Bedømmelse af truppen mod Alavés
Sahinovic skrev: Kratmus skrev:
1. Jeg synes, at Ronaldo gjorde det fint, og spillede fint til sine medspillere(bemærk, ikke med, for han fik sjældent bolden tilbage, som han ville af Benzema og Bale. Isco ville for meget selv, og Asensio sov til middag). Så der var ikke rigtig nogen spillere at spille med offensivt.
Ronaldo havde sin(e) chance(r) idag - blandt andet det indlæg fra Isco - at skuddet så ikke engang var indenfor målrammen, er vel kun hans egen skyld.
Kratmus skrev:2. Jeg ved godt, at du foretrækker spillere som Messi, der kan drible og drible,
Når, er det virkeligt det eneste han kan? Jamen skal vi ikke også bare tage det fra, så kan overhovedet ingenting jo - altså nu hvor vi er igang med denne fiktive leg? (-:
Kratmus skrev:3. men Ronaldo kan andre ting, som du neglicerer - eksempelvis at kunne stille sig i boksen
Hvor har jeg negligeret Ronaldos placeringsevne? Jeg har netop talt denne egenskab gevaldigt op, for bare cirka en uge siden.
Kratmus skrev:4. Isco skulle have spillet chancen større, hvis ikke han kan score i en 1v1 mod målmanden, ligesom enhver anden spiller, inkl. Ronaldo, skal. Isco har bare samme problem som altid, nemlig at han er en magiker med bolden ligesom Messi, men han har ikke samme målfarlighed, og vil aldrig kunne måle sig med hverken CR7 eller Messi.
Ja, Isco skulle netop have spillet chancen større, det er et standpunkt jeg har uanset hvilken spiller der er tale om, det kan man ikke helt sige om alle af Ronaldos fans, det var egentligt bare det jeg fandt ironisk og havde lidt svært ved ikke at grine af (-:
1. Indlæg fra Isco - mener du tværpasningen, som CR7 tæmmer og skyder på stolpe?
2. Nej, jeg har aldrig sagt, at det var det eneste han kan. Hvis du forsøger at være sjov, ramte du ved siden af. Når du begynder på det med "fiktive leg", syntes jeg, at du fremstod arrogant, men jeg vælger at tro, at det ikke var hensigten. Jeg har faktisk ikke lavet nogen fiktiv leg, for jeg har ikke sagt, at det er det eneste, han kan. Det har du selv fundet på, det har du selv tillagt mine ord(uden belæg herfor). Så du har selv opfundet en lille fiktiv leg. Og så jeg gider ikke spilde mere af min tid på de der børnelege ;)
3. Du tager det ud af kontekst. Leg mig dig selv, hvis du skal gøre det...
4. Jeg mener også, at Ronaldo skal spille den større, hvis det var omvendt. Men scorer han, vil jeg ikke tillade mig at brokke mig. Havde Isco scoret, havde der ikke været noget brok herfra.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen