Bale ude i en måned

8 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Skadesproblemerne vil tilsyneladende ikke slippe Real Madrid og i dag er Gareth Bale vendt retur til den spanske hovedstad med den nedslående nyhed, at han må holde pause i den kommende måneds tid.

Waliseren var ellers draget til landsholds-samling for at spille de sidste kampe om en plads i næste års VM-slutrunde i Rusland, men måtte opgive at gennemføre træningen, hvorefter han blev frigivet af det nationale fodboldforbund og nu har man altså konstateret endnu en muskelskade hos den skrøbelige Bale.

Dermed går han glip af et gensyn med sine tidligere holdkammerater i Tottenham, som Real Madrid netop møder i løbet af den næste måned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #2 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Bale ude i en måned
13. skade i Real Madrid and still counting...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 9 måneder siden #3 af nono
Besvaret af nono på emne Bale ude i en måned
Jeg ville virkelig foragte Bale i Real Madrid meget, hvis han ikke inden da havde gjort mig så apatisk. :D

8 år 9 måneder siden #4 af BBB
Besvaret af BBB på emne Bale ude i en måned
Var han ikke også skadet inden han tog til landsholdssamling? Hvad skulle den flyvetur frem og tilbage gøre godt for i hans nuværende situation, når han kunne være blevet behandlet fire gange i løbet af de to flyveture.

Nogle gange ryster spillernes valg mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

8 år 9 måneder siden #5 af Mathiaska

8 år 9 måneder siden #6 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Bale ude i en måned
Er der nogen der kan forklare hvorfor nogle spillere, som tilsyneladende er i fremragende form (I Bale's tilfælde kan han jo løbe fra nærmest alle), konstant er skadet?

Er det måden de bevæger sig på i forhold til hvordan de træder når de løber eller er det bare rent genetisk betinget?

8 år 9 måneder siden #7 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Bale ude i en måned

BBB skrev: Var han ikke også skadet inden han tog til landsholdssamling? Hvad skulle den flyvetur frem og tilbage gøre godt for i hans nuværende situation, når han kunne være blevet behandlet fire gange i løbet af de to flyveture.

Nogle gange ryster spillernes valg mig.

Ah så simpelt er det vist ikke.

Men det er nærmere noget med, at landsholdets læge også gerne vil besigtige Bale for at sikre sig, at klubben ikke holder ham tilbage for at give ham en pause. Derfor er dette vist kutyme. (Omvendt kan man sige, at havde han begge ben i gips, så var han nok ikke blevet sendt afsted)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 9 måneder siden #8 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Bale ude i en måned

Kristian S skrev: Er der nogen der kan forklare hvorfor nogle spillere, som tilsyneladende er i fremragende form (I Bale's tilfælde kan han jo løbe fra nærmest alle), konstant er skadet?

Er det måden de bevæger sig på i forhold til hvordan de træder når de løber eller er det bare rent genetisk betinget?

Ingen af delene. Bale fx. har jo et ret elegant løb og træder utroligt nænsomt når han løber. Og genetisk fejler han jo intet.

Har du først én gang fået en skade i komplicerede led som fx. ankel eller knæ, er det ret normalt at man er fucked resten af livet og vil have gentagende komplikationer, genoperationer, nye skader der dukker op relateret til den første, der er en vis risiko for overbelastningsskader som følge af at man har været sat ude af spillet et stykke tid og kroppen ikke er klar til at genoptage fysisk aktivitet på samme niveau som førhen, etc.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 9 måneder siden #9 af Forever-madrisimo
Bale og Benzema er bare nogle klodser om benene på klubben. Skader år efter år og lad os da endelig beholde den endnu et år, bare for at se om de får langtidsskader igen.

8 år 9 måneder siden #10 af ertmann6363
Besvaret af ertmann6363 på emne Bale ude i en måned
Opdatering: Bale ude i 2 istedet for 4 uger

thats something??....

8 år 9 måneder siden #11 af Zeki98
Besvaret af Zeki98 på emne Bale ude i en måned

ertmann6363 skrev: Opdatering: Bale ude i 2 istedet for 4 uger

thats something??....

Som jeg også har givet udtryk for flere gange på diverse supportsider på facebook, så er omfanget af skaden ligegyldig. Man har brugt 700-800 millioner kroner på en spiller man ikke kan regne med. Det giver et voldsomt forvrænget billede af den trup man har tilrådighed, da man aldrig rigtig kan tælle Bale med. Når han er i form er han et monster, men han er bare aldrig rigtig i form mere. Og kommer det nok heller ikke igen. Synes man burde skippe ham videre til en anden klub, United fx og så score 5-600 millioner på ham som Mourinho glædeligt giver, det er i hvertfald min overbevisning.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Zeki98.

8 år 9 måneder siden #12 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bale ude i en måned

ertmann6363 skrev: Opdatering: Bale ude i 2 istedet for 4 uger

thats something??....

Betyder det ikke bare, at der så går færre dage imellem til hans næste skade?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden

Leveret af Kunena Forum