Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #1

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger

Real logo 140717

Ligesom man troede, at Real Madrid havde opgivet at hente David De Gea til den spanske hovedstad, beretter et engelsk medie, at madrilenerne fortsæt er interesserede Manchester United-målmandens evner.

Der har været stille omkring Real Madrids interesse i David De Gea den seneste tid, men nu puster engelske The Sun imidlertid til ilden. Således skriver det engelske medie, at Real Madrid angiveligt planlægger en storstilet offensiv for at kapre den spanske målmand inden transfervinduet lukker i.

The Sun erfarer, at Real Madrid er klar til at smide 50 millioner pund efter Manchester Uniteds sidsteskanse, som Kongeklubben i flere tempi forgæves har forsøgt at lokke til Madrid.

Senest i 2014, hvor en faxmaskine angiveligt var skyld i, at David De Gea ikke endte i Real Madrid. I den forbindelse skrev den spanske målmand i stedet for under på en femårig kontrakt med Manchester United, men The Sun mener at vide, at målmanden, trods den lange kontrakt, ønsker at skifte tilbage til spansk fodbold.

Fortsættelse følger....

The administrator has disabled public write access.

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #2

Min holdning:

1. Hvordan ser Real Madrids økonomi ud? Vil købet overhovedet føles dyrt? Hvis det vil føles ekstremt dyrt for klubben, så bør man måske beholde Navas. Pengene kan bruges bedre. Eller spares op til sæsoner, hvor vi er mere pressede på den europæiske trone.
2. Vil DDG virkelig til Real Madrid? Hvis han tøver med skiftet, så bør man beholde Navas.

Det er naturligvis ikke den mest troværdige kilde, men hvis vi ser bort fra det, hvad siger I andre så?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af Kassow-Rossing.

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #3

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Rubish kilde, sorry to say.
Club castizo y generoso... todo nervio y corazón.
Følgende bruger(e) har sagt tak: El_Juan, BBB

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #4

Kassow-Rossing skrev:
Min holdning:

1. Hvordan ser Real Madrids økonomi ud? Vil købet overhovedet føles dyrt? Hvis det vil føles ekstremt dyrt for klubben, så bør man måske beholde Navas. Pengene kan bruges bedre. Eller spares op til sæsoner, hvor vi er mere pressede på den europæiske trone.
2. Vil DDG virkelig til Real Madrid? Hvis han tøver med skiftet, så bør man beholde Navas.

Hvad siger I andre?

Jeg synes ikke man skal går efter ham. Han har på intet tidspunkt været opsat efter at skifte. Så hellere købe en målmand, der kan give seriøs modstand til Navas og erstatte Casilla i stedet for at erstatte Navas.

Angående om vi har råd?
www.fourfourtwo.com/features/revealed-eu...whos-made-most-money
Så har vi ifølge ovenstående liste brugt 545 millioner pund : klubber der har brugt flest penge 2010-16. Vi er nr.7 på listen. Klubber som City, Chelsea, United, PSG, Barcelona og Liverpool alle foran os. Vi har til gengæld også tjent 306 millioner pund i perioden. Jeg er sikker på vi har råd, hvis vi var desperate efter succes, så havde man set mere aggressive Real både købe De Gea og Mbappe, men vi er i en rigtig god position, da vi ikke rigtig mangler nogen til start 11 og heller ikke rigtig nogen til bænken. Vi har forstærket os klogt på de positioner vi har brug for.
giant.gfycat.com/ThreadbareInfiniteAsianconstablebutterfly.webm
Støtter Bale
Regner med han laver mindst 20 mål denne sæson.
Følgende bruger(e) har sagt tak: El_Juan

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #5

• Salix7
  • Salix7's profilbillede
  • Guld bruger
  • Hala Madrid!
Kassow-Rossing skrev:
Min holdning:

Det er naturligvis ikke den mest troværdige kilde, men hvis vi ser bort fra det, hvad siger I andre så?

Jeg ved ikke, hvor seriøst man skal tage dette rygte ... meeeeeen en drøm kan gå i opfyldelse, hvis vi laver en byttehandel, hvor Bale sendes til United og De Gea + en pose penge sendes til Madrid :-D <3 Læg der til at Navas naturligvis sælges, da han ikke skal være reserve. Så vil økonomien se helt fin ud i den handel! :-D

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #6

• El_Juan
  • El_Juan's profilbillede
  • Platin bruger
Nej tak! Han har forpasset sin chance. Og så længe han ikke selv gider presse på for et skifte, så kan han rende og hoppe. Den to år yngre Courtois har kontraktudløb i 2019. Derfor skal han hentes næste sommer i stedet. Færdig arbejde!
Følgende bruger(e) har sagt tak: BBB

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #7

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Fondo_Sur skrev:
Rubish kilde, sorry to say.

Sidste gang The Sun blev brugt, skrev jeg, at intet troværdigt nyhedsmedie bør bruge dem. Det blev åbenbart ignoreret.

Når The Sun bliver nævnt, er det jo 100% silly season.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Fondo_Sur

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #8

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
El_Juan skrev:
Nej tak! Han har forpasset sin chance. Og så længe han ikke selv gider presse på for et skifte, så kan han rende og hoppe. Den to år yngre Courtois har kontraktudløb i 2019. Derfor skal han hentes næste sommer i stedet. Færdig arbejde!

Nu spørger jeg dumt, men hvor mange spillere tror du virkelig presser på for at gennemfører et skifte til Real Madrid? Altså i den grad, at de offentligt selv går ud og ytre om et skifte? Man brænder sine broer, og sætter sin nuværende arbejdsgiver i en lorte situation. Nuvel, så vil dit svar vel nok være, at det bare sådan gamet er, men lidt forståelse for, at man ikke opfører sig idiotisk overfor de mennesker som egentlig har givet en tillid er vel helt forståeligt, og helt fair.

Man ville jo heller ikke selv have sine spillere gør det samme. I bund og grund handler det vel om, at Real blev grådige, og de håbede de kunne få De Gea stort set gratis sæsonen efter. Real satte De Gea i en lorte situation, og selvom mange herinde mener, at han skulle slå koldt vand i blodet, så er det jo bare ikke jeres karriere han skulle gamble med, men sin egen.

De Gea afviste jo United ved forhandlingsbordet, da han hellere ville til Real. Hvad mere kan forlange uden at være en kæmpe idiot? :) Jeg kalder ikke dig idiot, så misforstå mig ikke. Jeg mener bare man mangler forståelse for tingene, hvis kravet er, at alle spillere skal brænde deres broer, og skide højt og helligt på de mennesker som i første omgang har formet spilleren, og haft troen fra starten af. Lige De Gea havde en utrolig hård første sæson, hvor United gentagende gange var ude at forsvarer ham. Det glemmer man ikke, og det skal man ikke glemme uanset hvor stort et skridt det så er og skrive under med Real.

Real Madrid kunne få De Gea til en favorabel pris. Kvalitet koster, og længere er den vel ikke.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af Dios.
Følgende bruger(e) har sagt tak: mat_hattrick, Zamorano

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #9

• El_Juan
  • Platin bruger
Dios skrev:
Nu spørger jeg dumt, men hvor mange spillere tror du virkelig presser på for at gennemfører et skifte til Real Madrid? Altså i den grad, at de offentligt selv går ud og ytre om et skifte? Man brænder sine broer, og sætter sin nuværende arbejdsgiver i en lorte situation. Nuvel, så vil dit svar vel nok være, at det bare sådan gamet er, men lidt forståelse for, at man ikke opfører sig idiotisk overfor de mennesker som egentlig har givet en tillid er vel helt forståeligt, og helt fair.

Man ville jo heller ikke selv have sine spillere gør det samme. I bund og grund handler det vel om, at Real blev grådige, og de håbede de kunne få De Gea stort set gratis sæsonen efter. Real satte De Gea i en lorte situation, og selvom mange herinde mener, at han skulle slå koldt vand i blodet, så er det jo bare ikke jeres karriere han skulle gamble med, men sin egen.

De Gea afviste jo United ved forhandlingsbordet, da han hellere ville til Real. Hvad mere kan forlange uden at være en kæmpe idiot? :) Jeg kalder ikke dig idiot, så misforstå mig ikke. Jeg mener bare man mangler forståelse for tingene, hvis kravet er, at alle spillere skal brænde deres broer, og skide højt og helligt på de mennesker som i første omgang har formet spilleren, og haft troen fra starten af. Lige De Gea havde en utrolig hård første sæson, hvor United gentagende gange var ude at forsvarer ham. Det glemmer man ikke, og det skal man ikke glemme uanset hvor stort et skridt det så er og skrive under med Real.

Real Madrid kunne få De Gea til en favorabel pris. Kvalitet koster, og længere er den vel ikke.

Hvorfor spørger du, for efterfølgende selv at tolke dig frem til et svar?

Skal jeg give dig et tal? Så lad os sige 26,7424 spillere i snit. Lad os lige få én ting på det rene. Fordi du tolker det at presse på for et skifte, som værende lig med at de offentligt selv går ud og ytrer ønske om et skifte, er ikke ensbetydende med, at det er jeg mener. Tværtimod. Så lad nu være med at tolke dig frem til en mening og så stille et spørgsmål ud fra det, som du i øvrigt selv vælger at svare på med brændende broer og højhelligt skideri. Så kunne du i stedet have spurgt mig, hvad jeg egentlig mener med det jeg skrev.

Med det in mente, så har jeg altså på intet tidspunkt sagt, at han selv skulle gå ud i offentligheden og presse på for et skifte. Det er faktisk meget simpelt. Jeg forestiller mig noget i stil med dette: David de Gea er ude og gå en tur på Manchester Uniteds ledelsesgange. Pludselig står han foran Mourinhos dør. Han banker på døren. "Kom ind," lyder det. "Hej jefe," siger De Gea. "Nu skal du høre chef, jeg kunne godt tænke mig en ny udfordring. Jeg ønsker at skifte væk og jeg ved - ligesom i ved det - at Real Madrid er interesserede. Jeg ønsker at skifte dertil." Så kan du selv brygge (læs: tolke) videre på resten af historien. Hvilket du mere eller mindre har gjort så fint.

Og ja, jeg stoppede med at læse efter den første passage.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af El_Juan.

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #10

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
@El_Juan.

Haha :D Ligesom dig, så tror jeg heller ikke på, at United på intet tidspunkt har vidst, at De Gea ville til Real Madrid. Faktisk tror jeg også, at De Gea pressede United til ikke at sælge.
Den hopper du vel ikke selv på! Selvfølgelig har De Gea da prøvet at presse United bag lukkede døre. Hvis ikke De Gea selv ville skifte, så havde skiftet nok aldrig været så tæt på som det var, og slet ikke til den uhørte lave pris.

Det er derfor jeg spørger! Er der andre veje at gå end til pressen? Vi skal jo ikke gøres os dummere end vi er, så derfor går vi alle selvfølgelig udfra at United har kendt til, at De Gea gerne vil skifte klub. Kom nu altså.

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #11

• El_Juan
  • Platin bruger
Dios skrev:
Haha :D Ligesom dig, så tror jeg heller ikke på, at United på intet tidspunkt har vidst, at De Gea ville til Real Madrid. Faktisk tror jeg også, at De Gea pressede United til ikke at sælge.
Den hopper du vel ikke selv på! Selvfølgelig har De Gea da prøvet at presse United bag lukkede døre. Hvis ikke De Gea selv ville skifte, så havde skiftet nok aldrig været så tæt på som det var, og slet ikke til den uhørte lave pris.

Det er derfor jeg spørger! Er der andre veje at gå end til pressen? Vi skal jo ikke gøres os dummere end vi er, så derfor går vi alle selvfølgelig udfra at United har kendt til, at De Gea gerne vil skifte klub. Kom nu altså.

Så du tror De Gea pressede United til ikke at sælge? Fint nok. Den vil ikke gå videre med. Jeg vil dog sige dette: Det bekræfter blot min indledende pointe om, at manden ikke vil Real Madrid nok. Så tak for det. Og selvfølgelig skal Real Madrid ikke blive ved med hovedløst at jagte en spiller, som ikke vil det 100 procent. At klubberne var nået til enighed og det var faxmaskinen der fejlede, kan vi ikke rigtig bruge til noget nu. Faktum er at han kort tid efter forlængede sin kontrakt med Manchester United, hvilket jeg som sådan godt kan følge, men i min optik er der efterfølgende ikke noget der har peget i retning af, at han virkelig gerne vil til Real Madrid. Og nej, kære Dios, du spurgte ikke... Du tolkede, ud fra hvad du mente jeg mente, og så svarede du.

Det svarer til en teenage-knægt som over tre år jagter den samme pige. Først vil hun gerne, så vil hun ikke, så ved hun ikke rigtig, så vil hun gerne, så gider hun ikke længere, så kan det være måske... Pointen er meget, meget simpelt og kunne have sparet dig for en masse ord. Move along. Bogstavelig talt.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af El_Juan.

Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea 2 måneder 1 uge siden #12

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
El_Juan skrev:
Dios skrev:

Så du tror De Gea pressede United til ikke at sælge? Fint nok. Den vil ikke gå videre med. Jeg vil dog sige dette: Det bekræfter blot min indledende pointe om, at manden ikke vil Real Madrid nok. Så tak for det. Og selvfølgelig skal Real Madrid ikke blive ved med hovedløst at jagte en spiller, som ikke vil det 100 procent. At klubberne var nået til enighed og det var faxmaskinen der fejlede, kan vi ikke rigtig bruge til noget nu. Faktum er at han kort tid efter forlængede sin kontrakt med Manchester United, hvilket jeg som sådan godt kan følge, men i min optik er der efterfølgende ikke noget der har peget i retning af, at han virkelig gerne vil til Real Madrid. Og nej, kære Dios, du spurgte ikke... Du tolkede, ud fra hvad du mente jeg mente, og så svarede du.

Det svarer til en teenage-knægt som over tre år jagter den samme pige. Først vil hun gerne, så vil hun ikke, så ved hun ikke rigtig, så vil hun gerne, så gider hun ikke længere, så kan det være måske... Pointen er meget, meget simpelt og kunne have sparet dig for en masse ord. Move along. Bogstavelig talt.

Det kaldes ironi :)

Det svarer ikke til, at man jagter en pige. Det svarer til, at man vil købe en varer, men man venter fordi man har fødselsdag nogle måneder efter, så man kan få den gratis i stedet for. Og haps, så er den ikke længere tilgængelig. Den med faxen er vel kun Real Madrid fans der stadig tror på.

Og bare lige for at få det på det rene, så tolkede jeg udfra, at vi begge var indforstået med, at De Gea selvfølgelig havde taget den snak med United om et skifte, da han afslog en kontraktforlængelse og nogle uger efter var skiftet stort set på plads. United havde ingenting at vinde overhovedet ved det salg, og de stod ikke i en vanskelig situation, hvor de akut manglede penge.
Derfra kom min konklusion, at der kun er en vej tilbage, og det er i pressen. Min fejl, hvis du stadig tror, at De Gea slet ikke har taget snakken med United om, at han ville til Real. Logikken er bare slet ikke tilstede så.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.