Pedrerol: Neymar har frikøbs-klausul på 222 millioner €

8 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Det helt store samtale-emne i Spanien i disse dage er ikke, om Neymar skifter til Real Madrid, men hvornår han er at finde i den spanske hovedstad.

Buddene er mange, men i El Chiringuito i går kunne Josep Pedrerol fortælle, at Real Madrid snakkede med Neymar inden skiftet til Paris SG og fik sikret, at man lavede en frikøbs-klausul på samme beløb, som Barcelona havde med ham, nemlig 222 millioner €.

Pedrerol sagde:
- Gennem sommeren snakkede Neymar med sin far og med Real Madrid, men de var ikke fortalere for et skifte direkte til Real Madrid og tænkte, at et skifte til Paris SG som mellemstation var bedre. Real Madrid forhandlede med Neymar om, at man skulle få inkluderet en klausul og det lykkedes. Hvis en klub betaler 222 millioner €, kan han altså rejse hvorhen han vil. Hans drøm er at spille i Real Madrid.

Pedrerol mener samtidig, at det allerede bliver i den kommende sæson, at Neymar foretager sit skifte til Real Madrid, og spansk presse har da også bemærket, at Neymar forleden var lynhurtig til at like Iscos foto af sig selv i en trænings-situation, hvor han slog fast, at han er klar til El Derbi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #2 af YunisTaker
Jeg tror vi er mange der vil velkomme ham med åbne arme.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

8 år 8 måneder siden #3 af Steen
Peanuts ift. hans kvaliteter. Hent ham omgående, hvis det er muligt.
Højst sandsynligt mangler medierne bare noget at skrive om, for det rygte er svært at tro på. Men det er tydeligt, at alt ikke har været en dans på roser i Paris. Problemer med holdkammerater, dårligt forhold til Unai Emery og så skulle han savne livet i Spanien, hvor hans søn stadig bor.
Forhåbentligt hiver Perez kaninen op af hatten, og sikrer ham til sommer på en eller anden måde. I bytte for Ronaldo ville ikke være helt dumt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Neye

8 år 8 måneder siden #4 af FanOfMagicalTeams
Ville det ikke være virkelig underligt hvis PSG var gået med til at Neymar får en frikøbsklausul på det samme som de har givet? De bliver jo mildest talt til grin hvis han skifter fra dem.

8 år 8 måneder siden #5 af Neye
Bare kom med ham......

8 år 8 måneder siden #6 af Dios
Psg køber Mbappé til sommer, og Real Madrid køber Neymar til sommer. Så går transfersummen og deres puslespil op med financial fair play.

Når det sker, så kunne jeg sagtens se Ronaldo blive i Real Madrid 1 eller 2 år endnu. Det samme kunne jeg se med Benzema, men som et alternativ til bredden, og ikke som fast mand. Neymar, Isco og Ronaldo med Benzema og Asensio som bredden samt Lucas og Mayoral. Sommeren 19 kan man så endelig skifte Ronaldo eller Benzema helt ud alt efter hvordan tingene ser ud til den tid.

Jeg troede på det før, da jeg mente et skifte til Psg kun kunne betyde et forestående skifte til Real Madrid. Nu er jeg slet ikke i tvivl. Der skal komme en skade eller andet i vejen for, at Neymar ikke skifter. Man forlader ikke Barcelona for at tage til Psg som en langsigtet løsning. Der mangler i den grad udfordring i ligaen!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye, El Siete, Mosse

8 år 8 måneder siden #7 af R7CR7GB11

FanOfMagicalTeams skrev: Ville det ikke være virkelig underligt hvis PSG var gået med til at Neymar får en frikøbsklausul på det samme som de har givet? De bliver jo mildest talt til grin hvis han skifter fra dem.

Det ville vaere udemaerket forretning.
Alt hvad de i saa fald skal betale er 1 aars loen, og faar saa sportslig gavn af ham saavel som astronomiske indtaegter fra troejesalg samt merchandise.

Jeg begynder efterhaanden at tro, at det sagtens kan ske til sommer.
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved R7CR7GB11.

8 år 8 måneder siden #8 af Nord

Dios skrev: Psg køber Mbappé til sommer, og Real Madrid køber Neymar til sommer. Så går transfersummen og deres puslespil op med financial fair play.

Når det sker, så kunne jeg sagtens se Ronaldo blive i Real Madrid 1 eller 2 år endnu. Det samme kunne jeg se med Benzema, men som et alternativ til bredden, og ikke som fast mand. Neymar, Isco og Ronaldo med Benzema og Asensio som bredden samt Lucas og Mayoral. Sommeren 19 kan man så endelig skifte Ronaldo eller Benzema helt ud alt efter hvordan tingene ser ud til den tid.

Jeg troede på det før, da jeg mente et skifte til Psg kun kunne betyde et forestående skifte til Real Madrid. Nu er jeg slet ikke i tvivl. Der skal komme en skade eller andet i vejen for, at Neymar ikke skifter. Man forlader ikke Barcelona for at tage til Psg som en langsigtet løsning. Der mangler i den grad udfordring i ligaen!

Helt igennem skønt indlæg, jeg er vild med det!
Men jeg bliver nødt til at spørge: Hvad vil PSG vinde ved det her? Tabet af anseelse og prestige, overstiger i min optik langt det faktum, at de har haft Neymar i et år til få penge.

Jeg håber delvist, at du får ret, for hans fodbold-evner kan ingen betvivle. Men er det kun mig, der finder hans opførsel på og uden for banen decideret skandaløs? Jeg er bange for, at Neymar vil se sig selv som større end klubben, hvorfor mine forventninger til hans opførsel, skulle han komme, kan ligge på et meget lille sted.

Sjældent har jeg set en spiller slæbe så stort et spor af drama efter sig. Jeg har svært ved at tro, det ville blive mindre i Real Madrid.

Hvad tænker i andre?

8 år 8 måneder siden #9 af R7CR7GB11

Nord skrev:

Dios skrev: Psg køber Mbappé til sommer, og Real Madrid køber Neymar til sommer. Så går transfersummen og deres puslespil op med financial fair play.

Men jeg bliver nødt til at spørge: Hvad vil PSG vinde ved det her? Tabet af anseelse og prestige, overstiger i min optik langt det faktum, at de har haft Neymar i et år til få penge.

Jeg håber delvist, at du får ret, for hans fodbold-evner kan ingen betvivle. Men er det kun mig, der finder hans opførsel på og uden for banen decideret skandaløs? Jeg er bange for, at Neymar vil se sig selv som større end klubben, hvorfor mine forventninger til hans opførsel, skulle han komme, kan ligge på et meget lille sted.

Sjældent har jeg set en spiller slæbe så stort et spor af drama efter sig. Jeg har svært ved at tro, det ville blive mindre i Real Madrid.

Hvad tænker i andre?

Hvis du tjekker andre traade der omhandler et muligt koeb af Neymar vil du se, at de fleste tror paa Neymar's attitude vil vaere langt mindre i Real Madrid en den er i PSG da respekten for RM trods alt maa vaere en anden. Der er legendarisk historie og andre gigantiske stjerner.

Hvad tror jeg???
Jeg ved det aerligt talt ikke. Jeg har svaert ved at gennemskue om han er helt tabt eller om der vaere noget om ovenstaaende. Nogle gange virker det sgu, for mig, lidt som om han, og specielt hans far, er helt tabte.

8 år 8 måneder siden #10 af Vinícius

Nord skrev:

Det er ikke sikkert, at PSG selv har intentioner om at gøre dette, men at det er Neymar selv, der gennemtvinger det. Hvem ved - Neymar kan have haft en klausul I Barca, der gjorde hans frikøbsklausul for RM endnu større? Dette kan man omgå, ved at PSG køber og bruger ham et år.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, Dios

8 år 8 måneder siden #11 af Forever-madrisimo

PSG kunne i princippet lade være med at købe Mbappe og så er et Neymar salg ikke nødvendigt.

Jeg vil hellere have Mbappe fordi Neymar er en spiller som bringer alt for meget polemik omkring sig. Mbappe er også mere en vi har brug for.

8 år 8 måneder siden #12 af mohbar
...var det ikke noget med at frikøbsklausuler var ulovlige i Frankrig - men mon ikke Neymars far er snu nok til at finte den (sikkert ham der har lækket informationerne) !!

Neymar er et absolut must buy og alene trøjesalget vil vel det første år nå op på 4-500.000.000 kr. i omsætning. .. For ikke at nævne at det vil være en enorm mavepuster til Barca - Det vil gøre ondt helt ind i sjælen på dem - og alene dette vil være langt mere værd end hans påståede frikøbsklausul - og mon ikke Perez tænker samme tanke!

Hvis alle rygterne passer bør han købes ASAP og det skal ikke være på bekostning af Ronaldo! De to skal lige nyde hinandens selskab mindst en sæson. Er sikker på at Neymar har langt mere respekt for CR7 og bør være smart nok til at være tålmodig max en sæson.

Men alt dette er jo kun gisninger..
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum