Optakt: Tre skridt fra titlen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
9 år 1 måned siden #37
af ChrillRM14
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Der er ingen midtbane... Det er selvfølgelig et godt hold med kvalitetsspillere, så det ville være idiotisk at tro, at vi kunne tromle dem ned, men det er for usammenhængende. Navas er godt nok en af største humørspillere i sæsonen... Men i dag er det sgu i orden! (Man har næææææsten ondt af Jovetics mange flotte forsøg ;) )
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
- Brylle
- Gæst
-
9 år 1 måned siden #38
af Brylle
Reglerne giver i hvert fald Nacho lov til at skyde, men jeg synes det er lidt problematisk, at dommeren stiller sig foran bolden og målmandens udsyn samt i klumpen med resten af spillerne, som om der skal sættes noget op. Det synes jeg er forkert af dommeren i så fald, for der går alligevel et par sekunder fra fløjten lyder til Nacho sparker.
Generelt om kampen: Navas, Danillo og Asensio gør det ret så godt i dag. Navas har vist nået endnu en periode, hvor han er bange for De Gea. Morata og Ronaldo sammen virker ikke, for det ender hele tiden med, at det er Morata, der skal søge ud til venstre, og selvom han er god til at holde tempoet i bolden, så får vi ikke noget ud af ham derude. Så ser jeg hellere Isco komme ind i en rolle bag Ronaldo og så med James ude til højre. Alternativt kan man bytte rundt så Asensio og Isco ligger på siderne og James på sin bedste plads. Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at se Isco på banen, så vi kan få lidt mere styr på denne kamp.
Slutteligt, så spiller Kroos forfærdeligt som den bagerste midtbane. Han taber samtlige dueller. Kovacic hjælper heller ikke med meget i dag.
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Gåser skrev: Synes egentlig den er fair nok, fordi det er så kort tid efter fløjtet, at det ikke er ulovligt at tage den hurtigt.
Dommeren er ikke i gang med at måle op til mur eller lignende, så det er simpelthen bare snarrådigt af Nacho at give den et skud.
Reglerne giver i hvert fald Nacho lov til at skyde, men jeg synes det er lidt problematisk, at dommeren stiller sig foran bolden og målmandens udsyn samt i klumpen med resten af spillerne, som om der skal sættes noget op. Det synes jeg er forkert af dommeren i så fald, for der går alligevel et par sekunder fra fløjten lyder til Nacho sparker.
Generelt om kampen: Navas, Danillo og Asensio gør det ret så godt i dag. Navas har vist nået endnu en periode, hvor han er bange for De Gea. Morata og Ronaldo sammen virker ikke, for det ender hele tiden med, at det er Morata, der skal søge ud til venstre, og selvom han er god til at holde tempoet i bolden, så får vi ikke noget ud af ham derude. Så ser jeg hellere Isco komme ind i en rolle bag Ronaldo og så med James ude til højre. Alternativt kan man bytte rundt så Asensio og Isco ligger på siderne og James på sin bedste plads. Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at se Isco på banen, så vi kan få lidt mere styr på denne kamp.
Slutteligt, så spiller Kroos forfærdeligt som den bagerste midtbane. Han taber samtlige dueller. Kovacic hjælper heller ikke med meget i dag.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Brylle.
Emnet er blevet låst.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
9 år 1 måned siden #39
af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Morata er verdens bedste indskifter, men mod stærke hold og i en konstellation med Ronaldo er han ikke meget værd...
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #40
af Fondo_Sur
Det er svært at sige. Det er i hvert fald meget svært at være 9'er i Real Madrid. Synes stadig at Morata bidrager med mere end hvad Benzema plejer. Som startere virker hverken Morata eller Benzema komfortable og selvtillidsfulde.
Indkøb til 9'er positionen er bestemt værd at diskutere.
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
ChrillRM14 skrev: Morata er verdens bedste indskifter, men mod stærke hold og i en konstellation med Ronaldo er han ikke meget værd...
Det er svært at sige. Det er i hvert fald meget svært at være 9'er i Real Madrid. Synes stadig at Morata bidrager med mere end hvad Benzema plejer. Som startere virker hverken Morata eller Benzema komfortable og selvtillidsfulde.
Indkøb til 9'er positionen er bestemt værd at diskutere.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #41
af Gåser
Efter at have genset situationen her i pausen, så kan jeg sagtens se, at dommerens placering kan diskuteres, men jeg synes nu stadig, at der går tilpas kort tid til, at det er ok at sparke.
Men den er bestemt kontroversiel, og mon ikke at Pique snart skriver et eller andet på de sociale medier.
Besvaret af Gåser på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Brylle skrev:
Gåser skrev: Synes egentlig den er fair nok, fordi det er så kort tid efter fløjtet, at det ikke er ulovligt at tage den hurtigt.
Dommeren er ikke i gang med at måle op til mur eller lignende, så det er simpelthen bare snarrådigt af Nacho at give den et skud.
Efter at have genset situationen her i pausen, så kan jeg sagtens se, at dommerens placering kan diskuteres, men jeg synes nu stadig, at der går tilpas kort tid til, at det er ok at sparke.
Men den er bestemt kontroversiel, og mon ikke at Pique snart skriver et eller andet på de sociale medier.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Gåser.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #42
af Pelle
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Så få da ændret den formation for helvede, det sejler jo!!
Emnet er blevet låst.
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
9 år 1 måned siden #43
af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Ja, det er godt nok rystende så meget plads og hvor nemt det er at spille rundt om os.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #44
af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Casemiro skulle have blevet skiftet ind i pausen.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #45
af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Zidane fejler big time med den her taktik og opstilling.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #46
af PCBJ
Besvaret af PCBJ på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Enig fondo sur.. Casemiro burde være selvskrevet til denne kamp.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #47
af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Optakt: Tre skridt fra titlen
Det her viser tydeligt vigtigheden i, at vi får fundet en kompetent substitut for Casemiro, da hans rolle mangler stort i dag.
Casemiro gør de andre centrale midtbanespillere så meget bedre, når han ligger som ankeret på midten.
Casemiro gør de andre centrale midtbanespillere så meget bedre, når han ligger som ankeret på midten.
Emnet er blevet låst.