Store forsvars-udfordringer mod Sevilla
Nord skrev: Det kommer for alvor til at sejle rundt i dag.
Nu må vi se. Hakimi - Vallejo - Nacho - Marcelo er trods alt stadig en habil back-kæde. Det er kommer ikke til at være derfor, Real Madrid sejler rundt i dag, hvis dette da overhovedet bliver tilfældet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev:
Nord skrev: Det kommer for alvor til at sejle rundt i dag.
Nu må vi se. Hakimi - Vallejo - Nacho - Marcelo er trods alt stadig en habil back-kæde. Det er kommer ikke til at være derfor, Real Madrid sejler rundt i dag, hvis dette da overhovedet bliver tilfældet.
Tværtimod, det er alt andet end en habil back-kæde. 3/4 normale startede er ude, og de 4 startende er alt andet end sammenspillet. Hvis ikke det er argument for at sejle rundt - foruden en Casemiro til at støtte - så kan jeg ikke se, hvad det ellers skulle være.
Spiller man med tre, nærmest identiske, midtbanespillere igen, ja så tror jeg det bliver svært.
Florentino Pérez
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er glad for at se Lucas få chancen efter et par gode kampe på det sidste. Han går så godt med i spillet sammen med de andre. Jeg er dog lidt bekymret for en midtbane bestående af kun Kroos og Modric. For det første rammer de ikke den absolutte topform for tiden og for det andet mangler man en defensiv midtbanespiller til at frigøre dem lidt. Kovacic i stedet for Asensio eller Benzema havde jeg nok foretrukket.
Jeg ved godt at det er ude af mine hænder, men vil du ikke prøve at krydre dine indlæg med nogle nye ingredienser som, positivitet, glæde eller optimisme. Dejligt du er så aktiv, føler bare det bliver surt med sur på. God kampNord skrev: Det kommer for alvor til at sejle rundt i dag.
2:18 skrev:
Jeg ved godt at det er ude af mine hænder, men vil du ikke prøve at krydre dine indlæg med nogle nye ingredienser som, positivitet, glæde eller optimisme. Dejligt du er så aktiv, føler bare det bliver surt med sur på. God kampNord skrev: Det kommer for alvor til at sejle rundt i dag.
Hahaha hold dog op. Jeg er en relativt ny bruger, og de færreste af mine indlæg går på kampene, men mere noget generelt omkring klubben.
Jeg tager dog din kritik til mig, omend jeg føler den er en kende uberettiget, så jeg skal forsøge at forbedre den del.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kratmus skrev: Når man har en spiller som Asensio, der, i modsætning til Isco, kan drive bolden fremad og ikke bare rundt om sig selv og modstanderne, så bliver det hurtigt farligt ;)
Helt enig, men Asensio har altså haft samme tendenser som Isco i denne sæson... Når det er sagt, så mangler vi en Modric, der kommer med sine drive. De er blevet færre og færre :/
Når først vi spiller hurtigt og fanger modstanderen højt på banen, så er det som at se RM anno forår 2017.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Nord skrev: Wow hvor er Sevilla uduelige :-D
Det kunne ikke være os, der spiller vanvittig godt? ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.