Spansk og brasiliansk presse: Vinicius-køb kan offentliggøres inden for timer

9 år 2 måneder siden #37 af Hugol

BBB skrev:

Hugol skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Matamoro skrev: Så er det vel heller ikke være. Knægten er 16 år. Real Madrid løber en risiko når de køber en så ung spiller, men man får ikke fat i den næste superstjerne uden risikovillighed. Den næste Ronaldo, Messi eller Neymar skal spottes i en tidlig alder ellers er løbet kørt. Real Madrid har ikke de finansielle muskler til at matche de engelske klubber.

Hmmmm jo. Real Madrid er stadig klubben med det største overskud hvert år og klubben med det største budget til spillerindkøb. Men hvis du mener, at det vil ændre sig i fremtiden, så har du 100 % ret. Der er ingen, der kan følge med Premier League om eg årti eller to. Det er ligaen simpelthen for godt brandet til.

På nuværende tidspunkt er LFP i gang med atbrande ligaen i forskellige lande. Hvor meget økonomisk indflydelse det giver ved jeg ikke. Men jeg skal prøve at spørge en af de involveret i projektet når jeg mødes med ham næste gang.

United har angiveligt 400 mio pund at lege med denne sommer. Det er jo bare PL-penge, som er stukket helt af.

Ja det er vildt, men de må da gerne bruge kassen i spansk fodbold. Da spanien i øjeblikket producere talenter i massevis og de engelske klubber står i kø for at købe dem, så ender de engelske tv penge altså i spansk fodbold. Atletico får vel 80-90 millioner euro for Griezmann af Manu. Real Madrid får ca samme beløb for James
Og Chelsea byder 45 ca for Morata.

Så de spanske klubber skal da bare fortsætte med at være de bedste til at hente de unge spillere og udvikle deres egen. Bare en tanke jeg havde efter at City brugte kassen på at hente Otamendi i Valencia

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #38 af Pelle
Tvivler nu på James kommer til at være en overskudsforretning :)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #39 af Hugol

Pelle skrev: Tvivler nu på James kommer til at være en overskudsforretning :)

Husk nu at Man U gav 80 for Di Maria

9 år 2 måneder siden #40 af Fondo_Sur

BBB skrev:

Hugol skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Matamoro skrev: Så er det vel heller ikke være. Knægten er 16 år. Real Madrid løber en risiko når de køber en så ung spiller, men man får ikke fat i den næste superstjerne uden risikovillighed. Den næste Ronaldo, Messi eller Neymar skal spottes i en tidlig alder ellers er løbet kørt. Real Madrid har ikke de finansielle muskler til at matche de engelske klubber.

Hmmmm jo. Real Madrid er stadig klubben med det største overskud hvert år og klubben med det største budget til spillerindkøb. Men hvis du mener, at det vil ændre sig i fremtiden, så har du 100 % ret. Der er ingen, der kan følge med Premier League om eg årti eller to. Det er ligaen simpelthen for godt brandet til.

På nuværende tidspunkt er LFP i gang med atbrande ligaen i forskellige lande. Hvor meget økonomisk indflydelse det giver ved jeg ikke. Men jeg skal prøve at spørge en af de involveret i projektet når jeg mødes med ham næste gang.

United har angiveligt 400 mio pund at lege med denne sommer. Det er jo bare PL-penge, som er stukket helt af.

Absurd beløb. Lad os sælge et par spillere til dem, så vi kan opbygge et endnu bedre akademi. Ærgerligt for engelsk fodbold at deres unge spillere er på et meget lavt niveau. Uden den facet er en klub ikke holdbar i længden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

9 år 2 måneder siden #41 af Pelle

Hugol skrev:

Ja, de købte Di Maria, da han var på sit højeste, og lige efter han havde vundet CL.
Vi købte James for 80 mio euro, og han har siddet på bænken lige siden. Selvfølgelig betaler United ikke mere eller tilsvarende for James, så dårligt købmandskab er der jo ingen, der besidder.

9 år 2 måneder siden #42 af Kassow-Rossing
Lur mig om United ikke er interesserede og dummer sig igen hvis James scorer i CHL finalen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #43 af Pelle
Lur mig om James får et eneste minut i CL finalen. Både Asensio, Isco og LV står foran ham i køen i øjeblikket.

9 år 2 måneder siden #44 af Hugol

Pelle skrev:

Hugol skrev:

Ja, de købte Di Maria, da han var på sit højeste, og lige efter han havde vundet CL.
Vi købte James for 80 mio euro, og han har siddet på bænken lige siden. Selvfølgelig betaler United ikke mere eller tilsvarende for James, så dårligt købmandskab er der jo ingen, der besidder.

Mit svar til dette er Pogba :)

Spøg til side, så synes jeg ikke Man U har ageret smart nogensteder efter at Sir Alex stoppede. Pogba handlen var hvert fald skidt!

9 år 2 måneder siden #45 af Pelle
Hvis ikke Man U havde betalt den sum penge, så havde Real jo :)

9 år 2 måneder siden #46 af Hugol

Pelle skrev: Hvis ikke Man U havde betalt den sum penge, så havde Real jo :)

Jeg tror ikke vi har haft interesse i Pogba med midtbane spillere som Kroos, Modric og Casemiro. Desuden kunne vi sagtens købe ham for det beløb men gjorde det ikke.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 måneder siden #47 af Brylle

Hugol skrev:

Pelle skrev: Hvis ikke Man U havde betalt den sum penge, så havde Real jo :)

Jeg tror ikke vi har haft interesse i Pogba med midtbane spillere som Kroos, Modric og Casemiro. Desuden kunne vi sagtens købe ham for det beløb men gjorde det ikke.

Det har vel intet at gøre med, om "man kan", men om man er villig til det.

Apropos forskellen på Di Maria og James, så er forskellen vel at Di Maria var fast mand og havde en stor andel af en CL-triumf, mens James har svært ved at konkurrere med unge spanske talenter i Real. Derfor tror jeg heller ikke, at vi går ud og tjener på James.

9 år 2 måneder siden #48 af Hugol
Real Madrid vil have 75 millioner euro for James i følge AS.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Leveret af Kunena Forum