El Transistor: Cristiano Ronaldo vil genoverveje sin beslutning
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
En enkelt artikel i A Bola har været nok til at få en strøm af medier med på galejen om, at Cristiano Ronaldo er utilfreds i Real Madrid og det har været godbidder for de mange, som blot har ventet på chancen for at kritisere portugiseren, som for mindre end tre uger siden førte sin klub til CL-triumfen.
Florentino Pérez har ikke været sen til at mane til besindighed og han tager da også situationen med ophøjet ro og har bebudet en snak med Cristiano Ronaldo i løbet af sommeren.
Det har nu fået programmet El Transistor på Onda Cero til at offentliggøre, at Cristiano Ronaldo angiveligt i den portugisiske landsholdstrup har udtrykt glæde over Real Madrid-præsidentens ord og derfor nu vil genoverveje sin beslutning om at forlade klubben.
Mange har kritiseret Cristiano Ronaldo for ikke offentligt at melde ud, om der er noget om historien i A Bola, men det er helt i tråd med Real Madrids politik om ikke at gå ind i en større debat, blot fordi medierne skriver udokumenterede historier. Således har Cristiano Ronaldo heller ikke offentligt kommenteret sin skattesag eller for den sags skyld rygterne om en voldtægt i USA, som han blev hængt ud for i tyske medier for nogle uger siden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har vi bare siddet og ventet på, at finde en undskyldning for at svine Ronaldo? Hold nu op, det er simpelthen så uværdigt som noget kan være.
Det er fint, at i vælger, at drage subjektive holdninger ind i jeres artikler, men det er simpelthen den eneste grund til, at jeg ikke har gidet at stemme hjemmesiden ind som den bedste fan side, fordi jeg simpelthen mener man skyder sig selv i foden alt for ofte.
No hard feelings, men hold nu op, hvor er jeg træt af, at man altid bliver gjort til lorten, fordi man ikke står bag Real Madrid uanset hvad klubben eller spillerne går igennem.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Den her artikel - samt Kongens indlæg tidligere omhandlende, at vi er nogle fans der bare har ventet på det her, er simpelthen et nyt lavpunkt og en klar indikation af, at de tidligere indlæg på ingen måde er blevet læst.
@Kongen
Du tager måske ovenstående nært. Det beklager jeg. Jeg kan forsikre dig om, at jeg tog dit indlæg tidligere meget personligt og ærlig talt har jeg sjældent læst sådan noget vrøvl.
Jeg tager naturligvis min uge i skyggen, hvis dette overtræder reglerne.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dette var en af årsager til, at Madridista.dk fik min stemme.
Der er i øvrigt intet nyt i at sidens artikler bliver skrevet på denne måde. Det gjorde de også for 10 år siden.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Nå, egentlig er det vigtigste for mig efterhånden at man bare får afklaret det her rod asap, så man ka komme videre med at agere på transfermarkedet i stedet for at være totalt handlingslammet som tilfældet er nu med en Ronaldo i limbo. Nuvel, klubben virkede allerede før denne sag til at være relativt apatisk ift at forbedre truppen, men lige nu er klubben jo lammet ift at foretage sig noget som helst. Så bare få afklaret det her med det vuns, så vi ka komme videre i teksten.
INGEN ønsker, at Ronaldo smutter, men der kan snart ikke være andre udveje, med mindre han pludselig ændrer holdning, fordi Florentino går ud og forsvarer ham - IGEN. Men vi er fan af Real Madrid, ikke blot af Ronaldo. Og som fan ønsker man naturligvis at beskytte klubben fra folk, der skader den.
Ronaldo skader klubben med sin tavshed i øjeblikket. Og så drop da det uduelige ævl om, at der ikke er overskud til at skyde en historie ned i pressen.
"Hej, rygterne passer ikke, jeg er glad i Real. Ikke flere kommentarer". Det tager rundt regnet 7 sekunder og slider minimalt på hans skrøbelige stemmebånd.
Nu skal vi istedet trækkes med historier, som tager til, fordi Ronaldo holder kæft. Den kunne være lukket SÅ hurtigt på SÅ mange måder, og folkene i Real havde fået mulighed for at koncentrere sig om andre ting.
Dit sidste indlæg her er virkelig også et nemt et af slagsen. "I kritiserer altid Ronaldo". Hvem gør? Og med hvad? Og hvad dækker begrebet "de mindste ting" over? Stram nu op istedet for det - undskyld mig - ligegyldige vrøvl!
Pelle skrev: - "Tag en aften ud af kalenderen og læs op på de indlæg, der er skrevet."
- "INGEN ønsker, at Ronaldo smutter"
Pelle, det kunne se ud til at du selv skal have laest lidt op paa forum :-)
I seasonens loeb, og endda foer denne saeson, var der, saa vidt jeg husker, flere der oenskede/oensker lige netop det
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Pelle skrev: Kunne ikke være mere enig!
Den her artikel - samt Kongens indlæg tidligere omhandlende, at vi er nogle fans der bare har ventet på det her, er simpelthen et nyt lavpunkt og en klar indikation af, at de tidligere indlæg på ingen måde er blevet læst.
@Kongen
Du tager måske ovenstående nært. Det beklager jeg. Jeg kan forsikre dig om, at jeg tog dit indlæg tidligere meget personligt og ærlig talt har jeg sjældent læst sådan noget vrøvl.
Jeg tager naturligvis min uge i skyggen, hvis dette overtræder reglerne.
Jeg tænker at vi lader den stå. Jeg skrev et indlæg generelt henvendt på debatten - såvel her, som i større medier. At du tager det personligt kan jeg ikke stå på mål for. At du efterfølgende vælger at kalde det vrøvl og fortsætte personligt. Det må du stå på mål for. Argumenter og lad os komme videre.
The best and most appropriate definition (and the most universally accepted one) came from El Pais’ Luis Gomez who says it is:
“The personal, paternalistic leadership style of Bernabeu instilled in the club a simple ethos that resembled that of a religious order more than that of a political organization. The main elements consisted of a sense of austerity, hard work, humility and honesty. Real Madrid transmitted these values through its players onto the field, summarized in a term that has come to be known as señorío”".
R7CR7GB11 skrev:
Pelle skrev: - "Tag en aften ud af kalenderen og læs op på de indlæg, der er skrevet."
- "INGEN ønsker, at Ronaldo smutter"
Pelle, det kunne se ud til at du selv skal have laest lidt op paa forum :-)
I seasonens loeb, og endda foer denne saeson, var der, saa vidt jeg husker, flere der oenskede/oensker lige netop det
Folk ønskede ham væk, da han på daværende tidspunkt ikke performede. Tilbage i efteråret 2016. Jeg var selv en af dem, troede ikke han ville komme tilbage, men det gjorde han heldigvis.
I forhold til denne diskussion, som har kørt de seneste dage, ser jeg ikke, at folk vil af med Ronaldo, medmindre manden selv ønsker at smække med døren i Madrid - så skal han da naturligvis have lov.
Altså, vi er ude i vores startellever, der gang på gang ønskes smidt på porten. Magen til utålmodighed og illoyalitet overfor ens hold skal man lede længe efter. Som Perez, Ramos, m.fl. har sagt igennem sæsonen, så har spillerne allermest brug for støtte når tingene ikke kører som de skal. Alt andet er mangel på medmenneskelighed.
Jeg er ikke fortaler for en ubegrænset fanatisme, kritik frem for alt, men der er også grænser der trækkes ved en rimelighedsbetragtning, og den overtrædes gang på gang IMO.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos