Diario Gol: Marcelo vil væk, hvis Cristiano Ronaldo rejser

9 år 1 måned siden #13 af mohbar
Haha den var god. Det må være det der skaber laviner i medierne. De tyr til dårlige Google Translates og pludselig så har Ronaldo lyst til kjoler og Bale skal i Real Madrids ledelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #14 af R7CR7GB11

Kratmus skrev:

Zyconith skrev:

Sahinovic skrev: Medierne ved simpelthen hvad Marcelo har skrevet til Florentino. Hvordan har han egentligt kontaktet Florentino, har det været over en SMS, E-mail eller andre platforme?

De kan jo skrive hvad de har lyst til åbenbart, kildehenvisninger er blevet en by i Rusland.

Her er endnu et eksempel:

www.diariogol.com/es/notices/2017/06/-si...no-ronaldo-76406.php

(Og kan simpelthen ikke tage mig af at folk ikke kan spansk, der eksisterer en "oversættelses" funktion i de fleste browsere der gør arbejdet plus/minus :) )

I følge den er der noget med Ronaldo og en hvid kjole der går til midten af marts.. Hvor det så end er på kroppen? I følge billedet er Ronaldo tydeligt "anspændt" - med oversætterens egne ord. Er det fordi, den hvide kjole er for kort fordi den kun går til marts? Altså tidligt på året? tidligt=kort? Og så slutter artiklen med, at Bale er arving til ledelsen.. Kan da godt forstå, hvis Ronaldo så kræver en lønforhøjelse, med det lave niveau Bale har leveret.

Og noget med at Ramos synes, at alle skal arbejde lige hårdt, og så er der 2 grupper, og mere kunne der simpelthen ikke findes logik i...

Kan du ikke for min skyld, forklare hvad der står i artiklen, for i følge ovenstående virker oversætteren jo ikke optimalt?

Jeg grinte saa meget mere af det her end jeg burde.
Hold kaeft det er god laesning :-D

Artiklen forklarer, at der i oejeblikket er spilltelse i omklaedningsrummet. Det er paa baggrund af en udtalelse fra Ramos om, at Ronaldo er den eneste, der ikke behoever at forsvare, fordi han scorer 60 maal per saeson.
Isco, Kroos, Modric, Morata og Asensio forstaar ikke at alle ikke skal arbejde lige haardt.

Det er sgu mere eller mindre dét. Ikke meget du er gaaet glip af, for sikke en omgang sludder. Jeg koeber den i hvert fald ikke :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum