Morata fortryder skifte tilbage til Real Madrid

8 år 9 måneder siden #13 af Steen

Sahinovic skrev:

Steen skrev:

Sahinovic skrev: Steen skrev:

Problemet er bare, at Benzema er endnu dårligere, og at man ikke udskiftede ham kommer til at koste. Eller, det har det allerede gjort ...

Hold da fast, hvis man læser lidt rundt her på forum, så virker det til, at Real Madrids success nærmest kun er afhængig Benzema, noget af et ansvar den mand har fået med tiden.

Alle angribere i verden har en god portion ansvar, hvilket hviler i, at de skal score mål. Det er angribernes ansvar. I Benzemas tilfælde kan man ikke sige, at han har påtaget sig den ansvar. Han har faktisk gjort det modsatte. Benzema har direkte været skyld i pointtab mod både Valencia og Tottenham, med hans fantastiske missere på frit mål. Oveni dette har han spillemæssigt været ringe i størstedelen af de andre kampe.
Det giver jo sig selv, at der bliver peget fingre af Benzema. Det bør vel være klart for enhver, at Ronaldo er urørlig. Det burde han ikke være, men det er han, om vi vil det eller ej. Han har også været forfærdelig, men modsat Benzema har han ikke misset på frit mål. Faktisk tror jeg, at Benzema i denne sæson har misset flere 100% chancer end Ronaldo har gjort i hele sin tid i Madrid.

Vi tabte også mod Girona, og der havde Benzema ikke misset en chance på frit mål.

Selv hvis Benzema havde scoret på samtlige af sine chancer, så ændrer det jo overhovedet ikke på, at lige siden Zidane har været ansat, har Real Madrid spillet det mest kedelige og idéforladte fodbold langt størstedelen af tiden. Tager man Benzema ud af holdopstillingen, så spiller Real Madrid heller ikke bedre fodbold, tværtimod, derfor forstår jeg ikke helt at der bliver snakket så meget om ham, når vi har bedre spillere som knap nok bliver nævnt herinde, men det er jo så fordi de åbenbart er fredet.

Og på det punkt er vi helt enige. Det var blandt andet noget af det jeg skrev efter en kamp for nyligt, jeg kan ikke huske hvilken. Når Benzema er på banen, så koster han grundet hans latterlige afbrændere. Men så snart han bliver udskiftet, så skaber vi til gengæld slet ikke chancer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum