Truppen mod Fuenlabrada, Copa del Rey, 2. kamp
Og så bliver jeg simpelthen nødt til at udtrykke min utilfredshed omkring Achraf. Manden har altid tid i verden, men kan hverken slå indlæg eller en simpel aflevering over 3m. Det er jo skræmmende ringe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Nord skrev: Meget lækkert vippet med af Bale, der er godt nok sket noget, siden han kom ind.
Og så bliver jeg simpelthen nødt til at udtrykke min utilfredshed omkring Achraf. Manden har altid tid i verden, men kan hverken slå indlæg eller en simpel aflevering over 3m. Det er jo skræmmende ringe.
Enig! Jeg var på wembley i sidste måned. Den mand var så blottet for selvtillid, det er helt vildt. Jeg savner virkelig Danilo. Alternativt Nacho som spiller på backen, når Carvajal er ude.
Men der skal vi altså handle.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Nord skrev: Når man sidder og savner Danilo, så er det slemt!
Og det sjove er, at vi sidder vel og savner Danilo når vi kigger på Achraf, men vel også når vi kigger på Theo?
elle44 skrev:
Nord skrev: Når man sidder og savner Danilo, så er det slemt!
Og det sjove er, at vi sidder vel og savner Danilo når vi kigger på Achraf, men vel også når vi kigger på Theo?
Der vil jeg næsten gå så langt som at sige, at jeg savner Coentrao ;-)
Nej, Nacho kan jo fint dække begge positioner, men jeg gad virkelig godt investere i en ung profil til venstre back, som havde været testet af i en af de større ligaer.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-