Real Madrid mod Paris SG i CL
Siempre fiel skrev: Jeg respekterer at nogle folk mener det er en drømmelodtrækning - og det blir da bestemt federe at sku se os mod PSG end mod Besiktas - men jeg deler nu ik ligefrem optimismen. Imo ku vi ik ha fået en værre lodtrækning hvis man ser på hvor stor chancen er for at gå videre - det blir i hver fald en alvorlig prøve mod et hold som på flere pladser er langt bedre besat end os, ik mindst offensivt. Men det blir da hyggeligt med Neymar overfor.....ikke Carvajal
Spørgsmålet er, om PSG er mere trætte af at trække os end omvendt? Men jeg deler din bekymring, for mig er det klart den værste lodtrækning. Jeg ser PSG som en af favoritterne. Jeg tør slet ikke tænke på en Marcelo, der hænger oppe midt på modstanderens halvdel, og så en lang bold til Mbappé.
For mig bliver Casemiro nøglen i de to kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev:
Siempre fiel skrev: Jeg respekterer at nogle folk mener det er en drømmelodtrækning - og det blir da bestemt federe at sku se os mod PSG end mod Besiktas - men jeg deler nu ik ligefrem optimismen. Imo ku vi ik ha fået en værre lodtrækning hvis man ser på hvor stor chancen er for at gå videre - det blir i hver fald en alvorlig prøve mod et hold som på flere pladser er langt bedre besat end os, ik mindst offensivt. Men det blir da hyggeligt med Neymar overfor.....ikke Carvajal
Specielt med en super skarp Benzema på holdet ;-)
Jeg har nu ikke noget imod at trække PSG. Vi kan sagtens ryge ud til dem, men hvis vi går videre og vinder CL, så giver det også meget mere respekt at have slået de bedste ud end hvis vi bare møde Besiktas og andre nemme hold. Nu har vi vundet 3 gange inden for relativ kort tid, så det giver mere "kick" at skulle op mod PSG end et hold, hvor vi er næsten sikker på at går videre. Tror også spillerne har det på samme måde. Jeg håber de finder et nyt gear.
PSG er fede at møde, men KUN hvis vi vinder! Jeg vil 1000 gange hellere vinde CL efter at ha slået Besiktas i 1/8-delsfinalen end ryge ud til PSG allerede i starten af marts
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Siempre fiel skrev:
madrid2000 skrev:
Specielt med en super skarp Benzema på holdet ;-)
Jeg har nu ikke noget imod at trække PSG. Vi kan sagtens ryge ud til dem, men hvis vi går videre og vinder CL, så giver det også meget mere respekt at have slået de bedste ud end hvis vi bare møde Besiktas og andre nemme hold. Nu har vi vundet 3 gange inden for relativ kort tid, så det giver mere "kick" at skulle op mod PSG end et hold, hvor vi er næsten sikker på at går videre. Tror også spillerne har det på samme måde. Jeg håber de finder et nyt gear.
PSG er fede at møde, men KUN hvis vi vinder! Jeg vil 1000 gange hellere vinde CL efter at ha slået Besiktas i 1/8-delsfinalen end ryge ud til PSG allerede i starten af marts
Omvendt er det måske meget fint. Ved at møde PSG tidligt finder vi ud af om vi har niveauet - hvilket vi forhåbentlig har. Ellers bliver det så tydeligt, at man helt sikkert vil arbejde mod et gevaldigt paradigmeskifte til sommer. Det var næppe sket, hvis man røg i semifinalen til selvsamme efter sejre over to middelhold.
JesperA skrev: Der er ingen tvivl om at PSG er mere trætte af den her lodtrækning end vi er.. De vinder deres gruppe foran Bayern, og trækker den værste mulige 2er, mens Bayern trækker en nærmest historisk ringe puljevinder. Unai Emery tør ikke angribe hovedløst mod Real, han har tidligere stået i spidsen for hold der har indkasseret både 5, 6 og sågar 7 mål på Bernabeu. Men det er et hold mange har udråbt som favoritter efter gruppespillet, så vi skal jo op mod dem på et eller andet tidspunkt. Personligt var jeg træt af lodtrækningen, men det bliver spændende at se om holdet kan løfte niveauet, og så bliver det spændende at se Mbappes Bernabeu-debut, og hvilken modtagelse man vælger at give Neymar.
Neymar skal have den modtagelse han fortjener som tidligere Barca spiller. Håber der er 81.044 tilskuere der pifter af ham hver gang han har bolden. Han er hverken helt eller halvt Real spiller, og bliver det formenligt aldrig.
JesperA skrev: Der er ingen tvivl om at PSG er mere trætte af den her lodtrækning end vi er.. De vinder deres gruppe foran Bayern, og trækker den værste mulige 2er, mens Bayern trækker en nærmest historisk ringe puljevinder. U9nai Emery tør ikke angribe hovedløst mod Real, han har tidligere stået i spidsen for hold der har indkasseret både 5, 6 og sågar 7 mål på Bernabeu. Men det er et hold mange har udråbt som favoritter efter gruppespillet, så vi skal jo op mod dem på et eller andet tidspunkt. Personligt var jeg træt af lodtrækningen, men det bliver spændende at se om holdet kan løfte niveauet, og så bliver det spændende at se Mbappes Bernabeu-debut, og hvilken modtagelse man vælger at give Neymar.
Ja håber at der bliver gjort noget ved det problem...mener det en ret god pointe med at man kunne give den bedste 1'er lov til at vælge modstander fra 2'erne, derefter den 2.bedste 1'er lov til at vælge osv...
Det ville ihvertfald også gøre niget ved de sidste puljekampe så man havde merr at spille for .
Det eneste positive jeg ser ved dette møde er, at man forhåbentlig får vundet over Psg, og flere spillere, trænere og Perez siger til Neymar, at han skal skifte til Real til sommer, for der er chancen størst for at vinde titler. Om Perez sagde det i et interview giver ikke samme virkning, hvis han lige er slået ud af netop Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
JesperA skrev: Ligesom herinde, tror jeg heller ikke Bernabeu kan blive helt enig omkring det ;) Jeg tror det bliver meget blandet. Jeg håber dog at man kan blive enige om at tage godt imod Di Maria.
Jeg tror helt sikkert man tager godt imod Di Maria når han bliver skiftet ind :) Han havde da et par gode sæsoner i Real trøjen. Specielt på den centrale midt under Ancelotti :)
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Madrid1998 skrev: Liverpool - Porto spilles i øvrigt samme dag, som Real -Psg. Bliver spændende at se, hvilken TV3 vælger som hovedkamp ;)
Hvis de sender Liverpool - Porto opsiger jeg mit TV-abonnement og begynder at streame online. Hvis de kan pisse på folk, kan jeg pisse på dem.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ertmann6363
- Bruger er blokkeret
-
Det kunne ikke være anderledes end PSG. Varane bliver meget vigtig over de 2 kampe.