Bedømmelse af truppen mod Sevilla

5 år 3 dage siden #13 af Pelle
Det er ikke for at være ondskabsfuld over for nogen..

Men det kunne virkelig være rart, hvis man tilbød mere til forum end bare at dukke op i ny og næ med det ene formål at svine enkelte spillere til. Det er en rigtig dårlig tendens, og det ser ud til at være støt stigende.

Intet personligt - bare et håb om, at det ændrer sig :)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Doc.juego
Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #14 af Sahinovic

Pelle skrev: Det er ikke for at være ondskabsfuld over for nogen..

Men det kunne virkelig være rart, hvis man tilbød mere til forum end bare at dukke op i ny og næ med det ene formål at svine enkelte spillere til. Det er en rigtig dårlig tendens, og det ser ud til at være støt stigende.

Nu har jeg før set Halamadrid1411 herinde, så kan du eventuelt nævne nogle tilfælde, eller passer det dig bare ikke fordi der ikke stod Benzema? (-:

Jeg ser heller ikke nogen tilsvning af Morata, men blot et faktum om at han har et lavt niveau hvilket vi jo så igår, og i andre kampe hvor han også indgik i startopstillingen.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Halamadrid1411
Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #15 af Pelle
Det her er ikke en Morata vs. Benzema debat, den må du tage med nogle andre, der gider bruge tiden på dig :)

Det er ikke første gang med Halamadrid, men det er nu langt fra kun ham. Synes det er gennemgående, at nogle brugere sjældent deltager, og når de endelig gør, er det for at svine en spiller til, som de har set sig sur på. Hvem spilleren måtte være er sådan set bedøvende ligegyldigt.

Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #16 af Sahinovic
Pelle skrev:

Det her er ikke en Morata vs. Benzema debat,

Jeg ved ikke hvor du ser en Morata vs. Benzema debat henne?

Pelle skrev:

den må du tage med nogle andre, der gider bruge tiden på dig (-:

Den lader jeg bare stå.

Pelle skrev:

Det er ikke første gang med Halamadrid, men det er nu langt fra kun ham. Synes det er gennemgående, at nogle brugere sjældent deltager, og når de endelig gør, er det for at svine en spiller til, som de har set sig sur på. Hvem spilleren måtte være er sådan set bedøvende ligegyldigt.

Når du så igen ikke kan nævne nogle konkrete eksempler, så blev den vidst lukket ret hurtigt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 5 år 2 dage siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #17 af Pelle
Jeg kan sagtens se det smarte i at få mig til at hænge diverse brugere ud, men det har jeg nu ikke lyst til. Mit indlæg var mere ment som en opfordring til at stoppe den hetz, som, jeg føler, bliver kørt på enkelte spillere med det ene formål at svine dem.

Der bliver kørt rigtig meget mod Morata, og en enkelt bruger sviner også Navas uanset hvordan han performer. Det er sådan nogle ting, som virker unødvendigt.

Det var ikke ment som oplæg til diskussion, men blot min holdning til bidraget af enkeltpersoner, så dette bliver min sidste post om den sag :)

Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #18 af Dios

Pelle skrev: Jeg kan sagtens se det smarte i at få mig til at hænge diverse brugere ud, men det har jeg nu ikke lyst til. Mit indlæg var mere ment som en opfordring til at stoppe den hetz, som, jeg føler, bliver kørt på enkelte spillere med det ene formål at svine dem.

Der bliver kørt rigtig meget mod Morata, og en enkelt bruger sviner også Navas uanset hvordan han performer. Det er sådan nogle ting, som virker unødvendigt.

Det var ikke ment som oplæg til diskussion, men blot min holdning til bidraget af enkeltpersoner, så dette bliver min sidste post om den sag :)

Og med det mener du selvfølgelig ikke Morata, men Benzema ikke sandt? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic
Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #19 af Steen

Pelle skrev:
Og en enkelt bruger sviner også Navas uanset hvordan han performer.

Det er en lodret løgn. Jeg roser ham når han har fortjent det. At han ikke gør sig fortjent til det så tit, kan jeg ikke gøre for.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #20 af Tohmaldo
Jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal tænke om Lucas V. Han arbejder godt, og har vel også flere af de kvaliteter der skal til. Men jeg føler altid han træffer de forkerte valg: Skyder når han skal aflevere, aflevere når han skal gå på kassen, dribler når han skal lave indlæg osv. Han har en klar kant-profil og dermed brugbar når vi skal spille bredt, men har han virkelig kvaliteten ? Selv når 'B-holdet' har spillet har han (efter min mening) været den mindst imponerende af reserverne. Jeg har ikke følelsen af at han kan komme ind fra bænken og ændre kamp-billedet, som mange andre af vores offensive reserver kan.

Kunne godt tænke mig at høre hvad i andre tænker? Gerne nogen der har et godt øje til ham, som kunne give mig lidt indsigt måske - for kunne godt forestille mig han stadig er at finde i truppen efter sommer.
Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #21 af Halamadrid1411

Pelle skrev: Det er ikke for at være ondskabsfuld over for nogen..

Det er ikke for at være ondskabsfuld over for dig..

Men det kunne virkelig være rart, hvis du undlod at påstå ting, der i virkeligheden intet har på sig. Jeg har efterhånden skrevet 80 indlæg herinde - tror du helt seriøst, at hovedparten af disse indlæg er tilsvinelser af enkelte spillere? Jeg kan afsløre for dig, at det bestemt ikke er tilfældet. Det her er et debatforum, hvorfor du må leve med, at der bliver skrevet det ene og det andet om diverse spillere. Du kan evt. prøve at med nogle modargumenter i stedet for skrive sådan en gang nonsens.

Intet personligt - bare et håb, om at det ændrer sig :)
Sidste redigering: 5 år 2 dage siden ved Halamadrid1411.
Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #22 af BBB
Jeg er enig med Pelle, men jeg gider simpelthen ikke til at finde eksempler på de utallige tydelige eksempler på favorisering.

Det var bare det.
Emnet er blevet låst.
5 år 2 dage siden #23 af Halamadrid1411

BBB skrev: Jeg er enig med Pelle, men jeg gider simpelthen ikke til at finde eksempler på de utallige tydelige eksempler på favorisering.

Det var bare det.

Jeg set utallige eksempler, hvor du går på manden i stedet for bolden, men gider simpelthen ikke finde dem......
Det var bare det.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.