Bedømmelse af truppen mod Sevilla

5 år 3 dage siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (53 brugere)

4.0 Keylor Navas
3.5 Danilo
4.3 Nacho
3.1 Ramos
3.0 Varane
4.1 Asensio
3.5 Casemiro
2.2 James Rodríguez
2.6 Mateo Kovačić
3.5 Modrić
3.8 Toni Kroos
4.3 Cristiano Ronaldo
2.6 Lucas Vázquez
1.9 Morata
Hele holdet 3.3
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #2 af BBB
Fik du set dig lidt sur på Kroos, Brylle? ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #3 af Kimbo
Fantastisk kamp af asensio.

Ronaldo med 2 vanvittige aktioner i dag, fantastisk mål og så en grotesk Pepe agtig handling som man ikke kan andet end at væmmes over.
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #4 af Doc.juego

Kimbo skrev: Fantastisk kamp af asensio.

Ronaldo med 2 vanvittige aktioner i dag, fantastisk mål og så en grotesk Pepe agtig handling som man ikke kan andet end at væmmes over.

Hvad var det for en svinestreg Ronaldo lavede ? Jeg må have været uopmærksom, jeg kan nemlig ikke huske en episode.
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #5 af Daniel

Doc.juego skrev:

Kimbo skrev: Fantastisk kamp af asensio.

Hvad var det for en svinestreg Ronaldo lavede ? Jeg må have været uopmærksom, jeg kan nemlig ikke huske en episode.

Da han med fuld overlæg river Lenglet ned bag fra i et tilbageløb. Det var ikke kønt.
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #6 af BBB
I øvrigt er det vildt hvor mange brugere, der kører på autopilot, når der skal gives karakter til spillerne.

Hvis det offensive ikke kom igennem Asensio, så kom det igennem Danilo. Alligevel giver flere brugere ham under 3, imens Nacho får 5.
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #7 af Pelle

BBB skrev: I øvrigt er det vildt hvor mange brugere, der kører på autopilot, når der skal gives karakter til spillerne.

Hvis det offensive ikke kom igennem Asensio, så kom det igennem Danilo. Alligevel giver flere brugere ham under 3, imens Nacho får 5.

Enig. Nogle brugere giver ligeledes Navas 3 - det er jo komplet vanvittigt.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #8 af Gray
Topkarakter til Nacho kan man vel ikke komme uden om. Har han ikke scoret flere mål end både Ronaldo og Bale på direkte frispark i 2017?
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #9 af BBB

Gray skrev: Topkarakter til Nacho kan man vel ikke komme uden om. Har han ikke scoret flere mål end både Ronaldo og Bale på direkte frispark i 2017?

Hvis det er sandt, og man skal følge den logik, skal han så have 5 i alle kampe?

Jeg tænker ikke, at hverken 4 eller 5 til nogen af dem er kontroversielt efter i går. Under tre er dog.
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #10 af Zyconith
Kimbo og Daniel...

Se I hellere aktionen igen, værre var den ikke. Fine teaterskoler de har dernede i Sevilla, noget af en stuntman ham Lenglet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 5 år 3 dage siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Jonas
Emnet er blevet låst.
5 år 3 dage siden #11 af Brylle

BBB skrev: Fik du set dig lidt sur på Kroos, Brylle? ;-)

Njaaa jeg ser åbenbart ikke det samme som jer. :D
Måske også en overdrivelse, men jeg har svært ved at tilgive sløje tilbageløb og det, at man ikke kan vinde en duel, når man spiller på den defensive midtbane. Det var jo tydeligt, at det sejlede fra 2-0 og indtil Casemiro kom ind, og der må jeg give Kroos en del af skylden. Specielt ved Sevillas to store med under et minuts mellemrum tager han et sløvt tilbageløb, hopper nærmest ikke efter bolden og giver Sevilla den første af de to kæmpe chancer. Sådan nogle ting taber man kampe på.

EDIT: Det er selvfølgelig ikke fordi jeg har set mig sur på Kroos. Jeg synes, at han er fantastisk i sin rette rolle, og det kom også mere til udtryk, da Casemiro fik stabiliseret det hele. Han er vigtig for holdet og den kontrol, vi har haft i mange kampe. Jeg ændrer den lige fra 1 til 2, men den bliver ikke højere, for jeg finder stadig hans præstation under niveau, fordi han ikke formåede at klare sine opgaver på den defensive midtbane.
Sidste redigering: 5 år 2 dage siden ved Brylle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas
Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #12 af Halamadrid1411
Morata viser endnu engang, hvor lavt et niveau han egentlig besidder.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.