Referat: To skridt fra titlen

9 år 2 måneder siden #13 af DarioGomez

Kratmus skrev: Farvel og tak for alt James. :'( Sidste kamp på Bernabeu... Det kan der ikke være tvivl om med den exit han tog... </3

Ja! Hvis han skifter til United, så ser vi ham i hvert fald ikke i europæisk sammenhæng lige foreløbig ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #14 af Zyconith

DarioGomez skrev:

Kratmus skrev: Farvel og tak for alt James. :'( Sidste kamp på Bernabeu... Det kan der ikke være tvivl om med den exit han tog... </3

Ja! Hvis han skifter til United, så ser vi ham i hvert fald ikke i europæisk sammenhæng lige foreløbig ;)

Var det ironisk ment?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 2 måneder siden #15 af Vinícius

DarioGomez skrev:

Trololol! I hvert fald ikke i sammenhæng med nogle titler. ;) Udover at de måske vinder Europa League, så er der stadig langt til international succes for United. Europa League er flot at vinde, men for de største klubber er det faktisk næsten bedre bare at lade være.. Vil man måle sig med Bayern, Barca og Real, skal man ikke vinde Europa League!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 2 måneder siden #16 af Kassow-Rossing

Kratmus skrev:

DarioGomez skrev:

Trololol! I hvert fald ikke i sammenhæng med nogle titler. ;) Udover at de måske vinder Europa League, så er der stadig langt til international succes for United. Europa League er flot at vinde, men for de største klubber er det faktisk næsten bedre bare at lade være.. Vil man måle sig med Bayern, Barca og Real, skal man ikke vinde Europa League!

Altså det er én måde at komme i Champions League på, og man kan ikke måle sig med de største, hvis man ikke spiller Champions League.

Det eneste sted hvor den går helt gal, er hvis United føler, at de kan måle sig med de helt store FORDI de vandt Europa League (hvis). Det vil naturligvis være en overdrivelse. Men vejen til at måle sig med de største går gennem Champions League.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum