Vil Mourinho have Gareth Bale?
Neye skrev:
mat_hattrick skrev:
Neye skrev:
p0kerNiNja skrev: Det er en hård ting at være Bale fan disse dage.
Jeg føler efterhånden jeg er den eneste når man læser forskellige indlæg :)
Jeg er helt enig i at bales skader efterhånden får mig til at rive mit tynde hår af i raseri. Og ja han ligner også en der famler rundt i blinde(adam) og har gjordt det en del måneder. Denne sæson er skæbnesæsonen for ham, vi vandt ALT der var værd at vinde sidste år uden bale. Kunne være interessant at se gareth bale i topform til at hjælpe i år?? det virker som om folk tror han er på niveau med Faubert, HUntelaar og whatever. Bale har leveret en masse legendariske øjeblikke for og har haft masser af perioder med vanvittigt fodboldspil. specielt i 2016 var han helt fantastisk, ved godt det er et stykke tid siden men lad os tage de positive briller på og forvente at zidane fjerner ham fra den latterlige højrekant.
ZIDANE! vær venlig at smide bale ind i 10'er rollen bag Mbappe og Ronaldo. Jeg syntes det er et eksperiment der skal prøves. ELLER du kan også smide ham helt i front i et 2 mands angreb hvis ikke mbappe kommer.
SKulle vi ende med at sælge Gareth Bale (hvilket jeg ikke tror) så skal vi VIRKELIG være sikker på at hente en ousmane dembele eller mbappe.
Mbappe er jo hentet
Er han? :O
Venter vi ikke bare på den officielle bekræftelse?
Så langt tror jeg desværre ikke vi er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev:
Neye skrev:
mat_hattrick skrev:
Neye skrev:
Jeg er helt enig i at bales skader efterhånden får mig til at rive mit tynde hår af i raseri. Og ja han ligner også en der famler rundt i blinde(adam) og har gjordt det en del måneder. Denne sæson er skæbnesæsonen for ham, vi vandt ALT der var værd at vinde sidste år uden bale. Kunne være interessant at se gareth bale i topform til at hjælpe i år?? det virker som om folk tror han er på niveau med Faubert, HUntelaar og whatever. Bale har leveret en masse legendariske øjeblikke for og har haft masser af perioder med vanvittigt fodboldspil. specielt i 2016 var han helt fantastisk, ved godt det er et stykke tid siden men lad os tage de positive briller på og forvente at zidane fjerner ham fra den latterlige højrekant.
ZIDANE! vær venlig at smide bale ind i 10'er rollen bag Mbappe og Ronaldo. Jeg syntes det er et eksperiment der skal prøves. ELLER du kan også smide ham helt i front i et 2 mands angreb hvis ikke mbappe kommer.
SKulle vi ende med at sælge Gareth Bale (hvilket jeg ikke tror) så skal vi VIRKELIG være sikker på at hente en ousmane dembele eller mbappe.
Mbappe er jo hentet
Sådan har jeg ellers læst og tolket medier som Marca. At det kun drejede sig om at få de sidste detaljer på plads men at det nærmest blot er en en formsag og ikke mindst i Reals hænder. Så i konteksten:
p0kerNiNja skrev: SKulle vi ende med at sælge Gareth Bale (hvilket jeg ikke tror) så skal vi VIRKELIG være sikker på at hente en ousmane dembele eller mbappe.
Vi står jo nærmest i den omvendte situation, at Mbappe er sikker og problemet er nu at vælge hvem der skal ud i stedet for Mbappe
- p0kerNiNja
-
- Bandlyst
-
- 1 2 3 FOOK THE MAYWEATHERS!!
tænk hvis vi kunne hente dembele om et år oveni......BOOM
p0kerNiNja skrev: håber VIRKELIG du har ret.
tænk hvis vi kunne hente dembele om et år oveni......BOOM
Sådan som jeg har opfattet situationen, så står jo nærmest i den omvendte situation af den du beskrev og at Mbappe er relativ sikker og problemet nu er at vælge hvem der skal ud i stedet for Mbappe - her f.eks. Bale.
