Før Real Madrid - Tottenham, Champions League 3. runde
DarioGomez skrev: Haha. Naturligvis er der straffe. Aurier vælter direkte ind i Kroos, der ellers er helt fri.
Det er skræmmende, hvor engelsk-liderlige de danske kommentatorer er. Eriksen mig her. Eriksen mig der.
Er det ikke bare typisk dansk nationalisme? Da Bendtner spillede for Arsenal lød det tit og oftest som om Pele var genfødt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
DarioGomez skrev: Haha. Naturligvis er der straffe. Aurier vælter direkte ind i Kroos, der ellers er helt fri.
Det er skræmmende, hvor engelsk-liderlige de danske kommentatorer er. Eriksen mig her. Eriksen mig der.
Derudover.
Jeg vil gerne se, at vi skifter til mere deciderede kanter for at presse deres 3-5-2-formation yderligere. Achraf bliver trods alt - og naturligt nok - overløbet fordi han er så langt fremme. Marcelo har været bedre til at holde igen qua sin rutine.
Det vil vi komme udover ved at have en forward og deciderede kanter. Spørgsmålet er så, hvordan 3-kanten centralt skal vende.
Vi skal slet ikke mer derud på kanterne. Achraf og Marcelo har rigeligt med plads derude allerede. Vi skal have Asensio ind og have gang i det hurtige småspil som også fremtvang straffesparket.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg kalder en dårlig berøring ;)Sahinovic skrev:
Madrid1998 skrev:
Men ikke også Modric og Kroos med det gode løb ? :-)Sahinovic skrev: Selvfølgelig er det skabt af Benzema med sit kølige overblik.
PS. selvfølgelig var der straffe, haha.
Selvfølgelig er de andre med, men Benzemas kølige touch til højre som snyder Tottenham forsvaret, efterfulgt af en bold i dybden, er det der reelt skaber den åbenlyse chance - intet mindre end verdensklasse.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Nøj hvor er han talentløs
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Brylle skrev: Hahaha jeg glæder mig til at se hvad visse brugere gør for at forsvare den der :D
Nøj hvor er han talentløs
I lige præcis den situation der er det i min verden langt mere uheld end kvalitet osv. Ligeså vel som det er mere held end forstand fra Lloris side.
Florentino Pérez
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Madrid1998 skrev: Han er snart 30, han er rutineret nok til at vide man ikke header midt på
Der er nok ikke nogen der vil argumentere for, at det ikke var en håbløs afslutning.
Florentino Pérez