Engelsk medie: Real Madrid i nyt forsøg på at gafle David De Gea

9 år 2 uger siden #13 af Daniel

BBB skrev:

Fondo_Sur skrev: Rubish kilde, sorry to say.

Sidste gang The Sun blev brugt, skrev jeg, at intet troværdigt nyhedsmedie bør bruge dem. Det blev åbenbart ignoreret.

Når The Sun bliver nævnt, er det jo 100% silly season.

Det er op til dig selv om du vil tage madridista.dk seriøst, BBB. Det står udelukkende for egen regning!

Der er sommer. Der er rygter. Der er silly season. Der er sommer på madridista.dk. Der er rygter på madridista.dk. Der er silly season på madridista.dk.

Så vil du nok mene, at vi burde være mere selektive på det store nyhedsmarked, men denne nyhed genererer debat og det er alfa omega, da vi (madridista.dk) vægter dette forum usandsynligt højt. Det er fint for mig, at du står på bagben over, at denne nyhed ser dagens lys på madridista.dk.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #14 af Steen
Desværre er der ikke hold i dette rygte. De Gea kommer aldrig til at stå for Real Madrid. Zidane gjorde det klart for Perez at han ikke vil have en ny målmand i år, og det accepterede Perez. Idioti, men sådan er det jo.

9 år 2 uger siden #15 af BBB

Daniel skrev:

BBB skrev:

Sidste gang The Sun blev brugt, skrev jeg, at intet troværdigt nyhedsmedie bør bruge dem. Det blev åbenbart ignoreret.

Det er op til dig selv om du vil tage madridista.dk seriøst, BBB. Det står udelukkende for egen regning!

Der er sommer. Der er rygter. Der er silly season. Der er sommer på madridista.dk. Der er rygter på madridista.dk. Der er silly season på madridista.dk.

Så vil du nok mene, at vi burde være mere selektive på det store nyhedsmarked, men denne nyhed genererer debat og det er alfa omega, da vi (madridista.dk) vægter dette forum usandsynligt højt. Det er fint for mig, at du står på bagben over, at denne nyhed ser dagens lys på madridista.dk.

Jeg forstår ikke, at "debat" (Det er reelt Dios og Juan der mundhugges) vægtes højere end den integritet, som er fundamentet for et nyhedsmedie.

Nationen skaber også debat, men der er ingen grund til at arbejde efter laveste fællesnævner. Det burde være rigeligt, at facebook-siden er populistisk.

9 år 2 uger siden #16 af Daniel

BBB skrev:

Daniel skrev:

BBB skrev:

Jeg forstår ikke, at "debat" (Det er reelt Dios og Juan der mundhugges) vægtes højere end den integritet, som er fundamentet for et nyhedsmedie.

Nationen skaber også debat, men der er ingen grund til at arbejde efter laveste fællesnævner. Det burde være rigeligt, at facebook-siden er populistisk.

En gang til for Prins Knud: Madridista.dk's forum er fundamentet for nyhederne i al almindelighed. Ja, uden forum/debat er jeg i tvivl om, hvorvidt madridista.dk ville eksistere eller ej. Det kan ikke være så fandens svært at forstå, og da slet ikke for en bruger, der sidder på en pedistal langt væk fra laveste fællesnævner

Og som jeg lagde ud med i tidligere indlæg: Det er op til dig selv, om du tager madridista.dk seriøst. Jeg håber da bare inderligt på, at der sidder ganske få brugere bag skærmene, som ikke anser madridista.dk som en troværdig side, fordi der kommer nyheder i sommerperioden fra kilder, som du ikke giver en skid for!

Det bliver sgu for kedeligt, og nyhedsstrømmen minimal, hvis nyhederne kun kommer fra BBC, Skysports, Kicker mm.

Et rygte skal som udgangspunkt ALTID tages med et gran salt. Det troede jeg også, at man var klar over, når man dagligt forbigår denne fællesnævner?
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved Daniel.

9 år 2 uger siden #17 af BBB
Her gik jeg og troede at kvaliteten af nyheden afgør om det er værd at afdække eller ej. Hvis premissen er, at der skal X nyheder ud hver dag uanset kvaliteten af disse, så har jeg misforstået grundlaget for Madridista.dk.

The Sun skriver også at Ronaldo kun har én ven tilbage i Real Madrid efter rygterne om hans utilfredshed.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 uger siden #18 af Brylle
Det er vel op til folk selv at vurdere om de tror på rygtet eller ej. Jeg synes det er fint, at Madridista.dk hopper med på Silly Season og bringer en masse rygter. For det første, så skaber det lidt aktivitet og for det andet, så får vi noget at diskutere ud fra i denne periode, hvor der ingen kampe er. Altså er der alle gode grunde til at bringe en del rygter om interessante spillere.

Jeg tror ikke selv på, at De Gea kommer. Jeg håber det dog, for han er en fantastisk keeper, som vil passe godt ind.

Leveret af Kunena Forum