Optakt: Ét point eller ingenting

9 år 4 uger siden #73 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Optakt: Ét point eller ingenting

Sahinovic skrev: Nu er jeg af den overbevisning, at udfaldet ikke havde ændret sig om så FC Barcelona havde tilbudt Málaga €100 millioner for at vinde over os, men det her er godt nok bare unødvendigt åbenlyst :-D

Håber vel du joker?

Jeg siger ikke at disse situationer er standard, men jeg har sgu da set langt værre fejl i løbet af kampe, hvor man lige spørg sig selv hvilken side de er på. Selvfølgelig ærgerligt at fejlen sker i forbindelse med at Malaga fik penge for det her, for så er der flere konspirationselskere som ser en mulighed.

Det værste ved det hele er så.. hvor meget er 1 imo euro overhoved for Malaga? Og hvor meget er det efter man trækker fra evt. TV- og sponsorantpenge de ville få af at vinde kampen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 uger siden #74 af Sahinovic
Jeg synes det ser utroligt besynderligt ud, men ligesom hele denne her Málaga sag, skulle klippet heller ikke tages super seriøst.

Han ser sig tilbage, og ved hvor Ronaldo er, efterfølgende kommer der en bold trillende med knap så meget fart, som han lige vælger at hoppe over, stadig, velvidende om at en mand som Ronaldo står lige bag ved ham, jeg tror ihvertfald aldrig jeg har set noget lignende - men ja, lad os bare kalde det elendigt forsvarsspil og komme videre.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 4 uger siden ved Sahinovic.

9 år 4 uger siden #75 af Tohmaldo
Det ser mærkeligt ud. Men , kunne man tænke han var bange for at lave selvmål ?

9 år 4 uger siden #76 af Kassow-Rossing
Der er intet at finde i den video. Noget af det første man lærer er at stille sig kritisk overfor sådanne postulater og elendig bevisførelse.

Som SR4 også skriver, vinder klubben ikke så meget, når man tænker på merværdien. Altså differencen på 1 Mio fratrukket hvad de mister på at tabe kampen i sponsorater, placering, TV penge, ære og hvad Barcelona måske har tilbudt klubben.

Sidst men ikke mindst så tyder intet på at Málagas ledelse (dengang de solgte Isco) fik skrevet i kontrakten at den million skulle fordeles mellem aktive spillere i sæsonen 2016/2017. Ergo har det ikke påvirket spillerne på banen. Træner Michel har naturligvis gjort som alle andre trænere og sagt, at det politiske skal foregå udenfor banen.

Faktum står tilbage at Real Madrid vandt fordi de er bedre end Málaga. Og den forsvarsspiller gør intet, som han ikke plejer at gøre, når han har en dårlig kamp.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 4 uger siden ved Kassow-Rossing.

9 år 4 uger siden #77 af raul7=kongen
Hvis man vil se spøgelser, så ser man spøgelser.

Det ser underligt ud, men sidst jeg tjekkede er han venstrebenet - måske han frygtede for at cleare mod egen kasse? Måske han forventede at Cristiano forsøgte at komme foran og derfor ville snyde ham ved at lade den gå.

Mulighederne er mange, men selv hvis Villanueva ville snyde, så gør det jo ikke at Madrid har gjort noget galt.

Umiddelbart ser jeg dog bare en dårlig forsvarsaktion og konkluderer at hvis denne aktion er et bevis på aftalt spil, så må Danilo have været betalt af Barca i første halvdel af sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Lars1991, ChrillRM14

9 år 4 uger siden #78 af Daniel
De redninger som Navas diskede op med gennem kampen fortæller undertegnede, at INTET i kampen mod Malaga var aftalt spil, og så er jeg pisse ligeglad med, at andalusierne har en boldmongol til at rende rundt i forsvarskæden - det er vel sagtens ikke Real Madrids problem.

Fuldstændig VANVITTIGT, at det overhovedet bliver påpeget dagen derpå og dagen efter dagen derpå. Som Kongen mere konstruktivt er inde på, så kan der være et hav af årsager til, at Villanuevas aktion kommer til at se mistænksom ud, og årsager som jeg i højere grad vil ty til i min fortolkning af misæren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, SR4, Chamartin, Pelle, mohbar, Jonas

9 år 4 uger siden #79 af mohbar
Synes altså også det er for vildt at denne mikrodetalje bliver ved med at køre. Sådanne forsvarskiks sker altså ret ofte i spil og det gælder også for rigtig gode forsvarspillere. Det her virker simpelthen alt alt for søgt. Og så glemmer man tilmed at Malaga altså spillede rimelig godt og det er takket være Navas at de ikke fik reduceret mod vores ganske godkendte mål.

Havde det været anderledes og vi havde tabt kampen og Barcelona havde vundet deres som de nu gjorde, tror jeg fokus havde været knap så intens på trods af deres to straffe foræringer - hvor er det egentlig klamt at de ter sig overfor dommeren hver gang de er presset!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

9 år 4 uger siden #80 af Kimbo
Jeg blev tagget i denne på Facebook i dag, han hopper klokkeklart over bolden, det er direkte pinligt at se på.
Det er klamt uanset hvor og hvem der er tale om.

Sidste redigering: 9 år 4 uger siden ved Kimbo.

9 år 4 uger siden #81 af Sahinovic
Kassow-Rossing skrev:

Faktum står tilbage at Real Madrid vandt fordi de er bedre end Málaga.

Sikke et flot faktum du kom frem til, nu bliver jeg lige nødt til at spørge dig, hvem herinde har påstået andet?

raul7=kongen skrev:

Mulighederne er mange, men selv hvis Villanueva ville snyde, så gør det jo ikke at Madrid har gjort noget galt.

Jeg har ikke skrevet at Real Madrid har gjort noget galt? Eller er selve indlægget ikke rettet mod mig, jeg er en smule forvirret over jeres ''vrede''.

Daniel skrev:

De redninger som Navas diskede op med gennem kampen fortæller undertegnede, at INTET i kampen mod Malaga var aftalt spil, og så er jeg pisse ligeglad med, at andalusierne har en boldmongol til at rende rundt i forsvarskæden - det er vel sagtens ikke Real Madrids problem.

Jeg synes egentligt Navas skal rede samtlige af de situationer. Jeg ved godt at frisparket så yderst dramatisk ud, men det var jo Navas' egen skyld fordi han af mærkværdige årsager vælger at reagere så sent, han skal tage bolden, alt andet ville have set dumt ud.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 4 uger siden ved Sahinovic.

9 år 4 uger siden #82 af Matamoro
Det ser på alle måder besynderligt ud. Der bør være en undersøgelse. Vi kan ikke leve med mistanken om snyd.

9 år 4 uger siden #83 af raul7=kongen

Sahinovic skrev: Kassow-Rossing skrev:

Sikke et flot faktum du kom frem til, nu bliver jeg lige nødt til at spørge dig, hvem herinde har påstået andet?

raul7=kongen skrev:

Jeg har ikke skrevet at Real Madrid har gjort noget galt? Eller er selve indlægget ikke rettet mod mig, jeg er en smule forvirret over jeres ''vrede''.

Daniel skrev:

Jeg synes egentligt Navas skal rede samtlige af de situationer. Jeg ved godt at frisparket så yderst dramatisk ud, men det var jo Navas' egen skyld fordi han af mærkværdige årsager vælger at reagere så sent, han skal tage bolden, alt andet ville have set dumt ud.

Mit svar omhandlede den generelle debat ikke dig specifikt. I så fald havde jeg citeret dig.

9 år 4 uger siden #84 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Optakt: Ét point eller ingenting

Sahinovic skrev: Kassow-Rossing skrev:

raul7=kongen skrev:

Daniel skrev:

Jeg tror ingen er sur på dig. :)

Leveret af Kunena Forum