Marca: Chelsea intensiverer jagten på Danilo

9 år 2 uger siden #25 af Hugol

AmorMadrid skrev:

Hugol skrev: Som udgangspunkt var Danilo heller ikke 40 millioner euro værd da vi købte ham. Vi har lidt et tab på 40 millioner euro plus hans løn og bonusser oveni. Og det tror du at man kan grine sig fra, omg niveauet er lavt herinde pt

Nu har Kassow vidst forklaret det. Han er enig i, at det var et dårligt køb fra starten af. Men han mener også, at hvis man kan få 30mil for ham, så skal man sælge, da det er bedre end ingenting.
Lad nu vær med at køre denne her ligegyldige debat videre

Jeg ser hverken du eller Kassow har forstået det essentielle ved Danilo sagen, derfor virker det omsonst at du prøver at redde ham.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
9 år 2 uger siden #26 af AmorMadrid

Hugol skrev:

AmorMadrid skrev:

Hugol skrev: Som udgangspunkt var Danilo heller ikke 40 millioner euro værd da vi købte ham. Vi har lidt et tab på 40 millioner euro plus hans løn og bonusser oveni. Og det tror du at man kan grine sig fra, omg niveauet er lavt herinde pt

Nu har Kassow vidst forklaret det. Han er enig i, at det var et dårligt køb fra starten af. Men han mener også, at hvis man kan få 30mil for ham, så skal man sælge, da det er bedre end ingenting.

Jeg ser hverken du eller Kassow har forstået det essentielle ved Danilo sagen, derfor virker det omsonst at du prøver at redde ham.

Jamen hvad er så det essentielle? Jeg vil vædde med, at det er blevet afdækket tidligere i den her tråd, men derfor vil jeg da gerne høre det alligevel.
Hvis det bare er, at vi i første omgang betalte mere for Danilo end vi nu sælger ham for, så har jeg forstået det, og det tror jeg heller ikke, at der er nogen der ikke har.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
9 år 2 uger siden #27 af Hugol

AmorMadrid skrev:

Hugol skrev:

AmorMadrid skrev:

Jamen hvad er så det essentielle? Jeg vil vædde med, at det er blevet afdækket tidligere i den her tråd, men derfor vil jeg da gerne høre det alligevel.
Hvis det bare er, at vi i første omgang betalte mere for Danilo end vi nu sælger ham for, så har jeg forstået det, og det tror jeg heller ikke, at der er nogen der ikke har.

Det essentielle er at Kassow tror vi tager en sejr ved det beløb vi sælger ham for. Det har han faktisk ingen anelse om at vi gør. Det er hans egen subjektive holdning, at vi gør dette og har intet med begrebet "sunk cost" at gøre".

Alle vil jo være glade for, at vi kan trække så mange penge ud af Chelsea som muligt, men man kan ikke udelukke alt det der har været i mellem af forhistorie og hvad der vil ske efter.

Det er ikke bare sort hvidt.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo
Emnet er blevet låst.
9 år 2 uger siden #28 af Kimbo
Klassisk arrogance fra en vis bruger her i tråden, fantastisk nedladende måde at debattere på.
Ang. Danilo sagaen er der vidst ikke meget at grine af, gigantisk flop som har kostet os kassen.
Emnet er blevet låst.
9 år 2 uger siden #29 af Administrationen
I har stort set alle anmeldt hinanden for tonen i andres indlæg. Vi kunne vælge at banne jer alle eller finde én synder. Men i første omgang lukker vi tråden og så må man i fremtiden nøjes med at anmelde og ikke efterfølgende falde til selvsamme niveau, hvis det skal have en effekt.

Videre.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum