Store forsvars-udfordringer mod Sevilla

8 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane skal i tænkeboksen forud for lørdagens kamp mod Sevilla.

I gårsdagens kamp mod Sevilla måtte Raphael Varane forlade banen efter 38 minutters spil og selv om der ikke er meldt noget ud om skadens omfang, så forventes det at han ikke vil være til disposition til Sevilla-opgøret.

Da Real Madrid samtidig må undvære de karantæneramte Carvajal, Ramos og Casemiro, mens også Vallejo meldes tvivlsom, er der altså alvorlig mangel på defensive folk til den svære hjemmekamp.

I øjeblikket er kun Achraf, Nacho, Theo og Marcelo til rådighed i forsvaret og det betyder, at Zidane kan være tvunget til at hente en spiller op fra Castilla-mandskabet, eksempelvis Manu Hernando, til at dække pladsen i det centrale forsvar. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #2 af R7CR7GB11
Jesper, jeg ved at du producerer stoerstedelen af indholdet paa siden og at du maa vaere en travl herre, men nu er vi paa den igen :-D
"I gaarsdagen kamp mod "Sevilla"".
Jeg troede vi var blevet enige om altid at laese korrektur. Jeg haaber, at du ved, at jeg kun er efter det fordi det sommetider efterlader et lidt rodet indtryk af en ellers velskrevet artikel, og jeg deler din interesse i, at Madridista.dk fortsat skal kunne kalde sig Danmarks bedste fodboldhjemmeside :-)

8 år 7 måneder siden #3 af Vinícius
Som det så fint blev forudsagt ville vi løbe ind i en vigtig kamp, hvor Ramos ville have karantæne, Varane være skadet og Vallejo ligeså i én og samme kamp. Nu er det sket, så hvem skal vi blame? Florentino, Zidane? Men vi topper den lige med også at have Casemiro ude, så vi på inden måde kan stille med 2 spillere fra førsteholdet. Hvis Bale samtidig stadig er ude, og Mayoral spiller i stedet for Benzema, bliver vi uendeligt sårbare på hjørnespark, for Ronaldo er den eneste med fysik tilbage på dette hold! Av av.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 7 måneder siden #4 af Daniel

Kratmus skrev: Som det så fint blev forudsagt ville vi løbe ind i en vigtig kamp, hvor Ramos ville have karantæne, Varane være skadet og Vallejo ligeså i én og samme kamp. Nu er det sket, så hvem skal vi blame? Florentino, Zidane? Men vi topper den lige med også at have Casemiro ude, så vi på inden måde kan stille med 2 spillere fra førsteholdet. Hvis Bale samtidig stadig er ude, og Mayoral spiller i stedet for Benzema, bliver vi uendeligt sårbare på hjørnespark, for Ronaldo er den eneste med fysik tilbage på dette hold! Av av.

Højrebacken: Carvajal og Hakimi
Venstrebacken: Marcelo og Theo
Midtforsvaret: Ramos, Varane, Nacho og Vallejo

Der er to spillere til hver plads. Jeg vil endda vove pelsen og sige tre in mente Nachos alsidighed i back-kæden. Nej, den her falder ikke tilbage på hverken Perez eller Zidane. Det er bare uheld, som jeg ser det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Zyconith, Chamartin, R7CR7GB11, Vanbasten181

8 år 7 måneder siden #5 af Chamartin

Daniel skrev:

Kratmus skrev: Som det så fint blev forudsagt ville vi løbe ind i en vigtig kamp, hvor Ramos ville have karantæne, Varane være skadet og Vallejo ligeså i én og samme kamp. Nu er det sket, så hvem skal vi blame? Florentino, Zidane? Men vi topper den lige med også at have Casemiro ude, så vi på inden måde kan stille med 2 spillere fra førsteholdet. Hvis Bale samtidig stadig er ude, og Mayoral spiller i stedet for Benzema, bliver vi uendeligt sårbare på hjørnespark, for Ronaldo er den eneste med fysik tilbage på dette hold! Av av.

Højrebacken: Carvajal og Hakimi
Venstrebacken: Marcelo og Theo
Midtforsvaret: Ramos, Varane, Nacho og Vallejo

Der er to spillere til hver plads. Jeg vil endda vove pelsen og sige tre in mente Nachos alsidighed i back-kæden. Nej, den her falder ikke tilbage på hverken Perez eller Zidane. Det er bare uheld, som jeg ser det.

Ja, og man skal ikke begynde at nævne Pepe, for han havde formentlig også været skadet.

8 år 7 måneder siden #6 af Vinícius
Selvfølgelig var det uheld. Men ligesom heldet tilfalder den, der søger det, vil uheldet søge den, der ikke er på forkant med tingene. Vi har én stabil midterforsvarer, nemlig Nacho. De 3 andre er plaget af skader eller karantæner. Statistisk set var det meget sandsynligt, at det ville ramme sammen. Men personligt har jeg heller aldrig ment, at Vallejo var det rigtige valg hverken niveaumæssigt eller skadesmæssigt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 7 måneder siden #7 af Forever-madrisimo
Archraf, Varane, Vallejo og Marcelo

Burde kunne modstå Sevilla, men jeg tvivler på at Zidane stoler på Vallejo. Han udtages jo ikke til kampene for tiden. Hvad sker der ?

8 år 7 måneder siden #8 af Madridnation.

Forever-madrisimo skrev: Archraf, Varane, Vallejo og Marcelo

Burde kunne modstå Sevilla, men jeg tvivler på at Zidane stoler på Vallejo. Han udtages jo ikke til kampene for tiden. Hvad sker der ?

Varane er skadet så mon ikke det bliver Nacho istedet.

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Madridnation..

8 år 7 måneder siden #9 af Forever-madrisimo

Madridnation. skrev:

Varane er skadet så mon ikke det bliver Nacho istedet.

Jo, det lyder optimalt, det bliver ikke Casemiro hvert fald.

8 år 7 måneder siden #10 af Chamartin

Vallejo har også haft lidt små skavanker og har ikke trænet med i disse dage.

Tejero fra Castilla er også ramt af karantæne, så hvis hverken Varane eller Vallejo bliver klar, tror jeg Llorente bliver hevet ned ved siden af Nacho i midterforsvaret.

8 år 7 måneder siden #11 af Vinícius

Chamartin skrev:

Vallejo har også haft lidt små skavanker og har ikke trænet med i disse dage.

Tejero fra Castilla er også ramt af karantæne, så hvis hverken Varane eller Vallejo bliver klar, tror jeg Llorente bliver hevet ned ved siden af Nacho i midterforsvaret.

Har Llorente spillet på den plads før???

8 år 7 måneder siden #12 af Nord
Det kommer for alvor til at sejle rundt i dag.

Leveret af Kunena Forum