Pedrerol: Neymar har frikøbs-klausul på 222 millioner €
Dios skrev:
BBB skrev: Optimistisk snak.
Har I overvejet, at Neymars lønkrav vil smadre lønstrukturen i klubben? Han tjener allerede væsentligt mere end Ronaldo.
Har Ronaldo ikke allerede smadret lønstrukturen? Kommer Neymar, så er det klart, at han skal være den dyreste spiller i truppen. Afgår BBC, så er der vel lønninger til Neymar og vores kommende angriber, og mon ikke Neymar kommer til at gå lidt ned i løn? Det tror jeg ihvertfald :)
Selv om han er en pengegrisk satan så er jeg overbevist om at han hellere vil vinde hæder og skrive historie, både på det personlige plan og klubmæssige (jf Maslows behovspyramide)
Og der tror heg han gerne vil et par 100 k ned for at skifte til os hvor hans chancer er meget større end psg.
Jeg tror chancen fir at vi ser ham hos os senest næste sæson er ret store. Bare kampen han spillede igår viser at han slet ikke er tilfreds i klubben.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
Har I overvejet, at Neymars lønkrav vil smadre lønstrukturen i klubben? Han tjener allerede væsentligt mere end Ronaldo.
Har Ronaldo ikke allerede smadret lønstrukturen? Kommer Neymar, så er det klart, at han skal være den dyreste spiller i truppen. Afgår BBC, så er der vel lønninger til Neymar og vores kommende angriber, og mon ikke Neymar kommer til at gå lidt ned i løn? Det tror jeg ihvertfald :)
Vi taler altså om en løn, som ligger ca. 50% over Ronaldos og i nærheden af 300% af Ramos' løn. Der er ingen tvivl om, at nogle spiller skal stige i løn, hvis Neymar hentes ind. Med Neymar's løn i nærheden af 30 mio euro og Kroos' i nærheden af 8 mio euro (eller i det område), så kan vi aflønne næsten fire spillere af Kroos' kaliber for én Neymar.
Indtil det modsatte er bevist, så slår Neymar mig ikke som en spiller, der gerne går ned i løn.
BBB skrev:
Dios skrev:
Vi taler altså om en løn, som ligger ca. 50% over Ronaldos og i nærheden af 300% af Ramos' løn. Der er ingen tvivl om, at nogle spiller skal stige i løn, hvis Neymar hentes ind. Med Neymar's løn i nærheden af 30 mio euro og Kroos' i nærheden af 8 mio euro (eller i det område), så kan vi aflønne næsten fire spillere af Kroos' kaliber for én Neymar.
Indtil det modsatte er bevist, så slår Neymar mig ikke som en spiller, der gerne går ned i løn.
Jeg er helt med på scenariet, men Ronaldo får i forvejen 20 mio euro. Som er dobbelt så meget som Ramos. Så der er jo i forvejen et kæmpe spring fra Kroos, Modric, Isco, Ramos etc. Til Ronaldo og Bale.
Man kan næsten lave en 1 til 1 udskiftning med Neymar og Ronaldo. Forstået på niveau og status. Den er de andre i klubben vel også indforstået med tænker jeg. De offensive spillere får mere bare i løn og er dyrere på markedet. Sådan er gamet, så den løn ser jeg ikke som en udfordring. Selvfølgelig skal Neymar ikke have 30 mio euro, men noget nærmere Ronaldo's løn med bonusser, så han kan komme højere op.
Der skal jo findes et kompromis, og hvis Neymar vil Real Madrid, som jeg virkelig tror på, så skal han nok komme til at gå ned i løn.
Lad os antage vi udskifter hele BBC, så får vi jo frigivet 50 mio euro rundt regnet.
Neymar får 25, og vores kommende angriber får 12-15, så er der stadig lidt lir til resten af truppen. Alt er sat på spidsen og gjort langt mere simpelt end som så, i know :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Lad os antage vi udskifter hele BBC, så får vi jo frigivet 50 mio euro rundt regnet.
Neymar får 25, og vores kommende angriber får 12-15, så er der stadig lidt lir til resten af truppen. Alt er sat på spidsen og gjort langt mere simpelt end som så, i know :)
Jeg tror ikke, at det vil være et decideret problem at finde pengene til Neymar's løn, men du har nok ret i, at der skal afhændes spillere. Det er jo desværre ikke blot et spørgsmål om at finde ~10 mio euro i budgettet, men at finde ~10 mio euro netto udbetalte lønkroner.
Som nævnt tror jeg ikke, at det vil være et decideret problem, men det vil da give et gevaldigt indhug i det årlige overskud.