Marca: Mundtlige aftaler med Donnarumma og Mbappé

9 år 1 måned siden #13 af Hugol
Vi har jo en ordentlig keeper. Du vil bare ikke indse at Real Madrid har haft et svækket forsvar. Er Donnarruma selv de penge værd og hvem ved ikke om vi har et S i ærmet.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #14 af Steen

Hugol skrev: Vi har jo en ordentlig keeper. Du vil bare ikke indse at Real Madrid har haft et svækket forsvar. Er Donnarruma selv de penge værd og hvem ved ikke om vi har et S i ærmet.

En ordentlig keeper, som var ved at koste os ligaen og CL. Ja, han er skide god! Du har ret, det var forsvarets fejl at Navas ikke kunne samle en trillende bold op mod Betis, og det var også forsvarets fejl at Navas var grusomt fejlplaceret ved Insigne's mål!
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #15 af AmorMadrid

Steen skrev:

Hugol skrev: Vi har jo en ordentlig keeper. Du vil bare ikke indse at Real Madrid har haft et svækket forsvar. Er Donnarruma selv de penge værd og hvem ved ikke om vi har et S i ærmet.

En ordentlig keeper, som var ved at koste os ligaen og CL. Ja, han er skide god! Du har ret, det var forsvarets fejl at Navas ikke kunne samle en trillende bold op mod Betis, og det var også forsvarets fejl at Navas var grusomt fejlplaceret ved Insigne's mål!

Du ved godt at alle målmænd laver sådan nogle fejl ikke? Der findes ikke en eneste målmand, som aldrig har lavet lignende fejltagelser.
Navas har er bundniveau ligesom alle andre, til gengæld ligger han blandt verdens absolut bedste når han er i topform.
Uanset hvilken målmand vi har, vil vi se lignende fejl, og man vil altid kunne argumentere for at de kunne have kostet en titel, ligesom samtlige spillere i truppen kunne have kostet point.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #16 af Steen

AmorMadrid skrev:

Steen skrev:

Du ved godt at alle målmænd laver sådan nogle fejl ikke? Der findes ikke en eneste målmand, som aldrig har lavet lignende fejltagelser.
Navas har er bundniveau ligesom alle andre, til gengæld ligger han blandt verdens absolut bedste når han er i topform.
Uanset hvilken målmand vi har, vil vi se lignende fejl, og man vil altid kunne argumentere for at de kunne have kostet en titel, ligesom samtlige spillere i truppen kunne have kostet point.

De Gea har i de sidste 3 sæsoner i træk reddet Manchester United en masse points. Keylor har derimod været en skandale i år. Vi kan ikke bruge hans topform til noget, hvis han alligevel aldrig rammer den. Han var en trussel i år, og det vil han også være næste år. Spørgsmålet er bare, om vi har en keeper der er klar til at slå ham af, Donnarumma, eller om vi stoler på Zidane's (manglende) ekspertise og dermed ikke henter en ny keeper.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #17 af AmorMadrid

Steen skrev:

AmorMadrid skrev:

Steen skrev:

De Gea har i de sidste 3 sæsoner i træk reddet Manchester United en masse points. Keylor har derimod været en skandale i år. Vi kan ikke bruge hans topform til noget, hvis han alligevel aldrig rammer den. Han var en trussel i år, og det vil han også være næste år. Spørgsmålet er bare, om vi har en keeper der er klar til at slå ham af, Donnarumma, eller om vi stoler på Zidane's (manglende) ekspertise og dermed ikke henter en ny keeper.

Forrige sæson var han en af dem der sikrede os flest point, og han var nærmest i topform hele sæsonen igennem. Han nåede også lige at ramme sin topform i slutningen af denne sæson. Så jo, han rammer sin topform. Der er mindst lige så stor chance for, at han rammer den næste sæson, som at han ikke gør. Måske kan Donnarumma slå ham af, men det bliver ikke uden lignende lave form som Navas i perioder.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #18 af Siempre fiel

AmorMadrid skrev:

Steen skrev:

AmorMadrid skrev:

Steen skrev:

Forrige sæson var han en af dem der sikrede os flest point, og han var nærmest i topform hele sæsonen igennem. Han nåede også lige at ramme sin topform i slutningen af denne sæson. Så jo, han rammer sin topform. Der er mindst lige så stor chance for, at han rammer den næste sæson, som at han ikke gør. Måske kan Donnarumma slå ham af, men det bliver ikke uden lignende lave form som Navas i perioder.

Kameni har også et helt vildt højt topniveau, Casilla ligeså - dér hvor verdens bedste keepere virkelig skiller sig ud fra resten af keeperne på niveauerne under, heriblandt Navas og de fleste andre keepere i La Liga, det er hvor få gange de koster og her er navas jo helt til grin til sammenligning. Fint nok han rammer et supergodt niveau indimellem, men han er over en hel sæson ik mere end en middelmådig keeper som den seneste sæson endda var langt under middel. Det er jo suverænt den position der lettest kan opgraderes fordi det er dér der er suverænt mest plads til forbedring. Så at man måske igen fejler når man står med alle muligheder for at hente en verdensklassekeeper det er bare utilgiveligt imo. Og nej jeg gider ik igen at inddrage forsvaret i denne diskussion - vi har allerede haft dén debat før. Alle har været efter forsvaret i masser af situationer, men det er jo ik forsvarets skyld at han dropper på et svagt skud eller sejler rundt uden at ane hvor han står i målet. Så Hugol, lad venligst være med at prøve at sige at jeg ik vil anerkende at forsvaret har givet problemer - jeg ved du gerne vil være uenig i alt hva jeg siger og med dine begrænsede evner forsøger at argumentere imod - men der er ingen grund til at opfinde ting og sager. Så lad os to bare være enige om at være uenige i denne sag. Men jeg håber da du har ret i at klubben har et es i ærmet - jeg tvivler bare
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #19 af Hugol
Fiel, nu hvor forsvaret vil blive forstærket med Theo, Vallejo og evt. Tejero så er jeg ret sikker på at du også vil se færre fejl og mål der går ind på os. Hertil forstærkningen på midtbanen med Llorente.

Oveni dette skal der arbejdes på den defensive spillestil.

Med de tiltag vil vi klart lukke færre mål ind næste sæson. Det er som sagt ikke målmands positionen der skal gøres noget ved.

Det behøver jeg ikke et 12 tal i dansk for at kunne forklarer dig, men blot med min begrænset argumentation. For det handler nemlig om helt andre ting end at kigge på enkelte situationer alene som du har hang til at gøre.

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Hugol.
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #20 af Siempre fiel

Hugol skrev: Fiel, nu hvor forsvaret vil blive forstærket med Theo, Vallejo og evt. Tejero så er jeg ret sikker på at du også vil se færre fejl og mål der går ind på os. Hertil forstærkningen på midtbanen med Llorente.

Oveni dette skal der arbejdes på den defensive spillestil.

Med de tiltag vil vi klart lukke færre mål ind næste sæson. Det er som sagt ikke målmands positionen der skal gøres noget ved.

Det behøver jeg ikke et 12 tal i dansk for at kunne forklarer dig, men blot med min begrænset argumentation. For det handler nemlig om helt andre ting end at kigge på enkelte situationer alene som du har hang til at gøre.

Jeg ka i min vildeste fantasi ik forstå hvorfor du ik fatter at en målmand også har indflydelse på om en bold går ind. Jeg tror de fleste af os herinde, selv mig som jo ifølge dig ik forstår mig på andet end blot kigge på den enkelte situation (ruller med øjnene) - nej de fleste af os forstår da udmærket at forsvaret har enddog rigtig meget at gøre med hvor mange mål der blir scoret, men det er jo ik det vi taler om. Ligegyldigt hvilket forsvar du har, så kommer der nogle skud på din keeper hvor keeperens evner blir afgørende for om kuglen ryger i nettet eller ej - det er DISSE situationer vi taler om - du vil vel godt indrømme at nogle keepere redder flere bolde end andre eller eksisterer det ik i din verden? Et skud er et skud og så er det jo fuldstændig ligegyldigt om Danilo er blevet tørret oppe ved midterlinjen eller ej. Navas laver bare tonsvis af fejl og er desuden elendig ude i feltet på dødbolde.

Naturligvis ska der arbejdes med hele defensiven - jeg synes det er supergode forstærkninger vi får til defensiven, men det ændrer bare ikke bare at det suverænt svageste led i defensiven, ja på hele holdet, er Navas - en middelmådig spiller som mange åbenbart har glemt spillede som en pose nødder i 85% af sæsonen. Men lad os bare stoppe den her - jeg er megaskuffet over at klubben gider bruge 45 mio på en 16-årig lottokupon, men ik gider smide de nødvendige 20-30 mio som formentlig ku ha sikret en hurtig handel med Donnarumma inden han nu sikkert ombestemmer sig af frygt for et år på tribunen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Neye
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #21 af Pelle
@Siempre

Det er ligesom at diskutere med konen. Nogle kampe skal man bare ikke tage, uanset hvor meget ret, man har.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Gåser
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #22 af Hugol
Navas har selvf indflydelse og ja han har begået en del drop i denne sæson. Men som sagt så har forsvaret set væsentlig slemmere ud og et nervøst forsvar der begår mange fejl, vil naturligvis også sætte sin målmand i en dårlig situation.

Det er sket rigtige mange gange og også i situationer hvor Navas bliver klandret for målene alene.

Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #23 af Hugol

Pelle skrev: @Siempre

Det er ligesom at diskutere med konen. Nogle kampe skal man bare ikke tage, uanset hvor meget ret, man har.

Hahahaha, ok mens Fiel har fået ret på et Real madrid forum i DK, så har alle fra Keylors bagland bakket ham op, ligefra præsidenten, til alle i omklædningsrummet. Det ville nok ikke være nødvendigt, hvis ingen havde tilliden til ham.

Dermed ikke sagt at Real Madrid har interesse i at forstærke sig, for sådan er det altid i Real Madrid.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL
Emnet er blevet låst.
9 år 1 måned siden #24 af El Siete

Siempre fiel skrev: Nu lader det så til at Donnarumma alligevel forlænger med Milan - det er i hvert fald de forlydender der nu kommer fra Italien. Så al snak om mundtlige aftaler ka jo så arkiveres lodret. Hvorfor sprang man dog ik bare til med det samme og proppede 30 mio Euro ned i halsen på Milan for en keeper man potentielt ku ha de næste 15 år og som ku blive verdens bedste. Men nej, lad os trækkes med Mr Average, Keylor flere år endnu. Godt man rykkede så hurtigt på Vinicius at man smed 45 mio efter en 16-årig uden nogen som helst erfaring fra højeste niveau - det må være verdens dyreste lottokupon.

Seriøst, jeg fatter virkelig ik hva der sker på Concha Espina nogle gange. Så skuffende hvis vi ik får fat på en ordentlig keeper, så man ik ska være nervøs hver gang modstanderne er over midten

Hvis du tænker på rygterne omkring at han vil fyre Raiola og derefter skrive under på en ny kontrakt, så tag lige et kig på hans Twitter :) Tror intet har ændret sig, og tror først der sker noget, tidligst, i starten af juli når alle parter er tilbage fra ferie.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum