Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Real Madrid mod Paris SG i CL

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #1

CL lodtrækning 071217

Real Madrid skal op mod Paris SG i ottendedelsfinalen i CL.

Det blev kendsgerningen ved dagens lodtrækning og Real Madrid starter hjemme, fordi man sluttede toer i gruppespillet.

Den øvrige lodtrækning blev således:

Sevilla - Manchester United

Porto - Liverpool

Basel - Manchester City

Besiktas - Bayern München

Shakhtar Donetsk - Roma

Chelsea - Barcelona

Tottenham - Juventus

The administrator has disabled public write access.

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #2

RM plejer at leve for de her kampe. Zidane lever for de her kampe. Hold op, hvor jeg glæder mig til, at man kan vise fodbold-Europa, at deres money-project ikke er nok!

Chelsea-Barca er også en basker, ligesom jeg håber, at Tottenham vinder over Juve, så vi kan møde dem igen på Wembley i kvarten (at være til stede på stadion i november var stadig traumatiserende....).
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden af ChrillRM14.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Fondo_Sur

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #3

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Den sværest mulige lodtrækning efter min mening.

Lad os håbe, at udsigten til det opgør optimerer holdet til at præstere optimalt i La Liga.

Fede kampe i vente! Og som udgangspunkt, er vi altid favoritter i denne turnering!
Club castizo y generoso... todo nervio y corazón.

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #4

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Synes det er en fed lodtrækning. Vi er altid mere gearet op mod de store hold og mindre mod de små.

Og lad os så få set markedet efter en angriber der må spille for os i Champions League ===> Icardi tak!

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #5

• NadaMás
  • NadaMás's profilbillede
  • Junior bruger
For at slå PSG skal man vel gøre som Bayern gjorde, hele holdet med ned at forsvare. Ellers får man ikke lukket ned for den fronttrio.
Derudover er det altafgørende at hele truppen er til rådighed og i omdrejninger. Hvis vi kan stille i stærkeste formation, med en skadesfri Bale fra nu af (så kan man vel lige så godt spille på Danmark som VM-vinder) som har genfundet formen, så vil jeg sige vores chancer er meget gode.

Svær kamp, men måske lige sådan en kamp der er brug for for holdet.

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #6

Den ene del af mig: JA tak! Det er Chl!!!! Toppen mod toppen!!! Vilde kampe.

Den anden del: Øv at rende ind i PSG så tidligt. Real er bedre, men PSG er uforudsigelige. Bedst illustreret sidste år.

Barca vs Chelsea er svær at forudsige. Hvis Barca ikke henter guld i vintertransfer, så bliver den tæt.

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #7

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
FanOfMagicalTeams skrev:
Den ene del af mig: JA tak! Det er Chl!!!! Toppen mod toppen!!! Vilde kampe.

Den anden del: Øv at rende ind i PSG så tidligt. Real er bedre, men PSG er uforudsigelige. Bedst illustreret sidste år.

Barca vs Chelsea er svær at forudsige. Hvis Barca ikke henter guld i vintertransfer, så bliver den tæt.

Vi er de hårdeste de andre kan møde og de er de hårdeste vi kunne møde :-) -så det er en slags finale..

Coutinho må ikke spille CL hvis han skifter og spm er om han ikke helst vil vente til sommer pga CL. Jeg har svært ved at se en spiller som de må købe og lade spille i CL...?
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden af mohbar.

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #8

• JesperA
  • JesperA's profilbillede
  • Platin bruger
Alexis eller Özil kan de vel hente og bruge, og så får de deres milliardsigning tilbage fra skade
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden af JesperA.

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #9

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
God lodtrækning! Det bliver et par spændende kampe, og vi går uden tvivl videre. Forhåbentligt giver Bernabeu Neymar en god velkomst!

Sevilla - Manchester United
Porto - Liverpool
Basel - Manchester City
Besiktas - Bayern München
Shakhtar Donetsk - Roma
Chelsea - Barcelona
Tottenham - Juventus
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #10

• Kimbo
  • Kimbo's profilbillede
  • Platin bruger
NadaMás skrev:
For at slå PSG skal man vel gøre som Bayern gjorde, hele holdet med ned at forsvare. Ellers får man ikke lukket ned for den fronttrio.
Derudover er det altafgørende at hele truppen er til rådighed og i omdrejninger. Hvis vi kan stille i stærkeste formation, med en skadesfri Bale fra nu af (så kan man vel lige så godt spille på Danmark som VM-vinder) som har genfundet formen, så vil jeg sige vores chancer er meget gode.

Svær kamp, men måske lige sådan en kamp der er brug for for holdet.
Enig. Men kampen i Paris mod Bayern?
PSG havde sakset dem over 2 kampe.

Vild vild kamp, havde helst ventet med PSG til senere i turneringen :-/ Men vi må se, Madrid løfter sig altid til nye højder når udfordringen ser sværest ud.

Barca skal nok gå videre, udover Juve - Tottenham ser de resterende opgør ikke super interessante ud.

Tænk sig, Spanien kan meget vel stå med 0 hold videre efter næste runde :O

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #11

Jeg respekterer at nogle folk mener det er en drømmelodtrækning - og det blir da bestemt federe at sku se os mod PSG end mod Besiktas - men jeg deler nu ik ligefrem optimismen. Imo ku vi ik ha fået en værre lodtrækning hvis man ser på hvor stor chancen er for at gå videre - det blir i hver fald en alvorlig prøve mod et hold som på flere pladser er langt bedre besat end os, ik mindst offensivt. Men det blir da hyggeligt med Neymar overfor.....ikke Carvajal

Real Madrid mod Paris SG i CL 4 måneder 1 uge siden #12

Siempre fiel skrev:
Jeg respekterer at nogle folk mener det er en drømmelodtrækning - og det blir da bestemt federe at sku se os mod PSG end mod Besiktas - men jeg deler nu ik ligefrem optimismen. Imo ku vi ik ha fået en værre lodtrækning hvis man ser på hvor stor chancen er for at gå videre - det blir i hver fald en alvorlig prøve mod et hold som på flere pladser er langt bedre besat end os, ik mindst offensivt. Men det blir da hyggeligt med Neymar overfor.....ikke Carvajal

Specielt med en super skarp Benzema på holdet ;-)

Jeg har nu ikke noget imod at trække PSG. Vi kan sagtens ryge ud til dem, men hvis vi går videre og vinder CL, så giver det også meget mere respekt at have slået de bedste ud end hvis vi bare møde Besiktas og andre nemme hold. Nu har vi vundet 3 gange inden for relativ kort tid, så det giver mere "kick" at skulle op mod PSG end et hold, hvor vi er næsten sikker på at går videre. Tror også spillerne har det på samme måde. Jeg håber de finder et nyt gear.
giant.gfycat.com/ThreadbareInfiniteAsianconstablebutterfly.webm
Støtter Bale
Regner med han laver mindst 20 mål denne sæson.
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.