Truppen mod Villarreal, LaLiga, 19. spillerunde

8 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Villarreal.

 

Her er Dani Ceballos lidt overraskende udeladt fra truppen, ligesom de skadede Ramos og Benzema heller ikke er med.

 

Truppen mod Villarreal:

Målmænd: Navas, Casilla, Moha.

Forsvar: Carvajal, Varane, Nacho, Vallejo, Marcelo, Theo.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Asensio, Isco.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Bale, Lucas Vázquez, Mayoral.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #2 af Zyconith
Opstillingen er som følger:

Keylor; Carvajal, Varane, Nacho, Marcelo; Casemiro, Kroos, Modric; Isco; Bale og Cristiano.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #3 af ChrillRM14
Hvor er Bale en forfriskning egentlig...

Ronaldo når endnu engang frem til 7 skud... straffe eller ej på sidste chance, så sidder man med følelsen af, at Ronaldo fra 14' havde lavet en hattrick :/

Kun 9/32 af målene i denne sæson er kommet i 2. halvleg... Det ser næsten statistisk set ud til et remis igen :D Nå, det kunne være rart med nogle indskiftninger ret tidligt i dag, så Asensio eller Kova kunne komme ind og give lidt shake-up til start-11'eren her...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #4 af BBB

ChrillRM14 skrev: Hvor er Bale en forfriskning egentlig...

Ronaldo når endnu engang frem til 7 skud... straffe eller ej på sidste chance, så sidder man med følelsen af, at Ronaldo fra 14' havde lavet en hattrick :/


Den tanke havde jeg egentlig også. Vi mangler dog to straffespark, og vores skud på mål har egentlig ikke været dårlige. Vi har haft nogle vanvittige skud udefra, og den Ronaldo smadrede på kanten af sammenføjningen var jo heller ikke dårligt sparket. Vi har bare set ham sparke dem ind tidligere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #5 af Sahinovic
Dommeren har åbenbart inden kampen besluttet sig for at der ikke skal dømmes straffespark idag.

Bale har været usynlig lang størstedelen af tiden, men Zidane har ham stadig på banen, Ronaldo er piv elendig og er igen på med sine fælle afbrændere. Kroos har jeg ingen ord for, nej vent han har jo nogle flotte afleverings statistikker, så kan det være ligegyldigt om han er fodboldinvalid på den sidste del af banen.

Jeg kan godt forstå der er tomme sæder på Bernabéu der er intet at se.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #6 af El Siete
Jeg er simpelthen målløs

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #7 af Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #8 af El Siete
Hvad nyt bliver der tilføjet til denne kamp? Intet. Opstilling, taktik og indstilling er nøjagtig det samme som før. Det går langsomt og det nærmest lyser ud af spillerne hvor blottet for selvtillid de er.
Ingen formår eller gider at løbe tilbage ved Villareals mål. Jeg er chokeret over indstillingen blandt spillerne.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #9 af Mølbat
Jeg ved snart ikke, om jeg skal grine eller græde. Det er sgu så jammerligt, at man næsten ikke tror det. "Verdens bedste spiller" ligner en mand, som ville have problemer med at spille sig på holdet for et Superliga-mandskab. "Verdens bedste venstreback" er fuldstændig ugidelig igen, igen, igen og samtidig er han så forudsigelig og sløv i sit offensive spil, at han lukkes ned konstant. Og jeg kunne blive ved.
Ja, kampen afgøres af dommerfejl, men det er sgu ingen undskyldning for, at man spiller ufattelig ringe fodbold. Specielt i de sidste 45 minutter af hver eneste kamp i denne sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #10 af Kiwes
Amen for gud skyld så prøv da noget nyt din klovn Zidane. Han taler virkelig sandt når han siger, at han ikke har tænkt sig at ændre noget. Jeg kan simpelthen ikke forstille mig, at han fortsætter som træner i klubben efter sommeren.

Var jeg træner ville jeg prøve; Navas, Carvajal, Varane, Nacho, Marcelo - Kovacic, Casemiro, Modric, Lucas - Bale, Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #11 af Steen
Jeg er godt nok glad for at jeg var indstillet på sådan en lorte sæson, for ellers havde det sgu været en hård omgang. Problemet er bare, at dette ikke kan løses. Vi har brug for en helt ny trio oppe foran, og Kroos eller Modric skal erstattes. De tilbyder præcis det samme, og ingen af dem bidrager nok på den sidste tredjedel af banen. Men sådan som markedet er lige nu, så ville det kræve €500-600 millioner. Som jeg skrev efter De Gea fadæsen, så har Perez mistet sin forstand. Han har været en joke på transfermarkedet lige siden. Ronaldo er snart 33, Bale er konstant skadet og spiller forfærdeligt og Benzema er uduelig. Alligevel solgte man den eneste angriber man havde, og nægtede at købe verdens største talent i Mbappe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #12 af Carlos3

El Siete skrev: Hvad nyt bliver der tilføjet til denne kamp? Intet. Opstilling, taktik og indstilling er nøjagtig det samme som før. Det går langsomt og det nærmest lyser ud af spillerne hvor blottet for selvtillid de er.
Ingen formår eller gider at løbe tilbage ved Villareals mål. Jeg er chokeret over indstillingen blandt spillerne.


Præcis, jeg kan ikke se hvordan det her skal vendes hvis man ikke er villig til at ændre noget? Samme opstilling og taktik som har givet os intet, samt den fortsat skræmmende attitude hos spillerne. En eller anden i klubben bliver nødt til at gå forrest og gennemtvinge nogle ændringer ellers ender vi med en historisk ringe placering

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum