Truppen mod Fuenlabrada, Copa del Rey, 2. kamp

8 år 8 måneder siden #13 af elle44
Jeg ved ikke hvordan Nono prøver at bilde sig selv ind at vi spiller godt, for det gør vi ikke. Men jeg synes da der er enkelte gode præstationer af Kova, Ceballos til dels Llorente. Og det er da de spillere vi håber at få en god præstation fra. Jeg ser vores nuværende angreb som værende på Castilla niveau, så jeg mener ikke vi kan forvente noget som helst af dem, selv hvis de var ivrige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #14 af Brylle
Ceballos og Theo er forfærdelige... De mister bolden hver gang de får den... Llorente giver mig dårlige minder om Illarramendi.

8 år 8 måneder siden #15 af elle44

Brylle skrev: Ceballos og Theo er forfærdelige... De mister bolden hver gang de får den... Llorente giver mig dårlige minder om Illarramendi.

Enig omkring Theo, manden ejer ikke boldkontrol. Jeg synes dog Ceballos har gjort det fint?

8 år 8 måneder siden #16 af Nord
Helt enig Brylle. Håber ikke Casemiro nogensinde igen blive skadet eller får karantæne, for Llorrente har slet ikke niveauet. Synes også den her kamp slår fast med syvtommersøm, hvorfor Mayoral bare ikke kan bruges på det her hold.

8 år 8 måneder siden #17 af rmcf4ever
Temmelig illustrativ kamp på hvor lavt bundniveauet er p.t.

8 år 8 måneder siden #18 af Nord
På tide publikum begynder at vise deres utilfredshed, det her er fucking flovt!!

8 år 8 måneder siden #19 af rmcf4ever

elle44 skrev:

Brylle skrev: Ceballos og Theo er forfærdelige... De mister bolden hver gang de får den... Llorente giver mig dårlige minder om Illarramendi.

Enig omkring Theo, manden ejer ikke boldkontrol. Jeg synes dog Ceballos har gjort det fint?

Synes at Han tog godt nok mange dårlige beslutninger i det offensivt spil.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

8 år 8 måneder siden #20 af Nord
Smukt Bale, kæft et indlæg!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

8 år 8 måneder siden #21 af elle44
Bale Ballon d'or?

8 år 8 måneder siden #22 af Zyconith
Ricardo Quaresmaaa !

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 8 måneder siden #23 af DarioGomez
Sikker på, du ikke forveksler Dani Ceballos med Kovacic?

For kroaten har da i den grad, sammen med Theo, været elendige.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #24 af Brylle

elle44 skrev:

Måske mig der ser lidt forkert, for jeg må indrømme at jeg har vendt hovedet lidt væk fra skærmen fra tid til anden, men mit indtryk er, at han godt nok tager lidt initiativ og forsøger at skabe noget, men mange førsteberøringer og afleveringer ender ud i ingenting.

@Dario
Ja, Kovacic sejler også rundt, men jeg ved ikke helt hvad man skal forvente efter en så lang skadespause.

Leveret af Kunena Forum