Isco fortsat uden ny kontrakt
Zyconith skrev:
Siempre fiel skrev: Altså han kommer jo ik til Barca i år - det er enten en anden klub i år eller evt Barca gratis næste år. Selvfølgelig går man ik ud og sælger ham til Barca nu for 35 mio - så dum er der vel for faen ingen i ledelsen der er. Men altså - det er en reel trussel at miste ham gratis næste sommer
Skulle han beslutte sig for ikke at forlænge kan han få lov til at spille tredje division.
Er det ikke direkte til Barcelona.dk? Så smålige må vi aldrig nogensinde blive!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev: Jeg kan godt forstå hvorfor der ikke er blevet handlet ind til start 11'eren, for i mine øjne har vi mange af spillerne siddende på bænken, som indenfor et par år alle er at finde i start 11'eren.
Jeg kan IKKE forstå at man ka lade være med at købe til start-11eren med dén keeper :-D Ellers er det jo rigtigt at det er svært at upgrade - jeg ser dog Benzema og Bale som to spillere der ik burde være i startopstillingen (eller klubben) af åbenlyse årsager - men man ka da sagtens argumentere for at eksempelvis Isco og Asensio så er de to spillere der sku tage over. Men en Mbappe eller Dybala tror jeg nu nok man ku ha forstærket startopstillingen eller truppen med - og så ha smidt B og B på porten
BBC er død, No isco No disco, så meget lærte vi alle sidste sæson, forhåbentlig husker Perez og Zidane dette
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Det var bare lidt drilleri. Glem det. Vi kommer aldrig ud i den situation. Det holder "selvopfattelsen" ikke til for nogen af parterne. Det er simpelthen for uprofessionelt og dårlig forretning.
Jeg vil mene at Isco står i en bedre situation end klubben. Hvis de ikke kan give ham en garanti på ligestilling med Bale, så er der rigeligt med klubber i landskabet der kan love fast spilletid og en måske højere løn. Og klubben lader jo ikke spillere blive der ikke ønsker at være der. Omvendt synes jeg at Isco skulle holde ud og se sæsonen an som den forløber. Det samme mente jeg i Moratas tilfælde. Alt andet lige vil Isco have en stor fremtid i Real Madrid hvis han formår at bygge videre på de gode takter fra foråret, og Real Madrid vil have en aktie i fremtiden i Isco.
Er ikke i tvivl om at Zidane vil sørge for at alle er tilfredse på den ene eller anden måde, selvom det ligner at det bliver en 4-3-3 med BBC, men spørgsmålet er hvordan vil han gøre det? Og hvad skal Isco så tænke om hele situation? Isco kan ikke satse på at BBC er så skadet som i sidste sæson. Spiller han så de mindre vigtige kampe og bliver indskiftet hvert 60. minut?
@ Dios
Ingen over klubben... Undtagelserne skulle så lige være Isco og Benz :)
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Zyconith skrev:
Siempre fiel skrev: Altså han kommer jo ik til Barca i år - det er enten en anden klub i år eller evt Barca gratis næste år. Selvfølgelig går man ik ud og sælger ham til Barca nu for 35 mio - så dum er der vel for faen ingen i ledelsen der er. Men altså - det er en reel trussel at miste ham gratis næste sommer
Skulle han beslutte sig for ikke at forlænge kan han få lov til at spille tredje division.
Er det ikke direkte til Barcelona.dk? Så smålige må vi aldrig nogensinde blive!
Selvfølgelig forlænger Isco, men det må også være på sin plads at han ikke får et eneste minut for førsteholdet, hvis han vil rejse på fri transfer og måske endda til Barcelona. Det er der ikke noget småligt i.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Slap af og stol på Florentino har alt under styre. Isco forlænger 100%, det kan der slet ikke være tvivl om.
Ingen over klubben, enig, men er dit eksempel overhovedet klubben værdigt? Ikke i mine øjne! Det er vel klubben egens skyld, hvis ikke der bliver forlænget med Isco, så derfor må man også tage det som en mand, hvis Isco netop vil rejse gratis, eller tage til Barcelona. Det vil gøre så ondt i røven, men det kan og skal vi aldrig bebrejde Isco for.
@madrid2000.
Der er rigtig meget småligt i det. Det er dog en personsag, og den smitter af på holdningen til denne. Vi kan kun bebrejde os selv. Længere er den vel ikke. Så du mener ikke folk herinde var bekymret for Isco sagen før Neymar salget? :D Jeg kan da nok godt tælle til de første 10 indlæg fra din side af, hvor du skriver præcis det samme som nu :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: @Zyconith.
Ingen over klubben, enig, men er dit eksempel overhovedet klubben værdigt? Ikke i mine øjne! Det er vel klubben egens skyld, hvis ikke der bliver forlænget med Isco, så derfor må man også tage det som en mand, hvis Isco netop vil rejse gratis, eller tage til Barcelona. Det vil gøre så ondt i røven, men det kan og skal vi aldrig bebrejde Isco for.
@madrid2000.
Der er rigtig meget småligt i det. Det er dog en personsag, og den smitter af på holdningen til denne. Vi kan kun bebrejde os selv. Længere er den vel ikke. Så du mener ikke folk herinde var bekymret for Isco sagen før Neymar salget? :D Jeg kan da nok godt tælle til de første 10 indlæg fra din side af, hvor du skriver præcis det samme som nu :D
Nu er klubben samlet set blevet forbedret på alle leder og kanter siden Florentinos anden periode, men altså, klubben værdigt... Man kan sgu aldrig vide sig sikker:
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
@madrid2000.
Vi kan kun bebrejde os selv? Nej! Vi kan også bebrejde Isco, hvis han ikke vil forlænge.
Argumenterne for at smutte er jo papirtynde.. Han vil ikke forlænge på grund af Bale, han skulle være bange for at miste sin plads i VM truppen? Jamen han har indtil nu fået nok spilletid til at komme på landsholdet - og da han med afstand er den bedste offensive Spanske spillere i øjeblikket, så afhænger hans startplads i både RM og på landsholdet af hans egne præstationer. Asensio kan vel også forlange et skifte, fordi hans deltagelse er mere tvivlsom og sådan kan man fortsætte. Nacho kan også forlange at skifte for at være sikker på at komme til VM.
madrid2000 skrev:
@madrid2000.
Vi kan kun bebrejde os selv? Nej! Vi kan også bebrejde Isco, hvis han ikke vil forlænge.
Argumenterne for at smutte er jo papirtynde.. Han vil ikke forlænge på grund af Bale, han skulle være bange for at miste sin plads i VM truppen? Jamen han har indtil nu fået nok spilletid til at komme på landsholdet - og da han med afstand er den bedste offensive Spanske spillere i øjeblikket, så afhænger hans startplads i både RM og på landsholdet af hans egne præstationer. Asensio kan vel også forlange et skifte, fordi hans deltagelse er mere tvivlsom og sådan kan man fortsætte. Nacho kan også forlange at skifte for at være sikker på at komme til VM.
Med afstand den bedste? David Silva, Mata, Diego Costa, m.fl. kunne godt siges at være bedre eller på samme niveau.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
Med afstand den bedste? David Silva, Mata, Diego Costa, m.fl. kunne godt siges at være bedre eller på samme niveau.
Det er jo hvordan man ser fodbold. Jeg synes Isco var klart den bedste offensive midtbanespiller i slutning af sidste sæson.
Silva har været en af Spaniens allerbedste spillere og Mata er også en habil spiller, men jeg tror Isco vil være den dominerende på landsholdet fremadrettet fordi han er i sit livs form og har alderen med sig modsat de andre to, der nærmere sig de 30.