Før Real Madrid - Tottenham, Champions League 3. runde

6 år 5 måneder siden #49 af Fondo_Sur
Må sku indrømme at jeg savner Morata efterhånden. Han havde i hvert fald noget energi.

Spillet må laves lidt om. Det er meget ærgerligt at Kovacic har været skadet for jeg ser ham pt. som en mulig starter. Hans evner er tiltrængte. Derudover skal Ceballos og Asensio prøves noget mere af.

Cristiano får ikke store nok målchancer. Og Benzema scorer ikke på sine.

Glæder mig dog til at Real Madrid overrasker alle igen og vinder på Wembley!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #50 af Zyconith
Det er lige ved at det er besværet værd at streame kampen med de kommentatorer. Hvor r det ulideligt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #51 af Zyconith

Fondo_Sur skrev: Må sku indrømme at jeg savner Morata efterhånden. Han havde i hvert fald noget energi.

Spillet må laves lidt om. Det er meget ærgerligt at Kovacic har været skadet for jeg ser ham pt. som en mulig starter. Hans evner er tiltrængte. Derudover skal Ceballos og Asensio prøves noget mere af.

Cristiano får ikke store nok målchancer. Og Benzema scorer ikke på sine.

Glæder mig dog til at Real Madrid overrasker alle igen og vinder på Wembley!


Som Luna hentydede så mangler der lige det sidste før at det går op i en højere enhed. Forsvaret er med hiv og sving, og offensiven får det svært når de stiller så kompakt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #52 af Real Madrid

Kratmus skrev: Det er vel egentlig ikke Benzema, der er faldet i niveau, men Ronaldo, der er faldet i niveau, så han ikke scorer så mange mål, at det dækker over Benzemas manglende evner foran mål.

For anden kamp i træk får modstanderne et mål på offside - smal - men den er der. Var det omvendt, havde det kørt i medierne.


Skal vi nu ikke liiiige, kan se der er flere, som er efter ham, men han har nu startet sæsonen med 7 mål og 1 assist i 9 kampe... 44 mål i 47 kampe og 11 assist i 2017. Kun Messi (49 mål) har scoret flere mål end Ronaldo i 2017, men han har også spillet 3 kampe mere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #53 af Vinícius

Real Madrid skrev:

Kratmus skrev: Det er vel egentlig ikke Benzema, der er faldet i niveau, men Ronaldo, der er faldet i niveau, så han ikke scorer så mange mål, at det dækker over Benzemas manglende evner foran mål.

For anden kamp i træk får modstanderne et mål på offside - smal - men den er der. Var det omvendt, havde det kørt i medierne.


Skal vi nu ikke liiiige, kan se der er flere, som er efter ham, men han har nu startet sæsonen med 7 mål og 1 assist i 9 kampe... 44 mål i 47 kampe og 11 assist i 2017. Kun Messi (49 mål) har scoret flere mål end Ronaldo i 2017, men han har også spillet 3 kampe mere.


Jeg er stadig stor fortaler for Ronaldo, men enhver kan se, at han ikke er på sit højeste lige nu. I går viste han nogle af de gamle egenskaber. Det ændrer ikke på, at han med sikkerhed stadigvæk er blandt verdens 2 bedste, måske endda den bedste. Hvis han blev målt på samme skala som de øvrige 10 spillere på banen, havde han fået mellem 4 og 5 i gårsdagens kamp - han var jo impliceret i nærmest samtlige chancer. Desværre for ham(han er nok egentlig ligeglad), måles han på Ronaldo-skalaen, hvor gårsdagens kamp ligger mellem 2 og 3.

Jeg synes, at Messi lige pt. er bedst, men Ronaldo er en sikker 2'er. Over hele sæsonen har CR7 været bedst(vigtigst)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #54 af Kristian S
Savner virkelig også Morata :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #55 af ChrillRM14
Det lidt ironiske ved Ronaldos 17/18-sæson har været, at han i mine øjne i forhold til tidligere sæsoner generelt har været langt mere deltagende i spillet, vist større overblik end vanligt og flere uselviske aktioner. Han kommer frem til ligeså mange chancer og ser ligeså fit og ærgerrig ud. Alligevel kan vi alle blive enige om, at han mangler det sidste målinstinkt og Ronaldo-klasse, der gjorde ham så pokkers god i slutningen af CHL og ligaen i perioden marts-maj.

Når det er sagt, så er hele holdet faldet i niveau. Offensiven er en skygge af 16/17-sæsonen, og Ronaldo er en stor del af det. Midtbanen er langt fra så kreativ og dominerende som for måneder siden. Man følte jo nærmest, at alle spørgsmål blev besvaret, da Zidane endelig overgav sig og gik fra 433 til 442. Det er lige spøjst, hvordan det ligner, at der igen mangler en sidste brik, før holdet kan præstere på sit absolut højeste.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Vinícius, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #56 af Fondo_Sur

ChrillRM14 skrev: Det lidt ironiske ved Ronaldos 17/18-sæson har været, at han i mine øjne i forhold til tidligere sæsoner generelt har været langt mere deltagende i spillet, vist større overblik end vanligt og flere uselviske aktioner. Han kommer frem til ligeså mange chancer og ser ligeså fit og ærgerrig ud. Alligevel kan vi alle blive enige om, at han mangler det sidste målinstinkt og Ronaldo-klasse, der gjorde ham så pokkers god i slutningen af CHL og ligaen i perioden marts-maj.

Når det er sagt, så er hele holdet faldet i niveau. Offensiven er en skygge af 16/17-sæsonen, og Ronaldo er en stor del af det. Midtbanen er langt fra så kreativ og dominerende som for måneder siden. Man følte jo nærmest, at alle spørgsmål blev besvaret, da Zidane endelig overgav sig og gik fra 433 til 442. Det er lige spøjst, hvordan det ligner, at der igen mangler en sidste brik, før holdet kan præstere på sit absolut højeste.


I hans første år gik han fra et dødt 4-2-3-1 system til et 4-3-3, i seneste sæson gik han så over til det 4-4-2, og denne sæson?

Forandringerne har betydet dynamik.

Som skrevet ser jeg muligvis en forandring igen. Ceballos, Kovacic, Asensio er alle gode nok til at starte. Theo burde også spille i stedet for en halv-klar Marcelo.

Men vi hænger også på vores spillere. Isco og Benzema må simpelthen levere mere. Jeg synes selv, at Cristiano gør det fremragende lige nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #57 af Macon
Synes næste starten på vores sæson, rent spillemæssigt, minder om vores sidste sæson, dog lavede vi en del flere mål og fik resultaterne.

Men når Ronaldo og benzema ikke slår til, bliver det svært for os, for Benzema virkelig ikke noget skud træning under træningerne? Det er sku det ved at være patetisk så mange 100% chancer han allerede har brændt i denne sæson.

Man skød sig selv i skoen i sommer, da man ikke hentede en reserve der kan presse ham mere, Zidane har jo ikke den store tiltro til Mayoral, siden han ikke for nogen starter, modsat morata, han fik sine starte sidste sæson.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Macon.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce