Madrid manglede målnæsen

11 år 9 måneder siden #13 af Michel
Besvaret af Michel på emne Madrid manglede målnæsen
Hvad med at rose de gea..!!! Han har stod en fantastisk kamp, vi gjorde hvad vi kunne. Men når du har en målmand som de gea, som jeg ønsker på vores hold efter Casillas, spiller sådan en kamp. Så er der ikke meget man kan gøre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #14 af Siempre Madrid
Jeg synes ikke De Gea var noget specielt.

Nuvel, han havde nogle gode indgreb, men der var dæleme også tidspunkter, hvor han sejlede rundt som en sømand på en knejpe.

Om otte år, når Iker Casillas ikke kan/vil mere, så er der med garanti bedre målmænd end De Gea.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 9 måneder siden #15 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Madrid manglede målnæsen
Is på med De Gea... Han sejlede på hjørnesparkene og havde 1½ god redning. Men den 'gode' præstation er vel set i kontrast med hans tidligere elendige optrædender!

Hala

11 år 9 måneder siden #16 af Macon
Besvaret af Macon på emne Madrid manglede målnæsen
Ja lad os nu spille med med Ramos på højreback, så vi for flere muligheder, Arbeloa er ok, men ikke god nok.

Lad os nu spille med Marcelo vis han er klar, varane, pepe og Ramos, med det forsvar vil vi kunne presse højt oppe, med den speed og hurtighed de alle 4 har, helt sikker på det ville være den hurtigste forsvars kæde i europa.

Men med Marcelo og ramos på backsne vil vi bare for mange flere muligheder, ikke kun mod man u, men også når vi skal åbne de kompakte hold i la liga.

11 år 9 måneder siden #17 af Realmadrid94
De Geas redning på Coentrao. Hvorfor fanden tager han den med støvlen? Det er jo rigtig dumt. Hvorfor ikke prøve at gribe bolden når han nu må bruge hænder? Det er sådan nogle ting der gør han ikke er god nok til landsholdet.

Cristiano var godt nok hæmmet af at spille mod sin tidligere klub. Udover et par gode skud, og et frispark synes jeg han var helt væk. De simpleste afleveringer. Kig-væk finten?...

Meeen manden scorede også så holder kæft :-)

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #18 af kavver
Besvaret af kavver på emne Madrid manglede målnæsen
Desværre var De Gea i den topform, man kender ham fra Atletico. Fuldstændig vanvittig redning han laver på Coentraos skud.

Og jeg vil også mene at Ramos skal flyttes ud på backen i returkampen - Hvis Pepe er tilbage i den form man kender ham i. Jeg er bare meget i tvivl om, hvordan Man Utd vil gribe kampen an på deres hjemmebane(?!)
Udover det, forstår jeg ikke, hvorfor folk gerne vil have Marcelo ind istedet for Coentrao(lige pt.). For Coentrao pissede da fuldstændig på Rooney og Rafael flere gange, og var overraskende rolig i det defensive - hvor han ellers plejer at sejle rundt!

11 år 9 måneder siden #19 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Madrid manglede målnæsen
Real Madrid lever tilgengæld i høj grad i returkampen. Her tror jeg nemlig Madrid får lov til at spille omstillingsspillet, og så er spørgsmålet bare hvordan vores forsvar gør sig imod et endnu tungere pres fra Man U's angreb. Meeen mål fra Madrids side er jeg nu ret overbevidst om.

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #20 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Madrid manglede målnæsen
Ja Chris var især væk i 2. halvleg. Efter at være rykket ind på midten var han slet ikke nok med i det opbyggende spil.

Vi manglede hans hurtighed i mange situationer imod det meget kompakte Man U hold, som jeg dog synes var til at lege med, selv med 'få' midler når de stillede sig tilbage.

Var glad for at se en mere tændt Di Maria igår, han skal dog stadig spille lidt mere simpelt til tider efter min mening. Alt for mange af hans aktioner løb ud i nada, men han spillede intenst og fik brugt sin hurtighed flere gange. Self konge indlæg til Chris:)

11 år 9 måneder siden #21 af Hala Madrid!
Jeg synes det er et noget biased nyhedsindlæg skrevet af Madridista (som jeg ellers ikke synes er vanlig standard)
Jeg mener ikke, at man kan sige, at Real Madrid nedspillede United. Ferguson var bare klog nok til spille med en solid og koncentreret defensiv og effektive kontraangreb krydret med Alonso-lignende-afleveringer (Med Rooney og Carrick som bagmænd) gang på gang. At man ikke spiller samme stil som modstanderholdet betyder ikke, at man er nedspillet. PRÆCIS som vi heller ikke blev nedspillet i den første kamp mod Barcelona i CHL for to år siden (indtil Pepe blev udvist), selvom Barca havde boldbesiddelse langt over os.

Netop denne strategi fra Ferguson gør, at nyheden sagtens kunne have taget den vinkel, at Real var heldige med 1-1. Selvom vi havde spilovertaget og selvom vi havde flest chancer, så havde vi ikke de største: Evra bliver snydt for friløber, Van Persie skyder på overliggeren (efter god redning fra fornuftigt spillende Lopez - nu Casillas største frygt - forhåbentlig), og glem ikke vores kære Xabi Alonso's blunder, hvor Van Persie burde have gjort det onde ved os, men kan ikke ramme bolden ordentligt.

Alt er åbent næste kamp, men jeg synes ikke vi skal være naive i vores analyse af kampen. United udnyttede flot vores svagheder, mens vi, som altid, lige mangler det sidste...

• messifan34
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #22 af messifan34
Besvaret af messifan34 på emne Madrid manglede målnæsen
avavav i var jo, utd overlegne i stort set alle spillets faser,hvordan kunne i dog undgå at vinde den kamp?

11 år 9 måneder siden #23 af raul7=kongen

messifan34 skrev: avavav i var jo, utd overlegne i stort set alle spillets faser,hvordan kunne i dog undgå at vinde den kamp?

Ja, det kan du jo så læse ovenstående indlæg for at få svar på. No offence, der skal være plads til alle, men vil man komme på et Madrid-forum som Barca-mand, så skal man virkelig overveje sine indlæg og for alvor bringe noget, når man endelig deltager. Det er mest af alt et godt tip, ellers kan det hurtigt virke som en småretorisk provokation, fremfor et indlæg for at skabe en fornuftig debat.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• messifan34
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #24 af messifan34
Besvaret af messifan34 på emne Madrid manglede målnæsen
raul7=kongen
deri har du ret,debat en god ting provokation en dårlig ting.

Leveret af Kunena Forum