Marca: Mundtlige aftaler med Donnarumma og Mbappé
- Brylle
- Gæst
-
Perez: "Jeg har hentet en lortekeeper"Hugol skrev:
Pelle skrev: @Siempre
Det er ligesom at diskutere med konen. Nogle kampe skal man bare ikke tage, uanset hvor meget ret, man har.
Hahahaha, ok mens Fiel har fået ret på et Real madrid forum i DK, så har alle fra Keylors bagland bakket ham op, ligefra præsidenten, til alle i omklædningsrummet. Det ville nok ikke være nødvendigt, hvis ingen havde tilliden til ham.
Dermed ikke sagt at Real Madrid har interesse i at forstærke sig, for sådan er det altid i Real Madrid.
Ramos: "Det er sgu svært at være forsvar her, for hver gang de skyder, så er der mål"
Zidane: "Jeg har lort mellem stængerne"
Eksemplerne er måske overdrevet og mærkelige, men pointen er at man selvfølgelig ikke går ud og offentligt kritiserer sine holdkammerater. Det er ikke ofte man ser det, for det giver ingen mening at skabe et elendigt forhold til hinanden i omklædningsrummet. Selvfølgelig skal de bakke Navas op. Det betyder jo ikke at han har stået godt.
Jeg har som sådan været fint tilfreds med Navas gennem de sidste to sæsoner, men det er klart, at hans bundniveau simpelthen er for lavt. Det kan ikke være rigtigt, at der skal tiltagende De Gea rygter til at få ham til at præstere på et højt niveau igen. Det er alt for mange måneder, han har sejlet rundt i denne sæson. Så kan det godt være, at du kan gå på Youtube og finde 3-4 klips og vise dem igen og igen, men det gør ikke, at samtlige mål er forsvarets skyld.
Brylle skrev:
Det er ligesom at diskutere med konen. Nogle kampe skal man bare ikke tage, uanset hvor meget ret, man har.
Hahahaha, ok mens Fiel har fået ret på et Real madrid forum i DK, så har alle fra Keylors bagland bakket ham op, ligefra præsidenten, til alle i omklædningsrummet. Det ville nok ikke være nødvendigt, hvis ingen havde tilliden til ham.
Dermed ikke sagt at Real Madrid har interesse i at forstærke sig, for sådan er det altid i Real Madrid.
Ramos: "Det er sgu svært at være forsvar her, for hver gang de skyder, så er der mål"
Eksemplerne er måske overdrevet og mærkelige, men pointen er at man selvfølgelig ikke går ud og offentligt kritiserer sine holdkammerater. Det er ikke ofte man ser det, for det giver ingen mening at skabe et elendigt forhold til hinanden i omklædningsrummet. Selvfølgelig skal de bakke Navas op. Det betyder jo ikke at han har stået godt.
Jeg har som sådan været fint tilfreds med Navas gennem de sidste to sæsoner, men det er klart, at hans bundniveau simpelthen er for lavt. Det kan ikke være rigtigt, at der skal tiltagende De Gea rygter til at få ham til at præstere på et højt niveau igen. Det er alt for mange måneder, han har sejlet rundt i denne sæson. Så kan det godt være, at du kan gå på Youtube og finde 3-4 klips og vise dem igen og igen, men det gør ikke, at samtlige mål er forsvarets skyld.
Disse eksempler er jeg med på og kan godt forstå din pointe. Men nu har det jo været generelt for hele sæsonen at man har forsvaret Navas og lige efter sæsonens afslutning går Perez ud og siger det samme, godt nok på en lidt pudsig måde men udtalelserne herefter har ikke været anderledes. Jeg tror vitterligt på at Real Madrid er glad for Navas og gerne vil beholde ham.
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Hugol skrev:
Brylle skrev:
Disse eksempler er jeg med på og kan godt forstå din pointe. Men nu har det jo været generelt for hele sæsonen at man har forsvaret Navas og lige efter sæsonens afslutning går Perez ud og siger det samme, godt nok på en lidt pudsig måde men udtalelserne herefter har ikke været anderledes. Jeg tror vitterligt på at Real Madrid er glad for Navas og gerne vil beholde ham.
Der var nu skriveri i pressen i løbet af foråret om at flere i klubben så det som en prioritet at Real Madrid fandt ny førstemålmand denne sommer. Nuvel, så sluttede Navas godt af og man ender med to trofæer og så er det jo klassisk florentino at tænke at alt er i den skønneste orden - og han har i forvejen aldrig været glad for at bruge så mange penge på defensiven, da den ik sælger trøjer (sådan groft sagt) - så jeg tror det passer ham ok at spare pengene. Min holdning er bare at en stabil defensiv starter med en klassekeeper og jeg mener en sådan ka være guld værd - desværre har vi ik sådan én nu og det mener jeg er en skidt prioritering
Siempre fiel skrev: Ja der er vist ingen grund til at fortsætte debatten - for mens jeg har ret på et lille usselt Real Madrid forum i Danmark, så har guderne i hans egen klub jo bakket ham op og har tillid til ham - altså et forsøg på at vinde en diskussion ved at sige "æv bæv, ingen ka ha ret i noget som helst hvis nogen fra Real Madrid siger det modsatte" - det er det samme som at argumentere for at man ligeså vel ka lukke et forum på dette for hvorfor overhovedet debattere ting som transfers for hvorn sku vores mening nogensinde være mere rigtig end en træner eller præsident i Real Madrid. Og gider ik engang komme ind på det omkring opbakningen - der er jo ALTID total opbakning helt indtil spilleren er sparket ud på røv og albuer - selv Danilo er der helt givet total opbakning til fra både træner og præsident uagtet at manden har været en katastrofe - og 5 minutter efter at de har udtalt total opbakning, så ka han være solgt, så argumentet er ligesom dødt i vandet, ska vi ik blive enige om det
Det har da bestemt relevans at både spillere og trænere samt klubbens ledelse har tillid til en spiller, fremfor en der sidder nede på den lokale med en bajer i hånden. Det har intet med æv bæv at gøre. Og uden vi skal ud i endnu et indlæg om tilladelser til holdninger og meninger, så vil jeg sige at den kan du udmærket have uden problemer, men det at udtalelse sig så voldsomt om en spiller, der faktisk har udsigt at være mellem stængerne for tredje år i træk under hårdt pres fra alle sider, må alligevel have lidt indflydelse på selv de største kritikkere.
Ja det er altid opbakning, men når sæsonen er overstået så kan man altid finde frem til om opbakningen er sandfærdig og det må man sige at det er den i hvert fald.
Det må du da også vide, når du følger så meget med.
Også blandt klubbens fans er der opbakning
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Men det er da sjovt, at klubben har SÅ stor tiltro til Navas, og alligevel har Florentino Perez travlt med at forklare, at man er gået væk fra DDG, for i stedet at holde rigtig meget øje med Donnarumma. For mig er det et klart signal om, at man ønsker forstærkninger til den post - hvilket der er alt mulig god grund til.
Jeg vil ikke være ked af hvis han blev købt, ej heller hvis Navas er første prioritet næste sæson. Jeg ved godt Perez har sagt at man holder øje med Donnarumma, men det ser jo så ud til at han alligevel bliver. Det er da også en smule sjovt at han nu bliver :)
Hugol skrev:
Siempre fiel skrev: Ja der er vist ingen grund til at fortsætte debatten - for mens jeg har ret på et lille usselt Real Madrid forum i Danmark, så har guderne i hans egen klub jo bakket ham op og har tillid til ham - altså et forsøg på at vinde en diskussion ved at sige "æv bæv, ingen ka ha ret i noget som helst hvis nogen fra Real Madrid siger det modsatte" - det er det samme som at argumentere for at man ligeså vel ka lukke et forum på dette for hvorfor overhovedet debattere ting som transfers for hvorn sku vores mening nogensinde være mere rigtig end en træner eller præsident i Real Madrid. Og gider ik engang komme ind på det omkring opbakningen - der er jo ALTID total opbakning helt indtil spilleren er sparket ud på røv og albuer - selv Danilo er der helt givet total opbakning til fra både træner og præsident uagtet at manden har været en katastrofe - og 5 minutter efter at de har udtalt total opbakning, så ka han være solgt, så argumentet er ligesom dødt i vandet, ska vi ik blive enige om det
Det har da bestemt relevans at både spillere og trænere samt klubbens ledelse har tillid til en spiller, fremfor en der sidder nede på den lokale med en bajer i hånden. Det har intet med æv bæv at gøre. Og uden vi skal ud i endnu et indlæg om tilladelser til holdninger og meninger, så vil jeg sige at den kan du udmærket have uden problemer, men det at udtalelse sig så voldsomt om en spiller, der faktisk har udsigt at være mellem stængerne for tredje år i træk under hårdt pres fra alle sider, må alligevel have lidt indflydelse på selv de største kritikkere.
Ja det er altid opbakning, men når sæsonen er overstået så kan man altid finde frem til om opbakningen er sandfærdig og det må man sige at det er den i hvert fald.
Og det er netop her problemet indtræder. Den ENESTE grund til at Keylor Navas får lov til at fortsætte er, at han er sympatisk. Intet andet. Fansene kan lide ham på grund af dette, og Florentino Perez har for første gang i lang tid skabt et godt forhold til fansene og dette vil han ikke ødelægge ved at købe en ny keeper for €70 millioner som tilhængerne ikke vil have.
På instagram skriver han blandt andet:
Donnarumma: "I want to reiterate my absolute love for Milan and their fans. After the u21 Euro's, I'll meet with the club for my renewal."
Vi er hermed fanget med Mr. Pura Vida.
Edit: Donnarumma har nu skrevet at han er blevet hacked og har derefter slettet sin Instagram-konto. Spændende!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Hugol skrev:
Jeg taler i øst og du fortsætter i vest. Jeg gider ik debattere det længere for du taler konstant om alt muligt fløjtende ligegyldigt for mig - om manolo, Luis og Fernando eller endda 99,9 % af alle andre fans ææææææælsker Navas fordi han er sød, god mod dyr og beder til både Madonna og påskeharen, så gør det så absolut intet som helst indtryk på mig for jeg er totalt ligeglad med mandens kedelige, uskyldsrene personlighed - jeg bekymrer mig derimod om at han flyver rundt i alle de forkerte retninger når der kommer en kugle mod målrammen - jeg er så primitiv at bekymre mig alene om mandens manglende målmandsmæssige kvaliteter. Manden er jo ik engang Top 3 i La Liga, måske ik engang Top 5 - jeg er ik engang overbevist om at han er den bedste keeper i vores egen trup. Men fint nok - vi havde lige en enestående mulighed for at hapse verdens største målmandstalent til spotpris, men man nøler og tøver og fyrer 45 mio af efter Vinicius, samtidig med at man ska bøvle rundt for at slukke Cristianobranden og vupti, så ser det ud til muligheden er væk. Den er edderbankme startet sløjt denne transfersommer hvor man ellers startede med at stå med alle kort på hånden for at optimere en trup som allerede så god ud.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-