Og enig, Dembele kunne være en god investering næste år, når vi tænker på Ronaldos fremskredne alder
Neye skrev:
Real HWL skrev:
Neye skrev:
mat_hattrick skrev:
Neye skrev: Mbappe er jo hentet
Sådan har jeg ellers læst og tolket medier som Marca. At det kun drejede sig om at få de sidste detaljer på plads men at det nærmest blot er en en formsag og ikke mindst i Reals hænder.
Sådan husker jeg også forløbet med DDG. Der var Marca og AS vist også enige om, at det blot var en formalitet - vist endda et par gange i løbet af processen.
- p0kerNiNja
-
- Bandlyst
-
- 1 2 3 FOOK THE MAYWEATHERS!!
før der står OFFICIELT er alt muligt. skulle mbappe mod forventning vælge at blive i monaco et år mere er det "gode nyheder" for os ville jeg mene
BBB skrev: Sådan husker jeg også forløbet med DDG. Der var Marca og AS vist også enige om, at det blot var en formalitet - vist endda et par gange i løbet af processen.
Der er intet der er 100 % sikkert, før der er en endelig underskrift. Min pointe er, at som p0kerNiNja skrev, så skulle vi være sikker på at kunne hente enten Mbappe eller Dembele, hvis vi skulle af med Bale. Pointen er, at vi nærmest står i den modsatte ende af skalaen, at finde en der skal ud, for at gøre plads til Mbappe, hvis altså man skal tro på f.eks. Marcas beskrivelser af situationen.
Og ja jeg tror vi er så godt som sikker på at få Mbappe og at de sidste detaljer er op til Real selv, om vi vil betale rammeaftalen, der er på plads og som Marca m.fl. refererer til
- Brylle
- Gæst
-
Absolut ikke. Der er vel en grund til, at James, Morata og Mariano er blevet solgt. Det er jo ikke bare dødvægt, men tre spillere, der har bidraget lidt til en god sæson, og derfor er der i den grad gjort plads til Mbappé. Sælger man en angriber mere for at få plads til Mbappé, så bliver det en lang sæson når Bale bliver skadet, Ronaldo bliver træt og Benzema i 90% af kampene spiller på et niveau, som ikke berettiger til La Liga.Neye skrev:
BBB skrev: Sådan husker jeg også forløbet med DDG. Der var Marca og AS vist også enige om, at det blot var en formalitet - vist endda et par gange i løbet af processen.
Der er intet der er 100 % sikkert, før der er en endelig underskrift. Min pointe er, at som p0kerNiNja skrev, så skulle vi være sikker på at kunne hente enten Mbappe eller Dembele, hvis vi skulle af med Bale. Pointen er, at vi nærmest står i den modsatte ende af skalaen, at finde en der skal ud, for at gøre plads til Mbappe, hvis altså man skal tro på f.eks. Marcas beskrivelser af situationen.
Og ja jeg tror vi er så godt som sikker på at få Mbappe og at de sidste detaljer er op til Real selv, om vi vil betale rammeaftalen, der er på plads og som Marca m.fl. refererer til
Brylle skrev:
Absolut ikke. Der er vel en grund til, at James, Morata og Mariano er blevet solgt. Det er jo ikke bare dødvægt, men tre spillere, der har bidraget lidt til en god sæson, og derfor er der i den grad gjort plads til Mbappé. Sælger man en angriber mere for at få plads til Mbappé, så bliver det en lang sæson når Bale bliver skadet, Ronaldo bliver træt og Benzema i 90% af kampene spiller på et niveau, som ikke berettiger til La Liga.Neye skrev:
Bale er dødvægt. Jeg kunne aldrig påstå de 3 andre ville være dødvægt. Det må stå for din egen regning.
Bale er en meget dyr dødvægt, fordi han ikke rigtig passer ind nogen steder. Jow, hvis vi fortsætter med 4-3-3. Ellers er der ikke plads til ham, som jeg ser det. Jeg skulle blive meget overrasket hvis han kunne trænes til at kunne spille en af de to angribere i en 4-4-2. Og som 10´er er han helt uanvendelig i forhold til hvem vi i forvejen råder over. Så i sidste ende er han kun brugbar som reserve i yderste nødstilfælde og det er jeg ikke sikker på Bale synes er en god ide. Ja, det ville være spild af de gode ressourcer han trods alt har og som er meget mere anvendelige i andre klubber
Neye skrev:
Real HWL skrev:
Neye skrev:
mat_hattrick skrev:
Neye skrev:
Mbappe er jo hentet
Sådan har jeg ellers læst og tolket medier som Marca. At det kun drejede sig om at få de sidste detaljer på plads men at det nærmest blot er en en formsag og ikke mindst i Reals hænder. Så i konteksten:
p0kerNiNja skrev: SKulle vi ende med at sælge Gareth Bale (hvilket jeg ikke tror) så skal vi VIRKELIG være sikker på at hente en ousmane dembele eller mbappe.
Vi står jo nærmest i den omvendte situation, at Mbappe er sikker og problemet er nu at vælge hvem der skal ud i stedet for Mbappe
Monaco udtaler selv: www.bold.dk/fodbold/nyheder/monaco-vi-ta...aengelse-med-mbappe/
Jeg tror Mbappe sidder i disse dage og tænker sig godt og grundig om.
- Brylle
- Gæst
-
Selvfølgelig er Bale ikke en dødvægt. Bale giver jo nogle andre strenge at spille på med hans fart og hans fænomenale spark. Ja, han er vel den spiller i truppen med det bedste langskud? Samtidig har han vist, at han kan lave mål. Jeg ser ham ikke nødvendigvis starte inde i en CL-finale, hvis alle er klar, men jeg ser ham som en spiller, vi får gavn af, hvis han holder sig skadesfri og hvis han indgår i et godt rotationssystem. Selvfølgelig kan han spille en slags angriber i Zidanes meget frie diamant-system. Det vil give ham en meget fri rolle som angriber og så kan han finde de positioner, hvor han er god.Neye skrev:
Brylle skrev:
Bale er dødvægt. Jeg kunne aldrig påstå de 3 andre ville være dødvægt. Det må stå for din egen regning.
Bale er en meget dyr dødvægt, fordi han ikke rigtig passer ind nogen steder. Jow, hvis vi fortsætter med 4-3-3. Ellers er der ikke plads til ham, som jeg ser det. Jeg skulle blive meget overrasket hvis han kunne trænes til at kunne spille en af de to angribere i en 4-4-2. Og som 10´er er han helt uanvendelig i forhold til hvem vi i forvejen råder over. Så i sidste ende er han kun brugbar som reserve i yderste nødstilfælde og det er jeg ikke sikker på Bale synes er en god ide. Ja, det ville være spild af de gode ressourcer han trods alt har og som er meget mere anvendelige i andre klubber
Men igen: Lige nu mangler vi en spiller til offensiven, så det ikke bliver for tyndt. Sælger du Bale, så skal du finde en ny. Der skal spilles mange kampe, og vores angribere er efterhånden oppe i årene. Jeg har forresten heller ikke beskyldt dig for at kalde dem dødvægt. Jeg huskede dig bare på de offensive spillere, som er blevet solgt. At jeg sagde, de ikke er en dødvægt, var blot for at understrege at de alle tre spillede en rolle på holdet. Nogle mere end andre.
Real HWL skrev: Monaco udtaler selv: www.bold.dk/fodbold/nyheder/monaco-vi-ta...aengelse-med-mbappe/
Jeg tror Mbappe sidder i disse dage og tænker sig godt og grundig om.
Nu må vi se. Det skulle undre mig meget, hvis en rammeaftale ikke er blevet underskrevet, når Marca skriver som de gør. Men okay en rammeaftale er heller ikke en endelig aftale og før den er underskrevet, så er intet 100 % sikkert. Det kan vi slet ikke blive uenige om.