Optakt: I dragens hule

9 år 2 uger siden #37 af HugoSanchez
Besvaret af HugoSanchez på emne Optakt: I dragens hule
Helt igennem PERFEKT 2. halvleg! Fantastisk at vinde ved at nedspille Juventus!!!

La Duodécima!!!! JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #38 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Optakt: I dragens hule
Tillykke til alle Madridistas! Hvilken kamp og hvilken tid at være Real Madrid fan!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, MadridistaPorVida

9 år 2 uger siden #39 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Optakt: I dragens hule
Sindsygt.
Største øjeblik som fan for mig.
Tillykke Alle sammen.

Hvor er det vildt.

9 år 2 uger siden #40 af MadridistaPorVida
Hvilken hjemmeside er det jeg ikke kender til hvor man rent faktisk roser Ronaldo bare en gang imellem??? Det er bare for meget "HAN" er jo bare for meget!! Altså jeg vidste da godt han ville bevise sine haters forkert. Men hold nu op en måde han gjorde det på!! For satan han kunne velsagtens anses som en af historiens bedste spillere efter iaften, måske "DEN" bedste. Plus at at han fuldstændig ødelagde al snak om vinderen om Ballon d or, Jeg mener Come On man!!! Han vores største spiller for guds skyld er jeg den eneste som egentlig fucking elsker den mand!!! TILLYKKE ENDNU ENGANG MADRIDISTAS! FOR SATAN DET VAR SMUKT!!

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

9 år 2 uger siden #41 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Optakt: I dragens hule
Juventus' foregående 12 kampe = 3 mål lukket ind

Juventus vs. Real Madrid = 4 mål lukket ind

- Det en præstation i sig selv. Fortjent sejr.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved YunisTaker.

9 år 2 uger siden #42 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt: I dragens hule
Godt nok mange som sviner ramos ved det røde kort. Han bliver da trådt på foden klart?

9 år 2 uger siden #43 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: I dragens hule
REAL. TABER. IKKE. FINALER
PUNKTUM

HALA MADRID! Og fedt at se så mange på AE Sports Lounge.

Juve har været fantastiske i år, men de møder verdens bedste hold i 2. halvleg. Fuldstændig vanvittigt!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 2 uger siden #44 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Optakt: I dragens hule
Jaa, men han overspiller, og havde vist noget mere klasse ved at være ligeglad og rejse sig.

Men at folk udelukkende prøver at få fokus over på det efter sådan en magtdemostration i anden halveg, siger lidt om hvor ondt i røven folk har over Reals succes.

9 år 2 uger siden #45 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Optakt: I dragens hule
90-10. Kampen var aldrig i fare. Magtdemonstration.

Hvad hedder næste sæson så? A por la ...[something]...decima?

Skammer mig over Ramos. Der var gult. Det gjorde ondt. Men der er ingen grund til at laves en Alves, Alba, Suarez og Neymar bare fordi den gør ondt.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, MadridistaPorVida, Nada mas

9 år 2 uger siden #46 af MadridistaPorVida
Du skal ikke skamme dig for meget, folk gør det til mere end det er! Det er en finale og ikke en hvilken som helst finale, og der er nerver på spil, han spillede en rigtig stabil kamp og gjorde det fint med at spilde tiden! De har ondt i røven, Intet andet! Jeg har aldrig været gladere for at være Madridista! HALA MADRID TIL JEG STILLER SKOENE!! A por la ØØMMM decima!!!

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, ChrillRM14

9 år 2 uger siden #47 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Optakt: I dragens hule

Kassow-Rossing skrev: 90-10. Kampen var aldrig i fare. Magtdemonstration.

Hvad hedder næste sæson så? A por la ...[something]...decima?

Skammer mig over Ramos. Der var gult. Det gjorde ondt. Men der er ingen grund til at laves en Alves, Alba, Suarez og Neymar bare fordi den gør ondt.

Næste års navn bliver ikke særlig sexet!! La decimotercero? :P

Ja, Ramos lavede en klam handling, der fik udvist colombianeren, og under jubelscenerne skubbede han fans/kamerafolk væk 1-2 gange.. Det er ikke pænt at se på. Mit problem med Ramos har været, at han mangler situationsfornemmelse(rødt mod Barca anyone?).. Nå, lad det nu ligge. Han har været en del af truppen, der førte til denne sejr! :D Hans vigtigste rolle har været i at vinde ligaen!

Forsvaret gør hvad det skal idag, og lukker reelt for Juve i langt størstedelen af kampen. Målet kan man ikke klandre nogen, og Juve får lov til at skyde udefra, men ellers bliver de lukket ned. 5/5 Navas inklusiv.
Midtbanen er simpelthen i 2. halvleg! Casemiro var fantastisk, Modric og Kroos ligeså. Isco falder igennem, men lad det nu ligge. De er sammen med forsvaret med til at gøre, at Juve ikke får for mange chancer! 5/5
Angrebet. Lad mig starte med det gode, og slutte med det bedste! Benzema spiller rigtig godt. Kommentatoren påpeger, at Benzema gør det simpelt, gør det rigtige og lad mig tilføje, gør det faktisk pissegodt! Så har vi også målmaskinen! CR7! Man kan ikke komme uden om CR7 <=> balon d'or. Måske er han ikke verdens bedste med bolden, og måske heller ikke verdens bedste fodboldspiller på alle parametre.. Men for fanden hvor er han afgørrende! Det er det vigtigste for mig! Han har endnu aldrig spillet mod Buffon uden at score(landshold undtaget - det ser jeg ikk så meget). Individuelt har CR7 spillet godt i starten af foråret, og fantastisk mod slutningen af sæsonen - altså det som primært danner grundlag for kåringen. "Jamen Ronaldo er jo kun god, fordi holdet kun drejer sig om ham". Skal vi ikke smide den over i bunken, hvor vi tidligere på aftenen smed "Bale spiller, fordi Perez bestemmer starterne".

Jeg tror virkelig på en lys fremtid. Spillermaterialet er der, og fremtiden er sikret! La Masia go home! Zidane er for mig en perfekt manager for RM. Jeg tror næppe, han ville være god i så mange andre klubber.. Han holder ikke fast i én taktik, men tilpasser faktisk sin spillestil efter modstanderne. Det kan jeg lide. Jeg synes det er en arrogant holdning at have, at man holder fast i en spillestil uanset modstanderne og spillermaterialet. Det er den berømte faste filosofi, jeg er ude efter. Den bedste filosofi er, at man tilpasser sig kampen - hver kamp har sit eget liv - derfor kan du ikke behandle den på samme måde hver gang. Har man flere tangenter at spille på, har man flere måder at vinde på. Vi så det, da Barca ikke kunne lukke op for Juve. Gad vide, om de i en stund ønskede at have CR7, der kan noget andet end at kombinere i de små rum? De fleste Barcafans ville nok sige nej pga. deres had mod CR7.

Zidane viser igen i dag, at han bruger tiden i pauserne til noget fornuftigt! Hvor tit har vi ikke spillet en dårlig førstehalvleg for derefter at vende det efter pausen? Omvendt har vi også spillet gode første halvlege, og så gået ned i tempo - dog ikke så hyppigt mod slut af sæsonen ;).

Næste sæson bliver god, men jeg har én ting, jeg er pissed over. Vi skal møde Barca 3 gange! Lige nu er vi ovenpå, og vi er favoritter til næste års trofæer. Der skal ske utrolig meget i transfervinduet, for at det ændrer sig. Men at vi skal møde dem, giver dem mulighed for at indlede sæsonen med at tanke selvtillid. Jeg ser det som om, at vi ikke har noget at vinde, kun noget at tabe. Vinder Barca over de 3 kampe, tanker de selvtillid og viser, at de stadig er med. Vinder vi, er det bare status quo - så meget ovenpå mener jeg, at vi er efter the Double. Hala Madrid!

Og hey, jeg forudsagde næsten cifrene ;) 3-1 til os, efter en udligning af Higuain på 2 mål af CR7, og 1 af Isco. Well, nærmest halvdelen var da korrekt! Hala Madrid! Igen!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, madrid2000, ChrillRM14

9 år 2 uger siden #48 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: I dragens hule
Den største ros af alle roser går til Zidane. Ikke det største taktiske geni - engang imellem lyser det dog frem, hvordan han formår at sætte holdet perfekt til modstanderen. Hans måde at arbejde med truppen har været fænomenal.

Han har fået Ronaldo til at spille som et monster i foråret. Jeg tror aldrig, jeg har set noget lignende end hans form fra marts-nu?

Kæft et spændende transfervindue, vi rammer ind i nu!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, madrid2000, Vinícius

Leveret af Kunena Forum