Optakt: Ét point eller ingenting
Hugol skrev:
Francisco skrev: Er det kun mig, der desperat håber, at Nacho skal spille højre back? Er rædselsslagen for, at Danilos gentagne hjerneblødninger kommer til at koste i morgen...
Carvajal er jo udtaget, mon man spiller med ham ?
Samtlige spillere er udtaget inkl. de skadede og Enzo Zidane.
Så det skal nok mere ses som en manifestation af det sammenhold i truppen, som har været Zidanes største præstation. At alle har bidraget til det eventuelle og forhåbentlige mesterskab og derfor skal have muligheden for at være til stede, når det skal fejres umiddelbart efter kampen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
Francisco skrev: Er det kun mig, der desperat håber, at Nacho skal spille højre back? Er rædselsslagen for, at Danilos gentagne hjerneblødninger kommer til at koste i morgen...
Er ord som desperat og rædselsslagen ikke lige hårde nok? Jeg synes bestemt Danilo har oppet sig de seneste par kampe og fortjener derfor ros og tillid, som jeg er ret så sikker på at han får fra Zidane.
Jeg må sige, at jeg er ret uforstående over for de positive Danilo-kommentarer. Bortset fra en imponerende hurtighed, så synes jeg ubetinget, at han er vores svageste led og meget langt fra Madrid-niveau. Jeg har ikke set noget, der berettiger ham til en startplads, når vi har skadesfri alternativer. Han virker dog i det mindste både passioneret og ihærdig, hvilket trods alt tæller for noget...
- Brylle
- Gæst
-
Havde det været enhver ligakamp midt på sæsonen, så var jeg næsten enig, men det sker jo, at vores spillere klovner rundt. I dag er kampen i den grad tillagt lidt ekstra betydning. For det første har vi før set holdet være nogle klovne når de allerede er foran inden kampen begynder (altså at uafgjort er nok) og for det andet kan der også snige sig nervøsitet ind hos spillerne når der er så meget på spil. Derudover er det altså ikke nogle dårlige modstandere, som Malaga har slået de sidste runder, så det er et hold i god form, som meget gerne vil slutte af med et brag på eget græs.Kimbo skrev: Kan på ingen måde se det her blive spændende. Mon ikke vi napper en 1-4 igen
Jeg er pisse nervøs på grund af kampens betydning og fordi jeg ser vores hold som et hold, der altid kan finde en kollektiv hjerneblødning frem.
Nervøsiteten er også ved at indfinde sig hos mig, men det må simpelthen ikke glippe uanset modstanderens kvalitet. Men der skal en mere fokuseret og intens indsats til end mod Sevilla og Celta, hvilket vi forhåbentlig kan forvente til en så vigtig kamp.
Har brug for dit sure opstød, hvor du skriver du er fandens nervøs, og holdet er i forfærdelig forfatning, og du forventer et smalt nederlag :) Sidst jeg fik dig lidt med over på den positive side, så gik det jo næsten helt galt :D
Jinxer du den her, så er det en ban for altid! :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
MadridistaPorVida skrev: Kom nu Malaga please jeg ved i ikke syntes så meget om Madrid men come on i hader jo Barca mere, Please Malaga i for 1 millon euro for det please i for mere under bordet, take an of day please...
Jeg håber de ser dit indlæg.
Florentino Pérez
Dios skrev: Pelle, hvor er du når man har mest brug for dig?
Har brug for dit sure opstød, hvor du skriver du er fandens nervøs, og holdet er i forfærdelig forfatning, og du forventer et smalt nederlag :) Sidst jeg fik dig lidt med over på den positive side, så gik det jo næsten helt galt :D
Jinxer du den her, så er det en ban for altid! :)
Jeg sidder på Furteventura, drukner min nervøsitet i Sangria og prøver at forklare min uforstående kæreste, hvorfor udfaldet af kampen i aften, er alt afgørende for resten af vores ferie. Jeg tør slet ikke begive mig ud i gaden, hvis vi fucker op i det her. Jeg er på Brylles side - vi fucker tit op i disse ligakampe. Jeg ser den som ren 50/50, og Malaga kommer - desværre - ikke til at ligge sig, tror jeg.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Vi er et klart bedre hold.
That's all.
Out.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...