Inden Barcelona - Real Madrid, spansk Super Cup

8 år 11 måneder siden #49 af Daniel

Zyconith skrev: Ja, og man savner allerede Danilo med det ligegyldige spil Carvajal ligger for dagen.

Zyco kommentar, Zyconith ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #50 af Sahinovic

Zyconith skrev:

Sahinovic skrev:

Daniel skrev: Ind til videre det kedeligste El Clasico jeg har set i mands minde.

Enig. Jeg synes det er ærgerligt, at en finale skal spilles over to kampe, det virker lidt som om Real Madrid er lidt tilbageholdende eftersom der også er en kamp på Bernabéu.

Synes jeg i og for sig ikke at der er noget galt i. Fortsætter vi med at lukke Barcelona effektivt ned og undgår det røde kort, så tror jeg ikke at det er usandsynligt at vi kan komme til at kontrollere kampen og måske score.

Muligvis, men jeg foretrækker altså at se et Real Madrid hold der angriber, samt en underholdene El Clásico.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

8 år 11 måneder siden #51 af Lars1991

Zyconith skrev: Ja, og man savner allerede Danilo med det ligegyldige spil Carvajal ligger for dagen.

Havde Danilo været med havde vi vel allerede været bag ud med et par mål.

8 år 11 måneder siden #52 af JimmyBroe
Jeg vælger ikke at kommentere på Bale.. og Benz.. jøsses.

Vi har i momenter spillet fint. Men vi bliver hurtigt presset i bund. Isco er så smuk at se spille, men igen idag mangler det sidste. Vi skal træde i karakter i andenhalvleg og så skal der andre boller få suppen i front, Det vi har været vidne til er simpelthen bare jammerligt.

Jeg er her stadig XOXO

8 år 11 måneder siden #53 af madrid2000
Skandaløst kedelig kamp med endnu mere røvsyge kommentatorer, der har mere travlt med, hvad Neymar laver end hvad der foregår i den kom de er sat til at kommenterer.

Kroos, Benzema og Bale og man kunne blive ved. Alle har været piv ringe. De eneste der gøre det ok er Ramos og Varane.

Bale uden fart er ingenting. Utroligt hvor meget han er gået ned fra den ene sæson til den anden.

8 år 11 måneder siden #54 af Zyconith

Daniel skrev:

Zyco kommentar, Zyconith ;-)

Bliver grebet af den kritiske stemning. Hans sidste indlæg til Bale var det eneste noget nært positive fra hans side i dag. Ærgerligt at det lå for lavt

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #55 af Sebberg
Puha, Bale. Det er sgu ved at blive så tragikomisk, at du selv bør indgive en request om at skifte.

Jeg har i flere sæsoner forsvaret Bale, når folk har ønsket ham væk, for på trods af hans store mangler i de tekniske spil, så har jeg altid svoret til de andre kvaliteter, han har: slutprodukt og hurtighed.

Problemet er nu, at de er væk. Manden er seriøst ikke hurtig mere. Han løber lige så hurtigt som en gammel Pique... for tre år siden var han måske den hurtige topspiller i verdenen. Og så er der slutproduktet... han er jo ikke farlig mere.. det er alt fra timingen i spring til små bolde i feltet. Man tror ikke på, at han lige dukker op og scorer et mål ud af det blå. Har han overhovedet scoret mod Barcelona siden drømmemålet i CDR?

8 år 11 måneder siden #56 af Doc.juego
Synes vi potentiale i kampen. Bemzema og Bale er jo intet mindre end forfærdelige, de har begge ødelagt mange angreb. Hvis Bale ryger ud for en CR7, så kan der måske ske noget.

Samtidig har Kroos også spillet under vanlig niveau. Hans pasninger plejer at være knivskarpe, men mangler en del i dag.
Bale skal være fysisk stærk, hurtig og hovedstød stærk. Ind til videre har han været ingen af delene, taber alle fysiske dueller og løbedueller. Samtidig virkelig dumt gult.

Isco spiller en virkelig flot kamp, kovacic spiller også godt.

Carvajal begynder også at spille sig op.
Tror på en 1-1 eller 2-1 til os.

8 år 11 måneder siden #57 af Zyconith

Sebberg skrev: Puha, Bale. Det er sgu ved at blive så tragikomisk, at du selv bør indgive en request om at skifte.

Jeg har i flere sæsoner forsvaret Bale, når folk har ønsket ham væk, for på trods af hans store mangler i de tekniske spil, så har jeg altid svoret til de andre kvaliteter, han har: slutprodukt og hurtighed.

Problemet er nu, at de er væk. Manden er seriøst ikke hurtig mere. Han løber lige så hurtigt som en gammel Pique... for tre år siden var han måske den hurtige topspiller i verdenen. Og så er der slutproduktet... han er jo ikke farlig mere.. det er alt fra timingen i spring til små bolde i feltet. Man tror ikke på, at han lige dukker op og scorer et mål ud af det blå. Har han overhovedet scoret mod Barcelona siden drømmemålet i CDR?

Ja, det er ærgerligt. Mon ankelskaden​ har taget toppen af hans fart? Håber den kommer igen. Ellers må han genopfinde sit spil hvis han vil være relevant.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #58 af Dios
Hvordan kan Marcelo og Carvajal være i så dårlig forfatning? Det gør jo helt ondt og se. Uden vores offensive backs, så er vores spil med eller uden Isco godt nok stationært.

Om det er Bale-effekten eller ej, så er jeg godt nok ikke vild med den helt vildt direkte stil man praktisere. Fair nok, hvis Bale stadig var i samme forfatning som i 2013, men når selv Pique æder ham langsomt, så er den helt gal.
Benzema har fået fat i 0 bolde. Casemiro er den nye Adebayor. Han er kun med imod Barcelona for at skade modstanderen. Kroos er den største trafikkegle i moderne fodbold og Kovacic laver "for meget" defensivt arbejde.
Jeg ville gå amok, hvis jeg var træner. Hvordan kan Barcelona spille så meget i mellemrummet med en mand i undertal?

Ud med Benzema og Bale og ind med Ronaldo og Asensio. Jeg får decideret ondt i øjnene af, at se et så tamt angreb som idag!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

8 år 11 måneder siden #59 af Siempre fiel
Der er mange der har været under niveau. Men Benzema og Bale rammer lige præcist det forventelige niveau som de har "forkælet" os med i snart mange år. Uden tvivl den ringeste angrebsduo i de godt 30 år jeg har fulgt holdet. Ind med Morata og Mariano og lad os få noget vildskab (nå nej, der var noget med at Benzema var ved at græde over konkurrence i angrebet) - men så ind med Cristiano og Asensio og lad os slippe for den jammer..
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 11 måneder siden #60 af Brylle
Det kunne være hyggeligt at se Asensio og Ronaldo inde i stedet for Bale og Benzema, så man faktisk har nogle på toppen, man gider give bolden. Også selvom Benzema er verdens bedste angriber fordi han er god til at løbe væk fra farlige positioner :)

Kroos og vores backs har jeg heller ikke været imponeret over. Det er et problem, når de er så isolerede ude på siderne, men hvis det er prisen for at kunne spille med vores 4 midtbanespillere, så er det okay. De står fint defensivt og der er god plads derude, når der bliver skiftet side, så det skal de til at udnytte. Isco må gerne tage lidt mere ansvar og diktere spillet. Især fordi det ser ud til, at Kovacic har en del defensive opgaver.

Leveret af Kunena Forum