Optakt Real Madrid - Manchester United
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes vi er gjort alt for store favoritter, forstår ikke hvorfor. United føre ligaen klart, og har vist rigtig godt spil. Modsat tidligere sæsoner, spiller United ikke som det dominerende hold, de overlader initiativet til det andet hold, og det kan koste os. Vi har det svært mod hold der er kompakte, og United er om nogen kompakte. ALLE spillere kæmper for holdet, og alle hjælper defensivt. Deres kontraspil er ligeledes noget som vi har svært at dæmpe ned for, det har vi set mange gange i denne sæson.
Tror deres startopstilling kommer til at være:
De Gea
Rafael - Ferdinand - Evans - Evra
Vidic er også i spil til at tage en af de to centrale pladser, men jeg tror virkelig ikke United vil spille med så tungt et forsvar bestående af Vidic og Ferdinand, i så fald hvis de vælger at stille op med de to rutinerede skal vi udnytte det.
Cleverly - Carrick
Valencia - Rooney - Nani/Young
Van Persie
United's højreside med Rafael Og Valencia bliver det afgørende for kampen. De vil mandsopdække en tændt Ronaldo, som vi håber er i storform idag.
Vores:
Diego Lopez
Arbeloa - Pepe - Ramos - Coentrao
Khedira-Alonso
Di Maria- Özil- Cristiano
Benzema
Vores fire forreste kommer til at flagre rundt over hele banen, og selvom dette vil være deres positioner som udgangspunkt tror jeg vi tit kommer til se dem spille sådan her:
Özil-Ronaldo-Di Maria
Benzema
Det bliver en kamp med masser af mål, jeg er næsten 100% sikker på at begge hold kommer til at score (selvom jeg ikke håber United score)
Kan slet ikk vente.. God kamp til alle.
HALA MADRID!
God læsning, og noget jeg slet ikk var klar over.. You gotta love Santiago Bernabeu!
- JanJr
- Gæst
-
Søgte på nettet hvor man kunne se det på tv2 plus, men det virker først 7 timer efter man har købt det ;(
Ville være dejligt hvis nogen kunne hjælpe!
Jeg har aldrig rigtig tidligere brudt mig om United, men i løbet af denne uge er jeg ved at få vendt det billede helt om. Alle kommentarene spillerne, trænerne og klubberne imellem har været helt fantastisk. Dejlig sportsånd og rivalisering.
JanJr skrev: Nogen der ved hvor man kan live stream kampen på nettet?
Søgte på nettet hvor man kunne se det på tv2 plus, men det virker først 7 timer efter man har købt det ;(
Ville være dejligt hvis nogen kunne hjælpe!
Prøv wiziwig.tv, hvis altså ikke du bekymrer dig om sprog eller billedkvalitet ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- JanJr
- Gæst
-
Tak skal du ha;)
Og hvor bliver man dog aldrig træt af, at se disse kampe.
Det der slår mig er, at Werge og Frimann ALDRIG før eller senere har kommenteret et hold med så meget følelse og begejstring, som de gjorde med Real Madrid (især Ronaldo og Zidane) i denne periode.
Der er godt nok gået lidt kærlighed tabt siden da;)
M_linding skrev: Der bliver igen vist highlights fra opgøret i 2003.
Og hvor bliver man dog aldrig træt af, at se disse kampe.
Det der slår mig er, at Werge og Frimann ALDRIG før eller senere har kommenteret et hold med så meget følelse og begejstring, som de gjorde med Real Madrid (især Ronaldo og Zidane) i denne periode.
Der er godt nok gået lidt kærlighed tabt siden da;)
Helt enig. Sad selv og så højdepunkterne fra de 2 opgør i 2003 hvor Werge udbrød "Goooooool" efter et af Ronaldos 3 mål.
Fantastisk.
Jeg håber for alt i verden at vi kører over Manchester United.
God kamp til alle:)
Jeg er her stadig XOXO
Lopez
Varane, Pepe, Arbeloa, Ramos
Alonso, Essien
Khedira
Øsil, Ronaldo
Benzema
men nu må vi se hvad den gamle finder på...han ved nok mere om hvordan de forskellige har det, men min opstilling er på baggrund af hvem jeg ville ønske mig og se.......god kamp til alle......vi vinder 3-2..............Ronaldo 2 stk. og min ven Benzema et stk. mål...