Truppen mod Villarreal, LaLiga, 19. spillerunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Offline
- Administrator
-
Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Villarreal.
Her er Dani Ceballos lidt overraskende udeladt fra truppen, ligesom de skadede Ramos og Benzema heller ikke er med.
Truppen mod Villarreal:
Målmænd: Navas, Casilla, Moha.
Forsvar: Carvajal, Varane, Nacho, Vallejo, Marcelo, Theo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Asensio, Isco.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Bale, Lucas Vázquez, Mayoral.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Keylor; Carvajal, Varane, Nacho, Marcelo; Casemiro, Kroos, Modric; Isco; Bale og Cristiano.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Ronaldo når endnu engang frem til 7 skud... straffe eller ej på sidste chance, så sidder man med følelsen af, at Ronaldo fra 14' havde lavet en hattrick :/
Kun 9/32 af målene i denne sæson er kommet i 2. halvleg... Det ser næsten statistisk set ud til et remis igen :D Nå, det kunne være rart med nogle indskiftninger ret tidligt i dag, så Asensio eller Kova kunne komme ind og give lidt shake-up til start-11'eren her...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ChrillRM14 skrev: Hvor er Bale en forfriskning egentlig...
Ronaldo når endnu engang frem til 7 skud... straffe eller ej på sidste chance, så sidder man med følelsen af, at Ronaldo fra 14' havde lavet en hattrick :/
Den tanke havde jeg egentlig også. Vi mangler dog to straffespark, og vores skud på mål har egentlig ikke været dårlige. Vi har haft nogle vanvittige skud udefra, og den Ronaldo smadrede på kanten af sammenføjningen var jo heller ikke dårligt sparket. Vi har bare set ham sparke dem ind tidligere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bale har været usynlig lang størstedelen af tiden, men Zidane har ham stadig på banen, Ronaldo er piv elendig og er igen på med sine fælle afbrændere. Kroos har jeg ingen ord for, nej vent han har jo nogle flotte afleverings statistikker, så kan det være ligegyldigt om han er fodboldinvalid på den sidste del af banen.
Jeg kan godt forstå der er tomme sæder på Bernabéu der er intet at se.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ingen formår eller gider at løbe tilbage ved Villareals mål. Jeg er chokeret over indstillingen blandt spillerne.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja, kampen afgøres af dommerfejl, men det er sgu ingen undskyldning for, at man spiller ufattelig ringe fodbold. Specielt i de sidste 45 minutter af hver eneste kamp i denne sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Var jeg træner ville jeg prøve; Navas, Carvajal, Varane, Nacho, Marcelo - Kovacic, Casemiro, Modric, Lucas - Bale, Ronaldo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El Siete skrev: Hvad nyt bliver der tilføjet til denne kamp? Intet. Opstilling, taktik og indstilling er nøjagtig det samme som før. Det går så langsomt og det nærmest lyser ud af spillerne hvor blottet for selvtillid de er.
Ingen formår eller gider at løbe tilbage ved Villareals mål. Jeg er chokeret over indstillingen blandt spillerne.
Præcis, jeg kan ikke se hvordan det her skal vendes hvis man ikke er villig til at ændre noget? Samme opstilling og taktik som har givet os intet, samt den fortsat skræmmende attitude hos spillerne. En eller anden i klubben bliver nødt til at gå forrest og gennemtvinge nogle ændringer ellers ender vi med en historisk ringe placering
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
