

Det giver følgende A-hold næste år
.................De Gea......
Carvajal Varane Ramos Marcelo
....Modric Casemiro Kroos.....
Bale.......Ronaldo ....Mbappe

Og Følgende B-hold:
..........Casilla..........