Optakt: Tre skridt fra titlen
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
MadridistaPorVida skrev: Elsker tilheangernes energi paa stadium! Det er fantastisk af vores 12 spiller. Nacho er godt nok overraskende paa den venstre kant!
Macho-Nacho har jo også noget at leve op til ift den plads
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kan vi ikke bare spille med Modric, Kroos, Case og Isco resten af sæsonen... Hold kæft, hvor kommer der fart på, når vi får plads!
Nå 2 kampe, 4 point minimum
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Gåser skrev:
Brylle skrev:
Gåser skrev: Synes egentlig den er fair nok, fordi det er så kort tid efter fløjtet, at det ikke er ulovligt at tage den hurtigt.
Dommeren er ikke i gang med at måle op til mur eller lignende, så det er simpelthen bare snarrådigt af Nacho at give den et skud.
Reglerne giver i hvert fald Nacho lov til at skyde, men jeg synes det er lidt problematisk, at dommeren stiller sig foran bolden og målmandens udsyn samt i klumpen med resten af spillerne, som om der skal sættes noget op. Det synes jeg er forkert af dommeren i så fald, for der går alligevel et par sekunder fra fløjten lyder til Nacho sparker.
Efter at have genset situationen her i pausen, så kan jeg sagtens se, at dommerens placering kan diskuteres, men jeg synes nu stadig, at der går tilpas kort tid til, at det er ok at sparke.
Men den er bestemt kontroversiel, og mon ikke at Pique snart skriver et eller andet på de sociale medier.
Nej, ikke denne gang. Messi har jo lavet en lignende engang ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Har valgt at takke af på forum!
Kratmus skrev:
Gåser skrev:
Brylle skrev:
Gåser skrev: Synes egentlig den er fair nok, fordi det er så kort tid efter fløjtet, at det ikke er ulovligt at tage den hurtigt.
Dommeren er ikke i gang med at måle op til mur eller lignende, så det er simpelthen bare snarrådigt af Nacho at give den et skud.
Reglerne giver i hvert fald Nacho lov til at skyde, men jeg synes det er lidt problematisk, at dommeren stiller sig foran bolden og målmandens udsyn samt i klumpen med resten af spillerne, som om der skal sættes noget op. Det synes jeg er forkert af dommeren i så fald, for der går alligevel et par sekunder fra fløjten lyder til Nacho sparker.
Efter at have genset situationen her i pausen, så kan jeg sagtens se, at dommerens placering kan diskuteres, men jeg synes nu stadig, at der går tilpas kort tid til, at det er ok at sparke.
Men den er bestemt kontroversiel, og mon ikke at Pique snart skriver et eller andet på de sociale medier.
Nej, ikke denne gang. Messi har jo lavet en lignende engang ;)
Jeg synes den tendens med at man ikke må tage hurtige frispark er irriterende, så derfor er det da super dejligt at der til forandring er en dommer der tillader det. Han har hverken givet noget signal om at man skal vente eller bedt Sevilla spillerne om noget specielt. Der er tvært imod en Sevilla spiller der har mere travlt med at diskutere end at kommer på plads og hjælpe sit hold. Så virkeligt dejligt, hvis I spørg mig.
Hugol skrev: Så fik James vist takket fint af med klapsalver ud mod publikum to gange. Tak for denne gang James.
Årh! Hvor har det været spild af tid for både ham og klubben...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
Hugol skrev: Så fik James vist takket fint af med klapsalver ud mod publikum to gange. Tak for denne gang James.
Årh! Hvor har det været spild af tid for både ham og klubben...
Hellere James end Bale... Bale har måske trods alt vist mere, men hvis man virkelig satte en indsats ind for at få James til at passe ind i systemet.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu