Marca: Mundtlige aftaler med Donnarumma og Mbappé

9 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske Marca har Real Madrid lavet mundtlige aftaler med Gianluigi Donnarumma og Kylian Mbappé og nu mangler blot Zinedine Zidanes endelige godkendelse for at forhandlingerne kan gå ind i deres afsluttende fase med de to spilleres respektive klubber.

De forventes at blive gennemført relativt nemt, idet Donnarumma har kontraktudløb næste år og ingen kan være tjent med, at målmanden skal fortsætte en sæson mere i det italienske og derfor spekuleres der i en pris på 30-35 millioner euro. Her skal Zidane dog give sin accept af, at den italienske målmand skal ind og konkurrere med Keylor Navas om pladsen som målmand.

Prisen bliver en lidt anden på Kylian Mbappé, men det menes at man kan nå til enighed om et prisleje, som kommer til at ligge i omegnen af 110-130 millioner euro. Zidane har fulgt Mbappé gennem flere år og den unge franske angriber skal da også have meddelt Monaco, at han ønsker at skifte til Real Madrid, hvis han skal væk.

Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #2 af Steen
Det er meget simpelt med Donnarumma. Hvis Zidane ikke har cujones og hellere vil hente ham næste år, så bliver den handel ikke til noget. I det tilfælde forlænger han med Milan. Milan har taget kontakt til hans familie, og kontraktforhandlingerne er næsten tilbage på sporet.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #3 af elle44

Steen skrev: Det er meget simpelt med Donnarumma. Hvis Zidane ikke har cujones og hellere vil hente ham næste år, så bliver den handel ikke til noget. I det tilfælde forlænger han med Milan. Milan har taget kontakt til hans familie, og kontraktforhandlingerne er næsten tilbage på sporet.

Præcis. Det er en gylden mulighed for at hente verdens største målmandstalent. Han forlænger 100% hvis han bliver der det kommende år, det kan der ikke være tvivl om. Det ville være tåbeligt at spilde sådan en mulighed, især når man kigger på prisen.
Mht. Mbappe så er Morata og James altafgørende, jeg føler vi har for mange offensive spillere til for få pladser, derfor skal der to ud før det giver mening at købe én.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #4 af Salix7
Jeg ser virkelig gerne, at vi sender Navas til Milan og satser på Donnarumma og Casilla. Ingen tvivl om at Navas er en rigtig god målmand, og han vågnede op til dåd i sidste del af sæsonen. Men jeg synes, at han er uacceptabel dårlig med fødderne - oftest når han modtager en aflevering fra en medspiller, sparker han bolden håbløst op midt i banen eller direkte ud til indkast. Donnarumma virker væsenligt bedre på det punkt, samtidig har han størrelsen med sig til at være en god målmand i feltet og endeligt så er han en ung målmand, som med den rette udvikling kan blive verdens bedst - køb køb køb.

Mbappé er jeg noget mere usikker på, men jeg så gerne, at vi henter ham i en byttehandel, hvor James, Bale og/eller Benzema bliver sendt den anden vej - så vil vi kunne spille med Ronaldo, Morata, Mbappé + et talent fra egne rækker helt i front (Dog kun 2 af dem på banen samtidig, og meget gerne i en 4-2-3-1 formation).

Jeg så gerne vores start 11'er sådan her til august:
- Donnarumma
- Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
- Casemiro - Kroos
- Modric - Isco - Asentio
- Ronaldo

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #5 af El Siete
Ærligt talt ville jeg gerne se Mbappe lejet ud en sæson mere i Monaco for at udvikle sig endnu mere. Han er så stort et talent, og af en kaliber der sjældent ses, at vi skal købe ham. Men vi har et megatalent i Asensio, hvor der skal bygges spilletid på i den kommende sæson, samt en Isco, der også skal bibeholde sin plads i startopstillingen, der gør at jeg er bange for at de bliver skubbet til side for den dyre, nye mand. Til næste sommer kunne det være mere sandsynligt at folk som James, Bale, Benzema er videre.
Bliver han købt nu, skal vi af med minimum to af de tunge offensive spillere for at garantere spilletid nok til de førnævnte.

Så gerne Navas blive og kæmpe med Donnarumma. Han skulle eftersigende være vellidt af alle, og Donnarumma kan lære af ham.

Men med de to og alle vores lovende talenter på vej ser fremtiden særdeles lys ud.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #6 af Carlos3
helt enig, køb mbappe på en aftale ala vinicius junior så man kan hente ham næste sommer eller næste igen, til den kan man så bytte lige over med benzema.

Dernæst synes jeg at næste sæson er den sidste for bale til at bevise han kan spille mere end 10 kampe på topniveau i løbet af en sæson, hvis ikke så afsted.

Donnarumma er et kæmpe talent, men har meget at lære endnu, og det kan han kun lære ved at kæmpe om pladsen i real mod navas, den eneste målamnd der har vundet cl 2 gange i streg.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #7 af Kassow-Rossing

El Siete skrev: Ærligt talt ville jeg gerne se Mbappe lejet ud en sæson mere i Monaco for at udvikle sig endnu mere. Han er så stort et talent, og af en kaliber der sjældent ses, at vi skal købe ham. Men vi har et megatalent i Asensio, hvor der skal bygges spilletid på i den kommende sæson, samt en Isco, der også skal bibeholde sin plads i startopstillingen, der gør at jeg er bange for at de bliver skubbet til side for den dyre, nye mand. Til næste sommer kunne det være mere sandsynligt at folk som James, Bale, Benzema er videre.
Bliver han købt nu, skal vi af med minimum to af de tunge offensive spillere for at garantere spilletid nok til de førnævnte
.

Så gerne Navas blive og kæmpe med Donnarumma. Han skulle eftersigende være vellidt af alle, og Donnarumma kan lære af ham.

Men med de to og alle vores lovende talenter på vej ser fremtiden særdeles lys ud.

Guldkorn!

Det er svært at hade nogle af disse Real Madrid spillere men hvis folk som Kovacic, Isco og Asensio skal videreudvikle sig, skal vi af med nogle offensiver. Formentlig mest på midtbanen.

Med andre ord er der ikke plads til indkøb medmindre vi trimmer ud i truppen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #8 af BBB
Det er en ret vild situation, hvis man køber en spiller til 100+ mio euro og lejer ham ud med det samme. Jeg tror ikke på, at det kommer til at ske.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #9 af El Siete

BBB skrev: Det er en ret vild situation, hvis man køber en spiller til 100+ mio euro og lejer ham ud med det samme. Jeg tror ikke på, at det kommer til at ske.

Enig. Men hvis det betyder man rent faktisk får fat i ham og til en "rimelig" pris. Til næste år kunne han være i PSG, City, osv, eller koste endnu mere.
Håber bare han kommer hertil - nu eller næste år.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #10 af Fondo_Sur
Husk på at transfervinduet er langt. Jeg håber selv at Morata ender med at blive, så vi kan vente med at hente Mbappé. Det ville være ideelt. Men fantastisk at man har lavet aftaler med disse spillere.

Donnarumma er lidt en anden sag. Ham ser jeg gerne komme under Zidanes vinger nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, El Siete
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #11 af NadaMás
Jeg er i bund og grund stor fan af at man signer dem begge. Vi snakker om to 18-årige gutter, der begge har bevist sig på ufatteligt højt plan til UG.
Truppen bliver dog meget ung, og nedenstående er i mit hoved de udskiftninger i truppen der på nuværende tidspunkt ser mest sandsynlige ud.
- Donnarumma (18 ) for Casilla (30): To forskellige keeper-typer. Jeg har egentlig været imponeret af Casilla i hans få indhop, men Donnarumma er et kæmpe talent, han kan fås til en røverpris på dagens marked, og det virker også som om han selv er varm på Real Madrid. Han kan få cup-kampe samt La Liga mod bundholdene.
- Theo (19) for Coentrao (29): Klar forbedring. Theo kan virkelig noget, og har en stor fremtid foran sig.
- Vallejo (20) for Pepe (34): På nuværende tidspunkt er Pepe vil en stærkere spiller, men Vallejo er virkelig stærk, moden og stabil af sin alder. Jeg er fan af udskiftningen, da jeg gør mig store forventninger til Vallejo.
- Llorente (22) for James (25): Llorente har gjort et fantastisk stykke arbejde. Jeg kan godt lide James, men synes at det passer ham bedst at finde fast spilletid, samt Real bedre at få en defensiv substitut ind for Casemiro, og overlade give mere tid til Isco og Asensio.
- Mbappe (18) for Morata (24): Jeg er meget stor fan af Morata, men som mage pointerer, er Mbappe et must have. Han har imponeret helt vildt, samt at Morata efter alt at dømme vil søge væk. Tilmed kan Real få en vanvittig pris for ham, taget i betragtning at han er reserve.

Jeg argumentere sådan set for enhver af ovenstående udskiftninger, men der ryger meget erfaring, hvilket er guld værd forud for en sæson hvor der spilles om seks trofæer. Det er dog uden tvivl meget modne og stabile spillere vi har med at gøre, men de bliver selvfølgelig alle sammen hentet til bænken, for på sigt at blive fast inventar i start 11'eren, måske på nær Mbappe som nok vil få en meget fremtrædende rolle. Med Zizou's rotationer vil selvfølgelig også se rigeligt til dem alle sammen! Men hvad tænker i? Bliver truppen for ung og uerfaren? Taget i mente at vi allerede har et ungt hold.
Sommeren 2018 får vi tilmed tilgange af:
Vinicius (17 (til den tid))
Ødegaard (19 (til den tid))
Valverde (20 (til den tid))
Hvad der skal ske med dem næste sommer afhænger jo af hvad der sker i løbet af kommende sæson, både i Madrid såfremt som de udlejede spillere! Pointen er dog at der bliver meget ungdom, og i min optik, mere end højest nødvendigt.

Jeg ser frem til at høre hvad i tænker!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #12 af Siempre fiel
Nu lader det så til at Donnarumma alligevel forlænger med Milan - det er i hvert fald de forlydender der nu kommer fra Italien. Så al snak om mundtlige aftaler ka jo så arkiveres lodret. Hvorfor sprang man dog ik bare til med det samme og proppede 30 mio Euro ned i halsen på Milan for en keeper man potentielt ku ha de næste 15 år og som ku blive verdens bedste. Men nej, lad os trækkes med Mr Average, Keylor flere år endnu. Godt man rykkede så hurtigt på Vinicius at man smed 45 mio efter en 16-årig uden nogen som helst erfaring fra højeste niveau - det må være verdens dyreste lottokupon.

Seriøst, jeg fatter virkelig ik hva der sker på Concha Espina nogle gange. Så skuffende hvis vi ik får fat på en ordentlig keeper, så man ik ska være nervøs hver gang modstanderne er over midten
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum