Diario Gol: Marcelo vil væk, hvis Cristiano Ronaldo rejser
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er agurketid og nu melder Diario Gol, at Marcelo er vældig utilfreds med den behandling, som Cristiano Ronaldo har fået af Real Madrid og han har derfor sendt en klar besked til Florentino Pérez:
- Hvis Cristiano Ronaldo rejser denne sommer, så rejser jeg også.
Real Madrids viceanfører er en af grundstenene på holdet og en af de spillere, som har det næreste forhold til Cristiano Ronaldo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Haha, ok. Det her er nonsens.
Real Madrid er Marcelos hjem. Det bliver en lang sommer, hvis man dvæler ved enhver nyhed af en sådan art.
Kan heller ikke se Marcelo andre steder end RM, selvom han er meget velkommen til at overtage VB i stedet for Baines i Everton, men det er nok bare en ønsketanke fra mig;-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Ronaldo. Fair nok. Han har spillet nogle år i United, og de var den første klub til at give ham en voldsom lønstigning. Måske han føler han kan brænde sine sidste år af i en tryg klub inden den endelige pension.
Marcelo. Hvad skulle Marcelo i United? Jeg tror ikke på den. Artiklen nævner ikke noget om Manchester United men blot at han vil væk, men hvorfor skulle han rejse til en anden klub, hvor Ronaldo heller ikke befinder sig i? Så kan man lige så godt blive på toppen. Alternativt kan man tage til Ronaldos kommende klub, men alt er et skridt ned for Marcelo.
Alt ovenstående baserer naturligvis udelukkende på hvis rygterne om Ronaldo er sande.
Edit: Velkommen til Broholm
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg mener, han skader klubben med sin tavshed!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
"Maybe they hate me because I'm too good."
Han har fået mundkurv på af klubben eller tavshed er guld!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Medierne ved simpelthen hvad Marcelo har skrevet til Florentino. Hvordan har han egentligt kontaktet Florentino, har det været over en SMS, E-mail eller andre platforme?
De kan jo skrive hvad de har lyst til åbenbart, kildehenvisninger er blevet en by i Rusland.
Her er endnu et eksempel:
www.diariogol.com/es/notices/2017/06/-si...no-ronaldo-76406.php
(Og kan simpelthen ikke tage mig af at folk ikke kan spansk, der eksisterer en "oversættelses" funktion i de fleste browsere der gør arbejdet plus/minus :) )
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Muchas felicidades Mister @zidane
Te deseo lo mejor Siempre
Z.Z
Liket af Ronaldo
Zyconith skrev:
Sahinovic skrev: Medierne ved simpelthen hvad Marcelo har skrevet til Florentino. Hvordan har han egentligt kontaktet Florentino, har det været over en SMS, E-mail eller andre platforme?
De kan jo skrive hvad de har lyst til åbenbart, kildehenvisninger er blevet en by i Rusland.
Her er endnu et eksempel:
www.diariogol.com/es/notices/2017/06/-si...no-ronaldo-76406.php
(Og kan simpelthen ikke tage mig af at folk ikke kan spansk, der eksisterer en "oversættelses" funktion i de fleste browsere der gør arbejdet plus/minus :) )
I følge den er der noget med Ronaldo og en hvid kjole der går til midten af marts.. Hvor det så end er på kroppen? I følge billedet er Ronaldo tydeligt "anspændt" - med oversætterens egne ord. Er det fordi, den hvide kjole er for kort fordi den kun går til marts? Altså tidligt på året? tidligt=kort? Og så slutter artiklen med, at Bale er arving til ledelsen.. Kan da godt forstå, hvis Ronaldo så kræver en lønforhøjelse, med det lave niveau Bale har leveret.
Og noget med at Ramos synes, at alle skal arbejde lige hårdt, og så er der 2 grupper, og mere kunne der simpelthen ikke findes logik i...
Kan du ikke for min skyld, forklare hvad der står i artiklen, for i følge ovenstående virker oversætteren jo ikke optimalt?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.