Cristiano Ronaldo er chefen i Champions League
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
ChrillRM14 skrev:
Kassow-Rossing skrev:
ChrillRM14 skrev:
Madrid777 skrev: Efter kampen mod Atletico blev Cristiano kørt til dopingtest. UEFA må have ment, at det var lidt overnaturligt, at score 8 mål på tre kampe.
Det skal lige siges, at jeg ikke er hundrede procent sikker på, at det er rigtigt. Jeg har læst det et sted, men det kan jo godt være det er en falsk nyhed.
Tror i han er dopet? Personligt tror jeg ikke han er dopet.
Ligesom med alle andre sportsgrene er der (ulovlige) præstationsfremmende midler i omløb. Det er jo klart.
Hvor? Hvem er blevet tager for doping?
Du nægter simpelthen at tro på, at der findes præstationsfremmende midler i verdens absolut største sportsgren??? :D jeg ved godt, at man ikke skal tage nej-hatten på, men helt ærligt, kom nu lige.....
Nej jeg nægter ikke noget som helst. Hvor læser du det?
Jeg var nysgerrige for hvem, der var blevet taget for doping.
Tak til Pelle. Jeg var ikke naiv, fordi jeg troede ikke 'andet'. Jeg ville blot have nogle navne og nogle eksempler.
Jeg forstår ikke helt logikken i at antage, at jeg ikke troede på at der fandtes doping i sporten. Jeg ville høre hvem, der var dopet. Altså bevist, bekræftet og jeg fik mit svar. Tak.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev:
ChrillRM14 skrev:
Kassow-Rossing skrev:
ChrillRM14 skrev:
Madrid777 skrev: Efter kampen mod Atletico blev Cristiano kørt til dopingtest. UEFA må have ment, at det var lidt overnaturligt, at score 8 mål på tre kampe.
Det skal lige siges, at jeg ikke er hundrede procent sikker på, at det er rigtigt. Jeg har læst det et sted, men det kan jo godt være det er en falsk nyhed.
Tror i han er dopet? Personligt tror jeg ikke han er dopet.
Ligesom med alle andre sportsgrene er der (ulovlige) præstationsfremmende midler i omløb. Det er jo klart.
Hvor? Hvem er blevet tager for doping?
Du nægter simpelthen at tro på, at der findes præstationsfremmende midler i verdens absolut største sportsgren??? :D jeg ved godt, at man ikke skal tage nej-hatten på, men helt ærligt, kom nu lige.....
Nej jeg nægter ikke noget som helst. Hvor læser du det?
Jeg var nysgerrige for hvem, der var blevet taget for doping.
Tak til Pelle. Jeg var ikke naiv, fordi jeg troede ikke 'andet'. Jeg ville blot have nogle navne og nogle eksempler.
Jeg forstår ikke helt logikken i at antage, at jeg ikke troede på at der fandtes doping i sporten. Jeg ville høre hvem, der var dopet. Altså bevist, bekræftet og jeg fik mit svar. Tak.
Sorry, jeg læste dit indlæg som et retorisk spørgsmål, der indikerede, at du absolut ikke ville høre tale om doping ;) My bad..
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Blot en velmenende råd :)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Af andre spillere kan nævnes: Maradona, Edgar Davids, Mutu, Jaap Stam og Jens Lehmann.
Guardiola og Rio Ferdinand, så vidt jeg husker.
BBB skrev:
Pelle skrev: Af andre spillere kan nævnes: Maradona, Edgar Davids, Mutu, Jaap Stam og Jens Lehmann.
Ferdinand mødte aldrig op til resten, han lavede vist en "Michael Rasmussen" - for dem der følger cykelsport :)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
BBB skrev:
Ferdinand mødte aldrig op til resten, han lavede vist en "Michael Rasmussen" - for dem der følger cykelsport :)
Udeblivelse giver heldigvis også karantæne.