Isco fortsat uden ny kontrakt

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Isco har fortsat ikke forlænget sin kontrakt med Real Madrid og det er selv om den spanske midtbanetekniker umiddelbart efter afslutningen på sidste sæson fortalte at man var tæt på at at underskrive en ny kontrakt.

Hen over sommeren er der fortsat ikke sket noget og spekulationerne tog fart, da Barcelona blev tvunget til salget af Neymar, men umiddelbart har man i Catalonien erkendt, at man ikke får fat i Isco, som da også forventes at sætte sin underskrift på en ny kontrakt med Real Madrid inden alt for længe.

Parterne er principielt enige og på ledelsesgangen i Real Madrid frygter man ikke at miste Isco, som i øvrigt har en anti Barcelona-klausul i sin kontrakt og som kan forvente følgeskab ved kontraktforlængelsen. Således spekuleres der i, at også Marcelo, Carvajal, Benzema og Zidane skal omkring Florentino Pérez´ kontor for at lave nye kontrakter med klubben.

Isco sluttede sidste sæson med 42 kampe og 11 mål og der er udsigt til masser af spilletid i den kommende sæson også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Isco fortsat uden ny kontrakt
Sæsonen begynder om 3 dage. Den der med, at alt var sikkert, og de bare skulle tilbage til Spanien frygter jeg altså meget for.
Nuvel, så sagde Isco at alt var klart lige efter Chl triumfen, men kan det ikke være Bale's rolle der stadig giver ham tvivl? Jeg mener bare, at det vel kun er i Real Madrid's interesse, at få den kontrakt underskrevet hurtigst muligt.
Isco kan mærke støtten fra fansene, og specielt sidste sæson under Bale's skade, men BBC truer stadig.
Hvis tvivlen er herinde, hvorfor skulle den så ikke være hos ham?

Der er mange kontrakter der skal fornyes siges der, men ingen er så kritiske som Isco's kontrakt. Var den lavet, og alle var glade, så var den vel også skrevet under nu!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

8 år 11 måneder siden #3 af Siempre fiel

Dios skrev: Sæsonen begynder om 3 dage. Den der med, at alt var sikkert, og de bare skulle tilbage til Spanien frygter jeg altså meget for.
Nuvel, så sagde Isco at alt var klart lige efter Chl triumfen, men kan det ikke være Bale's rolle der stadig giver ham tvivl? Jeg mener bare, at det vel kun er i Real Madrid's interesse, at få den kontrakt underskrevet hurtigst muligt.
Isco kan mærke støtten fra fansene, og specielt sidste sæson under Bale's skade, men BBC truer stadig.
Hvis tvivlen er herinde, hvorfor skulle den så ikke være hos ham?

Der er mange kontrakter der skal fornyes siges der, men ingen er så kritiske som Isco's kontrakt. Var den lavet, og alle var glade, så var den vel også skrevet under nu!

Fuldstændig enig - jeg personligt har på intet tidspunkt været rolig ift forlængningen og har været småirriteret over dé dér skråsikre "bare rolig, han har jo sagt han fortsætter"-kommentarer herindefra. Nuvel, jeg tror da også at han forlænger, men jeg er mildt sagt ikke skråsikker og er meget nervøs efterhånden. Iscos forhandlingssituation blir kun bedre for hver dag - vi ka jo ik gå ud og få hverken 100 eller 200 mio EUR for ham nu og vi ka jo ik hente noget der minder om en erstatningen for de 30-50 mio vi måske ville ku få for ham nu, måske ville vi ik engang ku finde hans lige for 150 mio! Sælger vi ham ikke og trækker forlængningen ud - eller ligefrem går i hårdknude eller stopper forhandlingen - så ka man jo godt true med tribunen, men faktum er jo at en Isco på tribunen ka blive mindst ligeså kostbart rent sportsligt for klubben som for spilleren. Og der er jo ik mange måneder før at Isco ka forhandle med andre klubber, så jo, jeg er nervøs. Forhåbentlig ender det godt og udramatisk med en forlængning indenfor kort tid, men jeg er ikke sikker før blækket er tørt. Og hvis Zizou vil insistere på at spille det håbløse 4-4-3 med vores ulidelige BBC-trio, så forstår jeg udmærket hvis Isco venter, skifter og scorer kassen samtidig med at han kommer til et for ham mere spændende sportsligt projekt..
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

8 år 11 måneder siden #4 af DarioGomez
Enig!

Jeg tror på, han rejser. Faktisk er jeg overbevist om det.

De andre spilleres kontrakter haster ikke så meget som Iscos. Og så længe intet er skrevet under, kan alt ske.

Uagtet skråsikkerheden herinde.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved DarioGomez.

8 år 11 måneder siden #5 af ChrillRM14

DarioGomez skrev: Enig!

Jeg tror på, han rejser. Faktisk er jeg overbevist om det.

De andre spilleres kontrakter haster ikke så meget som Iscos. Og så længe intet er skrevet under, kan alt ske.

Uagtet skråsikkerheden herinde.

Oooooog lige pludseligt går vi fra at være monsterfavoritter til nr. 34 og kunne le lidt af kaosset i Barca til at være dækket af koldsved, mens vi med et glas panodiler forsøger at dulme hovedpinen over det absurde i, at man står til en hel sæson med BBC og en Isco, der er smuttet andetsteds...

Mareridt... FÅ. DET. FIKSET. ZIDANE!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 11 måneder siden #6 af PMO
Besvaret af PMO på emne Isco fortsat uden ny kontrakt
Dette er ret symptomatisk for klubben pt. Det kan godt være at der er blevet hentet spillere til B-opstillingen, men de store transfers lader, ligesom de foregående sæsoner, vente på sig. Hvis Mbappé er tiltænkt en plads i truppen i denne sæsoner skulle han være købt i starten af juli, således han kunne være med i optakten. Ligesom Iscos kontrak skulle have været forlænget efter ChL. Et eller andet sted "fortjener" han også at komme til en klub hvor han er nr. 1 og ikke skal stå bag en kronisk skadet Walieser og en alt andet end målfarlig franskmand.

8 år 11 måneder siden #7 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Isco fortsat uden ny kontrakt
VM spiller absolut også en stor rolle her. Hvis Barca tager ham er han sikker starter og forlænger han, samtidig med at Bale bliver, så er det mere kritisk for ham og hans evt rolle til VM.

Jeg tror det står og falder med Bales rolle i RM

8 år 11 måneder siden #8 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Isco fortsat uden ny kontrakt
Jeg ville ikke ane hva jeg skulle gøre af mig selv hvis Perez/Zidanes vanvidstrang til at holde hånden over Bale var skyld i at Isco ender hos rivalerne til ingen penge eller gratis

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 11 måneder siden #9 af Siempre fiel
Altså han kommer jo ik til Barca i år - det er enten en anden klub i år eller evt Barca gratis næste år. Selvfølgelig går man ik ud og sælger ham til Barca nu for 35 mio - så dum er der vel for faen ingen i ledelsen der er. Men altså - det er en reel trussel at miste ham gratis næste sommer
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 11 måneder siden #10 af Zyconith

Siempre fiel skrev: Altså han kommer jo ik til Barca i år - det er enten en anden klub i år eller evt Barca gratis næste år. Selvfølgelig går man ik ud og sælger ham til Barca nu for 35 mio - så dum er der vel for faen ingen i ledelsen der er. Men altså - det er en reel trussel at miste ham gratis næste sommer

Skulle han beslutte sig for ikke at forlænge kan han få lov til at spille tredje division.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Zyconith.

8 år 11 måneder siden #11 af Dios
Besvaret af Dios på emne Isco fortsat uden ny kontrakt

PMO skrev: Dette er ret symptomatisk for klubben pt. Det kan godt være at der er blevet hentet spillere til B-opstillingen, men de store transfers lader, ligesom de foregående sæsoner, vente på sig. Hvis Mbappé er tiltænkt en plads i truppen i denne sæsoner skulle han være købt i starten af juli, således han kunne være med i optakten. Ligesom Iscos kontrak skulle have været forlænget efter ChL. Et eller andet sted "fortjener" han også at komme til en klub hvor han er nr. 1 og ikke skal stå bag en kronisk skadet Walieser og en alt andet end målfarlig franskmand.

Jeg er om nogen den største kritikker af Bale, og selvfølgelig vil jeg se ham langt væk fra Real Madrid. Jeg er dog bare ikke enig i, at det er symptomatisk for klubben ikke at købe ind til start 11'eren. For hvem skulle købes for at kunne forstærke dette hold? Mbappé lignede ikke en mand som på nogen måder kunne true Benzema igår, og har faktisk spillet utrolig dårligt hele pre-season. Før i tiden hentede vi den ene spiller efter den anden til start 11'eren. Den ene store stjerne kom efter den anden, men titlerne er først kommet efter vi stoppede med den politik.
Vi har den bedste start 11'er. Det må titlerne efterhånden vise. Vi har/havde den største bredde. Det viste rotationen os sidste sæson, om end der er skiftet ud på alle kanter i bredden denne sæson.
Der bliver endelig købt med tanke bag, og skal man hente en milliard spiller, så sker det ikke på 3 dage. Vi står trods alt stadig med BBC og Isco som alle forventer fast spilletid. Asensio banker i den grad på, og fortsætter han sit uhørte høje niveau, så står han også som fast starter næste sæson.

Min pointe er egentlig, at det er svært at forstærke start 11'eren. Om man kan lide Benzema og Bale eller ej, så er der måske nogle magtkampe kørende i baggrunden vi ikke kender til. Jeg tror selv på, at Ronaldo f.eks. har nedlagt veto på et salg af Benzema. Jeg kan godt forstå hvorfor der ikke er blevet handlet ind til start 11'eren, for i mine øjne har vi mange af spillerne siddende på bænken, som indenfor et par år alle er at finde i start 11'eren.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Tyskfugl

8 år 11 måneder siden #12 af Siempre fiel
Og så risikerer han at miste VM - måske. Men vi ska med garanti betale en kæmpe hyre et helt år for absolut ingenting - samtidig med at vi ska undvære vores mest kreative, og måske bedste offensive spiller, hele sæsonen - med risiko for at det kommer til at koste alvorligt sportsligt. Og herefter smutter han så uden kompensation - det lyder som om dén trussel om 3. division er værst for os selv

Leveret af Kunena Forum